تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816709713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:ما قدرتمندان جهان را به حركت در مسير انبيا الهي دعوت مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد:ما قدرتمندان جهان را به حركت در مسير انبيا الهي دعوت مي كنيم
رئيس جمهور خطاب به قدرتمندان و زورگويان جهان گفت: شما تاكنون نتايج اقدامات خود را ديده ايد و امروز همه شما شكست خورده و ذليل هستيد ولي ما شما را به حركت در راه انبيا الهي دعوت مي كنيم.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به مشهد مقدس، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان با حضور در اختتاميه ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) كه در شب ميلاد آن امام همام در مشهد مقدس برگزار شد ضمن تبريك ولادت ثامن الحجج (ع) اظهار داشت: پيام ملت ايران به جهان دعوت آنان به راه انبيا و دعوت به امام حق، خليفه الله و بقيه الله است.

وي افزود: دعوت ما ، دعوت جهانيان به انسان كامل و فرزند پيامبر گرامي اسلام حضرت مهدي (عج) است.

احمدي نژاد موضوع اصلي عالم هستي را انسان برشمرد وافزود: خداوند متعال همه اين عالم را براي انسان خلق كرده واگر انسان را از جهان برداريم شايد دليلي براي خلق عالم باقي نماند.

رئيس جمهور همچنين گفت: خداوند همه چيز را براي انسان و انسان را براي خود خلق كرده اما انسان را در پايين ترين سطح نپسنديده است و هميشه خواستار تكامل انسان با وجود امام بوده است.

وي مشكل اوليه بشررا نشناختن خداوند دانست و تصريح كرد: چون انسان خود را نشناخته ، نتوانسته به شناخت خداوند پي ببرد اما اگر كسي خود را شناخته باشد بلافاصله خداوند را نيز خواهد شناخت.

احمدي نژاد انسان كامل را ظرف معرفي خداوند، تجلي علم ، رحمت خدا و همه اسماء الهي دانست و اظهار داشت: هيچ خيري بدون واسطه وجود امام به انسان نمي رسد.

رئيس جمهور ادامه داد: امام متعلق به همه بشريت و عالم است و بالاترين هديه خداوند به بشريت هديه انسان كامل بوده است.

وي يكي از مشكلات بشر را ممانعت قدرتمندان و فاسدان از شناخت انسان كامل دانست و گفت: دعواي اصلي بين موحدان و پاكان با جبهه سلطه گران و فاسدان در موضوع امام و انسان كامل بود.

احمدي نژاد همچنين هنرهمه شياطين را قطع رابطه انسان با امام دانست و تصريح كرد: هنوز براي بشر، امام يك وجود ناشناخته است زيرا امام مي تواند انسان را از هيچ به همه چيز برساند.

رئيس جمهور ظهور امام را مصادف با كامل شدن عقل ها ، شنوا شدن گوش ها و بينا شدن چشم دانست و گفت: ما دچار غفلت تاريخي نسبت به امام هستيم و اين غفلت بر بشر به گونه اي تحميلي است اما در كشور ما يك حلقه وصلي با امام پيدا شده است.

وي همچنين خاطرنشان كرد: اگر كسي از وجود امام سيراب شود محال است در برابر طاغوت ها گردن خم كند و محال است روحش را به ظلم و پرستش غير خدا بيارايد.احمدي نژاد ادامه داد: ملت ايران امروز مسئوليت دارد تا امام حق را به جامعه بشري معرفي كند.

رئيس جمهور با بيان اينكه خدا را شكر مي كنيم كه جنايات و ظلم در دنيا به پايان راه خود نزديك شده است خطاب به قدرتمندان جهان اظهار داشت: شما راه طغيان، ممانعت از پيوستن انسانها به راه انبيا را در پيش گرفته ايد و نتيجه اش را ديده ايد.وي افزود: امروز همه شما شكست خورده ، شرمنده و ذليل هستيد و ما همه شما را به راه راست دعوت مي كنيم چرا كه زورمندان جهان بر راه ضد بشريت، ظلم ، خودخواهي، خودپرستي، تضييع حقوق ملت ها و آدم كشي اصرار دارند.

احمدي نژاد تاكيد كرد براي همه شما بهتر است كه به راه حقيقت بازگرديد و چنگ به دامان امام بزنيد چرا كه امام براي شما هم هست و ما انتظار داريم و اميدواريم كه شما پيام دعوت ما را بشنويد.

رئيس جمهور گفت: بهتر است قدرتمندان جهان توبه كرده و ايمان بياورند و در مسير خدمت به انسانها، عدالت و صلح تلاش كنند چرا كه اين براي آنان بهتر است.

احمدي نژاد در ادامه تصريح كرد: ترديدي ندارم چه آناني كه نو به نو مي آيند و چه آنهايي كه دورانشان به سر رسيده است ، اگر دست به دست هم دهند و همه قواي مادي و شيطاني خود را بسيج كنند راهي جز توبه ، بازگشت و تبعيت از امام ندارند و در غير اين صورت از مسيرحركت الهي باز خواهند ماند.

وي همچنين گفت: قدرتمندان خيال نكنند كه روي خزانه هاي ميليارد دلاري و يا تجهيزات نشسته اند زيرا همه اينها به چشم بر هم زدني برباد است.

رئيس جمهور در ادامه خاطرنشان كرد: سال گذشته در جلسه اي حضور داشتم كه سران كشورهاي مدعي نيز حضور داشتند ، من در آنجا گفتم كه دوران اين امپراتوري هاي به پايان رسيده است اما برخي از حاضران با حال تعجب به من گفتند اين خبرها نيست ولي بنده دلايلم را مطرح كردم، اكنون برخي از آنان با تعجب به من مي گويند تو از كجا به اين مسئله پي برديد و من به آنان مي گويم بنده تعجب مي كنم كه چرا شما اين حقايق روشن را نمي بينيد و اكنون سلطه گران در حال فروريختن هستند.

احمدي نژاد گفت: مستكبران نوآوري و ابتكار عملي ندارند و هرجا كم مي آورند شمشير مي كشند و مي خواهند مسائل را با شمشير حل كنند اما كسي كه به اين وسايل براي حل مشكلات متوسل مي شود به طور حتم آخر خط است.

رئيس جمهور يكي از نشانه هاي محقق شدن وعده بزرگ ظهور موعود را زمزمه شدن نام حضرت موعود در جهان دانست و تصريح كرد: امروز به لطف دعاها دلهاي جهانيان به سمت امام در چرخش است.

وي همچنين برگزاري جشنواره رضوي را يك فرصت بسيار زيبا و طلايي دانست و گفت: ترديدي ندارم كه امام رئوف عزيز ما ياريمان خواهد كرد تا حقيقت امام را بشناسيم.

در ابتداي اين مراسم محمدي زاده استاندار خراسان رضوي و صفارهرندي وزير ارشاد به بيان سخناني در باب اين جشنواره پرداختند.

سپس احمدي نژاد از خادمان فرهنگي در جشنواره ششم تقدير كرد.

بنابراين گزارش فتاح وزير نيرو ، صفارهرندي وزير ارشاد، علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور، مجبتي ثمره هاشمي مشاور ارشد رئيس جمهور، شمقدري ، كلهر و علم الهدي ، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهر مشهد نيز رئيس جمهور را در اين سفر همراهي مي كنند.

همچنين در پايان اين مراسم احمد توكلي ، بيژن نوباوه ، ميرتاج الديني و برخي از اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس و نمايندگان مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در اين جشنواره حضور داشتند.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن