تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماركو در گفت و گو با فارس: به برزيل برگشتم تا مضحكه كسي نشوم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ماركو در گفت و گو با فارس: به برزيل برگشتم تا مضحكه كسي نشوم
خبرگزاري فارس: مربي اخراجي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي آنكه مسخره كسي نشوم، به كشورم برگشتم.


ماركو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، درباره نحوه اخراجش از پرسپوليس اظهار داشت: پس از بازگشتم به تهران، شرايط جديدي را شاهد بودم. بر خلاف برخي اظهارات، اخراج نشدم. به دليل آنكه پرسپوليس پول قراردادم و محل اسكانم را نداد، ترجيح دادم كه ايران را ترك كنم.
وي در پاسخ به اينكه از وي در ايران به دنبال مربي اخراجي نامبرده مي‌شود، عنوان كرد: از مسائل پشت پرده اطلاعي ندارم. نمي‌دانم آنجا چه چيزهايي در مورد من بيان مي‌كنند؛ اما پس از حضور دوباره ام در تهران، مديران باشگاه به من پولي ندادند.
ماركو گفت: در شرايط فعلي اعتراضي به رفتار مسئولان پرسپوليس ندارم چون مصطفوي به من قول داده كه مبلغ قراردادم را پرداخت كند؛ در غير اينصورت به فيفا شكايت خواهم كرد.
مربي برزيلي درباره علت عدم خبر دادن به مسئولان هنگام ترك ايران، اظهار داشت: براي جدايي ام از پرسپوليس هيچكس از من توضيحي نخواست. مضحكه افراد نيستم كه بخواهم براي جدايي ام از تيم، به كسي چيزي بگويم و حاشيه سازي كنم. قبل از ترك ايران بارها از مسئولان خواستم كه مشكل مالي‌ام را بر طرف كنم. براي آنكه مسخره كسي نشوم، به كشورم برگشتم.
ماركو درباره اخراج مهاجم برزيلي خاطر نشان ساخت: چيزي از آخرين وضعيت دي ماركو در پرسپوليس ندارم؛ اما ارتباطي هم به من ندارد. او خودش بايد مشكلاتش را حل كند.
وي عنوان كرد: هنوز مشخص نيست به ايران برگردم. اگر مسئولان پول مرا را بدهند، به تهران مي‌آيم؛ اما چنانچه مبلغ قراردادم را پرداخت نكنند، با ارائه شكايتي، به فيفا مراجعه مي‌كنم تا به كارم رسيدگي كنند.
وي از اعلام مبلغ قراردادش با پرسپوليس امتنا ورزيد و گفت: ترجيح مي‌دهم چيزي نگويم چون بهتر است اين موضوع بين من و مسئولان محفوظ بماند.
ماركو درباره درباره تجاربش از فوتبال ايران اظهار داشت: ايران فوتبال خيلي خوبي دارد؛ اما مديريت در اين رشته واقعاً وحشتناك است.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن