تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815506333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كل دادگستري مازندران : دستگاه قضايي موظف به اجراي قانون و عدالت در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس كل دادگستري مازندران : دستگاه قضايي موظف به اجراي قانون و عدالت در جامعه است
ساري - رييس كل دادگستري مازندران مهمترين وظيفه تشكيلات قضايي را رسيدگي به پرونده هاي مربوط به دعاوي و شكايات مردمي دانست و گفت : يكي از وظايف مهم دستگاه قضايي اجراي قانون و عدالت محوري در جامعه است .


حجت الاسلام "حسين طالبي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در ساري در خصوص وظايف محوله دستگاه قضايي افزود : دستگاه قضايي پناهگاه و مامن مظلومان جامعه بوده و براي احقاق حق مردم از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد .
وي پيشگيري از وقوع جرم در جامعه و كوتاه شدن زمان در اطاله دادرسي پرونده ها در محاكم قضايي استان يكي ديگر از وظايف مهم اداره كل دادگستري مازندران عنوان كرد .
وي ظهارداشت : سالانه پرونده هاي زيادي در محاكم قضايي استان تشكيل مي شود و تمام سعي و تلاش دستگاه قضايي كوتاه كردن زمان دادرسي وجلوگيري از اطاله دادرسي است .
وي در باره ورودي پرونده ها در شش ماهه اول امسال گفت : 94 هزار و 288 فقره پرونده وارد دادگاههاي عمومي ، 61 هزار و 382 فقره وارد دادسراهاي عمومي و انقلاب و3 10 هزار و 446 فقره وارد شوراهاي حل اختلاف استان شده است .
وي بيان داشت : در همين مدت با احتساب پرونده هاي قبلي تعداد 97 هزار و 862 فقره پرونده مربوط به دادگاههاي عمومي ،61 هزار و 585 فقره دادسراهاي عمومي و انقلاب و 100 هزار و 920 فقره شوراهاي حل اختلاف منجربه صلح و سازش شده است .
حجت الاسلام "طالبي" خاطرنشان كرد : امسال زمان رسيدگي پرونده ها در محاكم قضايي مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد كاهش داشته است .
وي اضافه كرد : به رغم كمبود كادر قضايي و اداري ، اداره كل دادگستري مازندران موظف به رسيدگي پرونده ها در كوهترين زمان درمحاكم قضايي استان است .ك /3
508/609 /402
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن