تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814893393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساكنان ملارد شهريار خواستار بازگشايي تنها سينماي اين شهر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ساكنان ملارد شهريار خواستار بازگشايي تنها سينماي اين شهر شدند
كرج -شماري از شهروندان ملارد شهريار خواستار بازگشايي تنها سينماي اين شهر ‪ ۳۰۰‬هزار نفري شدند.

به گفته آنان اين سينما دو سال پيش به دلايل نامعلومي تعطيل شد و تاكنون اقدامي موثري نيز از سوي مسوولان اين شهر براي بازگشايي آن صورت نگرفته است .

اكبر مقصودي يكي از شهروندان ملارد گفت : آغاز فعاليت اين سينما در سال ‪ ۸۴‬موجب خرسندي مردم اين منطقه بخصوص جوانان شد اما متاسفانه اين خوشحالي ديري نپاييد و در كمتر از يكسال اين مركز فرهنگي تعطيل شد.

وي افزود: احداث اين سينما با نام شهر قشنگ نويد بخش گسترش فضاهاي فرهنگي در اين منطقه را مي‌داد و يكي از دلايل عمده خوشحالي مردم نيز همين امر بود.

وي تصريح كرد: با توجه به كمبود امكانات فرهنگي ، هنري و تفريحي در اين شهر مهاجرپذير و هجمه فرهنگي دشمنان تعطيلي دو ساله تنها سينماي آن كه مي‌تواند نقش بسزايي در غني‌سازي اوقات فراغت خانواده‌ها بويژه جوانان داشته باشد ،منطقي به نظر نمي‌رسد.

اين شهروند خاطرنشان كرد: گفته مي‌شود اين سينما به دليل وجود اختلاف بين مالكين آن تعطيل شده كه حل اين مشكل دور از دسترس نيست .

محمد پرويزي يكي ديگر از شهروندان ملارد گفت : اكنون ساخت چنين سينمايي ميليونها تومان هزينه در بر دارد در صورتيكه اين فضا بلااستفاده مانده است .

وي افزود: در حال حاضر گيشه فروش بليط اين سينما كه يك مركز فرهنگي است به مكاني براي فروش تلفن همراه تبديل شده كه اين امر جاي بسي تامل دارد.

وي تصريح كرد: به علت فعال نبودن سينماي ملارد، بسياري از جوانان اين شهر براي ديدن فيلم به سينماهاي مناطق همجوار از جمله فرديس ، شهريار و كرج مراجعه مي‌كنند كه اين امر علاوه بر تحميل هزينه‌هاي اضافي و اتلاف وقت ،مي تواند زمينه ساز بروز برخي از ناهنجاريهاي اجتماعي شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهريار گفت : اين سينما توسط بخش خصوصي احداث شده و متاسفانه به دليل بروز اختلاف بين مالكان ان تعطيل شده است .

محمدعلي جعفريان افزود: اكنون اقدامات لازم براي فعاليت مجدد اين سينما در حال انجام است و اميدواريم درآينده نزديك اين مركز فرهنگي آماده خدمات دهي به علاقمندان هنر سينما شود.

تلاش خبرنگار ايرنا در ملارد شهريار براي كسب نقطه نظرات مالكان اين سينما بي‌نتيجه ماند.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن