تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812892534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک لکه روغن قاتل فراری را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت، جوانی را که پسر۵ ساله همسایه را کشته و جسد وی را به انباری منتقل کرده بود، دستگیر کردند.
هفتم بهمن ماه سال.جاری، مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در جریان خبر فقدان کودک ۵ ساله.ای به نام مازیار در محل سکونت خانواده.اش در خیابان وحدت اسلامی قرار گرفتند.
با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی.های مقدماتی، مأموران با بازرسی پارکینگ و انباری مجتمع مسکونی جسد این کودک ۵ ساله را در حالی که آثار لکه.های روغن بر روی لباس.هایش وجود داشت پیدا و مراتب به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با حضور کارآگاهان و عوامل تشخیص هویت در محل کشف جسد کودک ۵ ساله و انجام تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد که جسد پس از مرگ، به محل کشف آن در انباری آپارتمان انتقال پیدا کرده و به این ترتیب بررسی تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی ابعاد این جنایت آغاز شد.
در تحقیقات کارآگاهان از خانواده مازیار مشخص شد که در روز وقوع حادثه پدر و مادر مازیار در خانه حضور نداشته.اند و او به همراه خواهر بزرگترش در خانه بوده است.
خواهر مازیار در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که مازیار برای خرید شارژ به سوپرمارکت رفت؛ زمانی که از مازیار خبری نشد نگران او شده و برای پیدا کردنش به سوپرمارکت رفتم؛ صاحب سوپرمارکت گفت که مازیار حدود ۱۰ دقیقه پیش از مغازه خارج شده و دیگر از او اطلاعی ندارد.
وی ادامه داد که با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم؛ با حضور مأموران در محل موضوع ناپدید شدن برادرم را به طور کامل برای آنها توضیح داده و مأموران نیز شروع به بازرسی قسمت.های مختلف محوطه مجتمع کردند و در آن لحظه بود که متوجه شدم که جنازه برادر کوچکم در داخل انباری است.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بررسی لکه.های روغن موجود بر روی لباس مازیار اطمینان پیدا کردند که این لکه.های روغن متعلق به روغن موتوری است که از آن به عنوان «روغن موتور موتورسیکلت» استفاده می.شود. بلافاصله تمامی اعضای مجتمع که دارای موتورسیکلت بودند شناسایی شده و تحقیقات از آنها آغاز شد.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان، جوان ۱۷ ساله.ای به نام محمد، شناسایی و مشخص شد که وی از روز حادثه متواری شده است.
در تحقیقات انجام شده مشخص شد که محمدرضا، با حالتی بسیار مضطرب و نگران به محل کارش مراجعه و درخواست تسویه حساب کرده است. با بدست آمدن این سرنخ، شناسایی و دستگیری محمد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا اینکه ۱۸ ماه جاری محمد دستگیرشد.
محمد سرانجام لب به اعتراف گشود و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت که نمی.خواستم او را به قتل برسانم؛ همه چیز از یک هل دادن کوچک آغاز شد.
متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت که در شب حادثه زمانی که قصد مراجعه به منزل را داشتم، در راه پله آپارتمان مازیار را مشاهده کردم. ناگهان از من درخواست پول کرد و من گفتم که در حال حاضر پول ندارم، اما ناگهان او به من چسبید و درخواست خود را تکرار کرد و من نیز صرفا برای آن که او را از خود جدا کنم به عقب هل.اش دادم که ناگهان مازیار از ناحیه سر به دیوار راه پله برخورد کرد و پس از آن شروع به غلطیدن بر روی راه پله. کرد.
این متهم به قتل درباره انتقال جنازه مازیار به داخل انبار نیز به کارآگاهان گفت: در حالی که بسیار ترسیده بودم به سرعت بر سر بالین مازیار حاضر شدم؛ چندین بار او را صدا کردم تا اینکه مطمئن شدم او مرده است. جسد مازیار را به داخل انباری برده و مخفی کردم تا در زمان مناسب او را به خارج از مجتمع منتقل کنم اما با حضور مأموران در محل و پیدا شدن جسد مازیار، دیگر موفق به انجام این کار نشدم.
سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با توجه به اعترافات صریح متهم درباره ارتکاب این جنایت، متهم با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و در حال نیز تحقیقات تکمیلی در مراحل مقدماتی قرار دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن