تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام ويژه‌نامه‌هاي ميلاد امام رضا(ع) در وبلاگ «شمس توس»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام ويژه‌نامه‌هاي ميلاد امام رضا(ع) در وبلاگ «شمس توس»
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: وبلاگ «شمس توس» كه يك وبلاگ تخصصي در مورد امام رضا(ع) است و از سال 1387 فعاليت خود را آغاز كرده است، در آخرين پست خود به معرفي ويژه‌نامه‌هاي ميلاد امام رضا(ع) در پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني پرداخته است.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، كاربران مي‌توانند براي دستيابي به اين ويژه نامه‌ها و نيز اطلاعات مفيد آن با كليك بر روي عكسه به اين ويژه‌نامه‌ها دسترسي پيدا كنند.

اين آدرس‌ها شامل ويژه‌نامه‌هايي از پايگاه‌هاي اينترنتي، تبيان، شهيد آويني، اميدواران، حوزه‌علميه قم، راسخون و صبح است.

اين وبلاگ همچنين، امكان دانلود نرم‌افزار كتابخانه ديجيتالي امام رضا(ع) و نرم‌افزار تحت وب «در حريم طوس» را فراهم كرده است.

از ديگر امكانات اين وبلاگ معرفي محتواي ديجيتالي رضوي در اينترنت، كتابشناسي امام رضا(ع)

حديث، داستان كوتاه، قطعه ادبي، معرفي پايگاه‌هاي رضوي، نوا و نما، كدهاي جاواي رضوي، پيامك‌هاي رضوي، شعر، مقاله، عكس، 40 حديث رضوي و معرفي جشنواره‌ها و مسابقات رضوي است.

اين وبلاگ‌نويس مذهبي كه به تازگي توانسته است رتبه پنجم سومين جشنواره ملي وبلاگ‌نويسي فرهنگ رضوي در استان گيلان را كه توسط دبيرخانه دائمي جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) حمايت مي‌شود، به دست آورد، كدهاي جاوا و زيارتنامه فلش امام رضا(ع) و نيز فايل فلش موزيك سريال امام رضا(ع) را نيز طراحي كرده و آنها را در اختيار كاربران خود قرار داده است.
براي مشاهده اين مطلب به وبلاگ شمس توس مراجعه كنيد!
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن