تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814570253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هزینه پیامهای بازرگانی حین پخش تلویزیونی مراسم اسکار!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شبکه تلویزیونی ای.بی.سی که پخش انحصاری مراسم اعطای جوایز اسکار را برعهده دارد، از فروش حق پخش پیام.های بازرگانی به قیمت بسیار بالایی خبر داد.
به گزارش (ایسنا)، شبکه تلویزیونی ای.بی.سی که همچون سال.های گذشته مراسم اعطای جوایز اسکار را پخش می.کند اعلام کرد در فاصله دو هفته تا برگزاری هشتادوسومین دوره جوایز اسکار، حق پخش تمامی پیام.های بازرگانی در حین پخش این مراسم را واگذار کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویتر، طبق اعلام مقامات این شبکه تلویزیونی، هزینه پخش .٣٠ ثانیه پیام بازرگانی در حین برگزاری مراسم اسکار حدود .٧۵/١ میلیون دلار (یک میلیارد و .٨٠٠ میلیون تومان) خواهد بود که نسبت به سال گذشته افزایش چشم.گیری را نشان می.دهد.
امسال کمپانی.های بزرگ فیلم.سازی چون پارامونت، یونیورسال، والت دیزنی و سامیت پیکچرز برای دومین سال متوالی اقدام به خرید حق پخش پیام.های تبلیغاتی در حین برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار کرده.اند.
هشتادوسومین مراسم اعطای جوایز اسکار درحالی روز .٢٧ فوریه .٢٠١١ (هشتم اسفند) در لس.آنجلس برگزار خواهد شد که امسال فیلم «سخنرانی پادشاه» ساخته تام هوپر بیشترین شانس را برای درخشش و کسب جوایز برتر دارد.
آکادمی اسکار امسال از برندگان و نامزدهای جایزه. اسکار ادوار گذشته برای اعطای جوایز برندگان دوره. هشتادوسوم دعوت کرده است که «نیکول کیدمن» و «تام هنکس» از سرشناس.ترین.ها هستند.
«ساندرا بولاک»، بازیگر سرشناس هالیوود که سال گذشته با فیلم «سمت کور» موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول شد، به. همراه «جف بریجز» که با فیلم «قلب دیوانه» اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت از اعطاکنندگان جوایز سال آینده اسکار خواهند بود.
«ماریسا تومی»، برنده. اسکار نقش مکمل زن در سال .١٩٩٣ در کنار «هال. بری» و «اپرا وینفری»، مجری معروف تلویزیون آمریکا دیگر شخصیت.هایی خواهند بود که جوایز اسکار .٢٠١١ را به برندگان آن اعطا خواهند کرد. «هال بری» در سال .٢٠٠٢ جایزه. اسکار را کسب کرد و «وینفری» در سال .١٩٨۵ برای فیلم «رنگ بنفش» نامزد این جایزه بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن