تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر دانشجو در چنگ سه شرور رواني شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دختر دانشجو در چنگ سه شرور رواني شد
از آنجايي كه سه جوان متجاوز از تلفن همراه دختر دانشجو براي تماس استفاده مي كردند، رديابي خط تلفن خيلي زود ماموران را به پسران تحت تعقيب رساند و متهمان در عملياتي ويژه دستگير شدند.
اعتماد: تحقيق از هفت متهم در دو پرونده جداگانه راز شكنجه هاي دو دختر جوان را براي قضات دادگاه كيفري استان تهران برملا كرد.

به گزارش خبرنگار ما شاكي اولين پرونده دختر جواني است كه مورد آزار سه پسر قرار گرفته است.

اين دختر در شكايت خود به ماموران پليس گفت؛ براي انجام كارهاي دانشگاهم به مقداري وسيله نياز داشتم و براي خريد آنها از خانه خارج شدم. بايد مسيري را با ماشين مي رفتم. كنار خيابان ايستاده بودم كه خودرويي بوق زد، چون در صندلي جلو هم مردي نشسته بود به تصور اينكه وي مسافر است و مرد راننده هم مسافركش سوار شدم. كمي جلوتر هم مرد ديگري سوار شد. همه چيز نشان مي داد راننده مسافركش است و سه مرد طوري رفتار مي كردند كه من اصلاً شك نكردم تا اينكه متوجه شدم مرد راننده مسيرش را تغيير داد. بلافاصله از او خواستم توقف كند اما مردي كه كنارم نشسته بود ضربه محكمي به صورتم زد و تهديد كرد اگر حرفي بزنم مرا مي كشد. آنها سرم را زير صندلي گرفتند و بعد از چند دقيقه در برابر بازار ميوه و تربار در جنوب تهران توقف كردند.

دختر جوان كه به شدت مي لرزيد ادامه داد آنها مرا به داخل انبار بردند و قصد داشتند به من تعرض كنند. ابتدا مقاومت كردم اما آنقدر كتكم زدند و تهديد كردند كه توانم را از دست دادم. آنها سه جوان قوي هيكل بودند و من دختري تنها. هر سه مرا مورد آزار قرار دادند. طلاهايي را كه همراهم بود دزديدند و گوشي تلفن همراهم را هم برداشتند و بعد تهديد كردند اگر در مورد اين مساله به كسي چيزي بگويم مرا مي كشند. البته من توانستم شماره خودروي شان را بردارم.

با اعلام اين شكايت كارآگاهان وارد عمل شدند و شماره خودرو سه جوان تحت تعقيب را در اختيار ماموران گشت قرار دادند. اما قبل از شناسايي ماشين دختر جوان به پليس اطلاع داد متهمان با او تماس گرفته و دوباره تهديدش كرده اند.

از آنجايي كه سه جوان متجاوز از تلفن همراه دختر دانشجو براي تماس استفاده مي كردند، رديابي خط تلفن خيلي زود ماموران را به پسران تحت تعقيب رساند و متهمان در عملياتي ويژه دستگير شدند.

در بازجويي هاي پليسي مشخص شد، سه جوان متجاوز از همان لحظه سوار كردن دختر جوان نقشه ربودن و تعرض به او را در سر پرورانده بودند و براي اينكه دختر دانشجو شك نكند، خود را به مانند مسافران نشان مي دادند. همچنين معلوم شد آنها دختر جوان را به يكي از غرفه هاي بازار ميوه و تربار كه متعلق به پدر يكي از اين سه پسر است، بردند و مورد تعرض قرار دادند.

با توجه به دستگيري متهمان پرونده براي تحقيق و برگزاري جلسه محاكمه به شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و در جلسه اول بازجويي، اعترافات سه پسر جوان، لحظات تلخ تعرض به دختر جوان را در برگه هاي بازجويي ثبت كرد و متهمان توضيح دادند چطور با ضرب و جرح و تهديد، دختر دانشجو را مورد آزار قرار دادند.

در بازجويي هاي بعدي سه پسر جوان اعترافات خود را انكار نكردند اما هيچ توجيهي براي ساير مدارك موجود، همچون تماس هاي تهديدآميزي كه با دختر جوان گرفته بودند و جواهرات و تلفن همراه وي كه از آنها كشف شده بود، نداشتند.

بنابراين سه جوان بازداشت شدند و زمان محاكمه آنان مشخص شد. اما قبل از محاكمه، مادر اين دختر دانشجو مداركي را تحويل دادگاه داد كه نشان مي داد دختر جوان بر اثر شوك رواني اين حادثه دچار بيماري شديد روحي و رواني شده و به رغم اينكه تحت نظر روانپزشك قرار دارد تغييري در شرايط او به وجود نيامده است.

اكنون مادر اين دختر براي سه پسر جوان درخواست اشد مجازات كرده است.

آزار دختر نوجوان

در دومين پرونده كه در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران در جريان است دختري نوجوان پسر مورد علاقه خود و سه دوستش را متهم به تعرض كرد. اين دختر 15ساله وقتي در برابر هيات قضات قرار گرفت، گفت؛ مدتي قبل از اين حادثه با پسر جواني به نام «م» دوست شدم، رابطه ما خيلي محدود بود و من بيشتر اوقات تلفني با او حرف مي زدم و خيلي كم همديگر را مي ديديم. تا اينكه روز حادثه با پسر مورد علاقه ام تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم و به مادرم گفتم به خانه برادرم مي روم. قرار شد «م» با ماشين دنبال من بيايد و مرا به خانه برادرم برساند.

دختر نوجوان افزود؛ وقتي سر قرار رسيدم متوجه شدم «م» دوستش را هم با خودش آورده است. اين مساله چندان توجهم را جلب نكرد و سوار خودرو شدم. در راه آنها به بهانه اينكه ماشين خراب است وارد گاراژي شدند و پژو 405 دوستشان را قرض گرفتند. در گاراژ دو پسر ديگر همراه ما آمدند و وقتي سوار شديم چند كيلومتر جلوتر «م» به اتفاق دوستانش مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

شاكي در ادامه گفت؛ يكي از پسران چاقو در دست داشت و مرا تهديد مي كرد كه اگر فرياد بزنم يا كمك بخواهم مرا خواهد زد. به همين خاطر مجبور به سكوت شدم. وقتي از دست چهار پسر جوان رها شدم به خانه آمدم اما آنقدر حالم بد شد كه مادرم مرا به بيمارستان رساند. در آنجا پزشكان متوجه شدند چه حادثه يي برايم رخ داده است و مجبور شدم واقعيت را به مادرم بگويم.

با همكاري اين دختر، ماموران موفق شدند چهار متهم را دستگير كنند. آنها ابتدا جرم خود را نپذيرفتند اما زماني كه در برابر قضات قرار گرفتند، مدعي شدند دختر نوجوان هيچ مقاومتي در برابر آنها نكرده است. يكي از اين پسران گفت؛ قصد ما انتقام گيري از «م» بود چون پيش از اين «م» به دختر مورد علاقه من تعرض كرده بود و به اتفاق دوستانم تصميم گرفتيم به دختر نوجواني كه دوست «م» بود تعرض كنيم. البته قبول دارم كه اين دختر ترسيده بود اما مقاومتي هم در برابر ما نكرد.

اكنون هيات قضات شعبه 79 تحقيقات خود را ادامه مي دهد تا در مورد سرنوشت هفت پسر متهم تصميم گيري كند.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن