تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یك شركت هرمی در اصفهان منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با تلاش و پیگیری كارآگاهان پلیس آگاهی، اعضا و فعالان شركت هرمی كه پس از كلاهبرداری از زیر شاخه ها مخفی شده بودند، دستگیر و روانه زندان كردند.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ حسین زاده، رییس پلیس آگاهی اصفهان با بیان این خبر افزود: در پی وصول گزارش های متعدد مردمی و شكایات در دستگاه قضایی درباره فعالیت شركت های هرمی كه در فضای مجازی با پوشش تجارت الكترونیك و سرمایه گذاری در بورس های بین المللی، بازار نفت و طلا، صنایع پیش رفته اقدام به كلاهبرداری گسترده از مردم كرده بودند، رسیدگی به پرونده در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
حسین زاده خاطر نشان كرد: با تلاش و پیگیری های اطلاعاتی كارآگاهان و انجام تحقیقات ویژه ۳۱ عضو و فعالان شركت هرمی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازرسی های صورت گرفته یك دستگاه لپ تاپ حاوی فایل ها و اطلاعاتی در خصوص سر شبكه باند، آموزش های مجازی شركت های هرمی و مجسمه های مربوط به شیطان پرستی كشف و ضبط شد و به همراه كلیه متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی گفت: متهمان در بازجویی ها با توجه به دلایل و مدارك موجود به كلاهبرداری خویش اعتراف كرده و تعداد هفت متهم به عنوان عاملان اصلی و سرشاخه های شركت هرمی شناسایی شدند.
حسین زاده افزود: متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
وی در پاسخ به این سوال كه برخی شركت های هرمی مدعی هستند در وزارت بازرگانی ثبت نام كرده ودارای مجوزند، اظهار كرد: تاكنون هیچ گونه مجوزی برای فعالیت بازاریابی شبكه ای برای متقاضیان صادر نشده و صرف ثبت نام شركت ها ، مجوز برای فعالیت آنها تلقی نمی شود .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن