تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فرهنگسراي هنر: سينماي ايران بايد به شناخت امام رضا (ع) عمق بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس فرهنگسراي هنر: سينماي ايران بايد به شناخت امام رضا (ع) عمق بخشد
خبرگزاري فارس: رئيس فرهنگسراي هنر گفت: سينماي ايران بايد به شناخت مردم نسبت به حضرت رضا (ع) عمق بخشد و عمق‌بخشي به شناخت مردم نسبت به امام رضا (ع) وظيفه اصحاب رسانه و سينماي ايران است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد جشن‌هاي ميلاد رضوي، عليرضا سجادپور تأكيد كرد: مردم ايران از تولد تا مرگ با عشق به حضرت رضا (ع) زندگي مي‌كنند، بنابر اين سينماي ايران بايد به جاي معرفي اين امام همام، به شناخت مردم نسبت به حضرت رضا (ع) عمق بخشد.
مدير كل گسترش سينماي تجربي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: يافتن نقاط ناآشناي زندگي حضرت رضا (ع) و معرفي ابعاد شخصيتي ايشان براي مردمي كه عاشقانه امام رضا (ع) را دوست دارند براي سينماگران امر مشكلي است چرا كه حرف تازه‌اي براي گفتن به اين مردم عاشق ولايت نمانده است.
رئيس طرح و برنامه گروه تلويزيوني شاهد به عشق و علاقه هنرمندان نسبت به امام رضا (ع) اشاره كرد و گفت: هنرمندان جداي از مردم نيستند و مانند مردم مهر حضرت رضا (ع) را در دل مي‌پرورانند و با اين نگاه مي‌توانند دامنه اين علاقه را بسط داده و با نگاهي خاص آداب زيارت و بايدها و نبايدهاي آن را به شيعيان بشناسانند.
وي امام رضا (ع) را پرچم‌دار نهضت حسيني و علوي خواند و افزود: هر فيلمي كه به معناي واقعي به فرهنگ شيعه ياري رساند، فيلمي امام رضايي است.
سجادپور به وجود دام‌هاي نفساني بر سر راه زندگي انسان اشاره كرد و گفت: با پيچيده‌تر شدن دنيا، بر دام‌هاي شيطاني افزوده مي‌شود، بنابر اين علاقه و محبت به امامان معصوم در پاك‌سازي رفتار اجتماعي و فردي افراد اثرگذار خواهد بود.
انتهاي پيام/ك20
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن