تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804615129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
رئيس جمهور: ايران بايد درتمام عرصه ها حرف اول را بزند
رئيس جمهور گفت: نگاه ما در تمام عرصه ها از جمله ورزش بايد به آينده باشد. هر عرصه يك تجربه است و ما بايد در هر عرصه ضعف هاي مان را برطرف، قوت مان را جمع آوري كنيم تا بتوانيم با نگاه به قله بعدي به موفقيت برسيم. دكتر محمود احمدي نژاد افزود: از نگاه من انسان ناتوان وجود خارجي ندارد. وي با تاكيد بر اين كه " ايران سرزمين عزيزي است كه بايد در تمام عرصه ها حرف اول را در جهان بزند" گفت: معتقدم كه ما مي توانيم و بايد بتوانيم به خصوص در عرصه ورزشي.

تقدير از "دنيامالي" در كنگره آسيا
كنگره كنفدراسيون قايقراني رويينگ آسيا برگزار شد. در اين كنگره از احمد دنيامالي رئيس فدراسيون قايقراني ايران به دليل حمايت هايش از توسعه رويينگ در قاره آسيا با اهداي تنديس تقدير به عمل آمد. احمد دنيامالي رئيس فدراسيون قايقراني و اسكي روي آب ايران اظهار كرد: در صحبت هايي كه با رئيس فدراسيون جهاني رويينگ داشتيم وي بر حضور من در سمت رياست كنفدراسيون آسيا نظر مثبتي داشت. چند ماه ديگر انتخابات كنفدراسيون آسيا برگزار مي شود كه آنها نظر دارند رئيس و دبيركل از ايران باشند.

مشحون: به نيمكت نشيني حدادي هم افتخار مي كنيم
رايزني هاي فدراسيون بسكتبال براي معرفي سرمربي جديد تيم ملي از فهرست برنامه هاي اين فدراسيون حذف نشده با اين حال طي ماه هاي باقي مانده سال جاري تصميم نهايي براي انتخاب جايگزين رايكو ترومن جهت هدايت ملي پوشان در جام ملت هاي 2009 چين اتخاذ نخواهد شد. محمود مشحون ضمن اشاره به اين مطلب اظهارداشت: حضور حامد حدادي و صمد نيكخواه بهرامي در ليگ هاي اروپا و آمريكايي به تنهايي براي اطمينان از شايستگي آنها جهت حضوردر تيم ملي كافي است. حتي مواردي همچون نيكمت نشيني هم مانع از دعوت دوباره نخواهد شد. حضور حامد حدادي در معتبرترين ليگ بسكتبال جهان، حتي به عنوان يك نيمكت نشين محض هم حاكي از توانايي هاي بالاي وي است و به آن افتخار مي كنيم.

مقام چهارم اسنوكرباز ايراني در مسابقات جهاني(IBSF)
ملي پوش اسنوكر ايران به مقام چهارم مسابقات جهاني آماتور (IBSF) دست يافت. سهيل واحدي ملي پوش اسنوكر ايران كه سابقه حضور در ميادين بين المللي را دارد و عناوين مختلفي را هم كسب كرده است، با حضور در مسابقات جهاني اسنوكر آماتور (IBSF) اتريش، توانست با شكست حريفان خود در جمع چهار نفر برتر جهان قرار گيرد. دو شكست پياپي در روزهاي پاياني باعث شد او به مقام چهارمي قناعت كند و به عنوان پديده مسابقات شناخته شود.

تيم ملي ميني گلف به مسابقات آسيايي تايلند اعزام شد
براي نخستين بار تيم ملي ميني گلف مردان به مسابقات آسيايي تايلند اعزام شد. عيسي اسحاقي رئيس فدراسيون گلف گفت: نفرات اعزامي تيم ميني گلف پس از برگزاري مسابقه انتخابي، معرفي و براي نخستين بار به مسابقات آسيايي تايلند اعزام شدند. وي اظهار كرد: انجمن ميني گلف اخيرا در ايران راه اندازي شده و داراي فدراسيون جهاني مستقل است كه درصدد پيوستن به عضويت فدراسيون جهاني وآسيايي هستيم.

ششمين دوره ليگ برتر شنا، امروز آغاز مي شود
مرحله نخست ششمين دوره مسابقه هاي ليگ برتر شناي باشگاههاي كشور از صبح روز دوشنبه در استخر مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز مي شود. در اين رقابتها كه در 20 ماده شنا برگزار مي شود، 11 تيم حضور خواهند داشت.

برگزاري آخرين مرحله دوچرخه سواري جاده جوانان و اميد
سومين و آخرين مرحله رقابتهاي ليگ دوچرخه سواري جاده جوانان و اميد كشور در روزهاي 6 تا 9 آذر ماه در شهر يزد برگزار خواهد شد. اين رقابتها با شركت 22 تيم رده هاي سني جوانان و اميد باشگاههاي كشور در رشته هاي دور حذفي، تايم تريل تيمي، 200 متر سرعت، يك كيلومتر و تيم اسپرينت برگزار مي شود.

كفاشيان: خبري از بركناري "نيكوليچ" نيست
رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: "نناد نيكوليچ" مربي با دانشي است و ما او را براي تيم جوانان و اميد حفظ مي كنيم. علي كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه آيا نيكوليچ سرمربي باقي خواهد ماند يا خير، گفت: قرار شد در كميته تيم هاي ملي درباره كادر سرپرستي و همچنين نيكوليچ تصميم گيري شود كه آيا او سرمربي باقي بماند يا اينكه نفر ديگري به عنوان سرمربي انتخاب شد و نيكوليچ هم در كادرفني باقي بماند.
حجازي: جاي برهاني و اكبرپور در تيم ملي خالي است
ناصر حجازي، سرمربي جديد ابومسلم گفت: «من از بازيكنانم رضايت دارم. آنها با جان و دل مقابل برق شيراز بازي كردند.حجازي تاكيد كرد: در صورت رفع مشكلات و رسيدن به بازيكنان مصدوم ما مي توانيم با چند پله صعود خودمان را به بالاي جدول برسانيم. حجازي با اشاره به ليست بازيكنان تيم ملي گفت:من فكر مي كنم جاي برهاني و اكبرپور دو مهاجم استقلال در تيم ملي خالي است و دايي مي توانست آنها را دعوت كند.

شكايت مس از پرسپوليس در صورت مذاكره با صادقي
عبدالرضا برهاني نژاد اعلام كرد: در صورتي كه مذاكره مسئولان پرسپوليس يا واسطه اي از اين سوي آنها با اميرحسين صادقي صحت داشته باشد، از اين باشگاه به طور رسمي شكايت مي كند. مدير عامل مس تاكيد كرد: اين خلاف قانون است زيرا صادقي تا پايان فصل با باشگاه قرارداد دارد. اين حركات شايسته نيست كه بخواهيم رقيب را با مسايل حاشيه اي دچار تنش كنيم. ما هم مي توانيم بازيكنان پرسپوليس مثل عليرضا نيكبخت يا ايوان پترويچ را هوايي كنيم.

رضايي: با قطبي صحبتي نداشتهام
رحمان رضايي اظهار داشت: اين روزها به صورت اختصاصي تمرين مي كنم تا بدنم هرچه سريعتر به فرم ايده آل برسد و تا اين لحظه هم خيلي سريع پيش رفتهام. وي در ادامه گفت: بحث حضور من در پرسپوليس از ماه ها قبل مطرح بوده،اما هنوز هيچ چيز صد در صد نشده است.مدافع سابق تيم ملي درباره شايعه مذاكره تلفني اش با افشين قطبي گفت:با آقاي قطبي صحبتي نداشته ام و فقط چندي پيش با مديرعامل باشگاه پرسپوليس صحبت كردم. رضايي در انتها عنوان كرد:اول از همه مي خواهم به فوتبال كشورم برگردم و مسائل مالي براي من در درجه دوم قرار دارد.

قطبي: اي كاش مي توانستم همه پشت پرده ها را بگويم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به نيازهاي تيمش براي ادامه رقابتهاي ليگ برتر اشاره كرد و گفت: ما يك دروازه بان، مدافع وسط، هافبك وسط و دفاع چپ نياز داريم كه بايد از بين گزينه هايي كه به تمرينات مي آيند اين نيازها را انتخاب كنيم. افشين قطبي به وجود دست هاي پشت پرده عليه پرسپوليس اشاره كرد و افزود: من شك ندارم كه عده اي با نقشه و برنامه ريزي به دنبال تضعيف پرسپوليس هستند. همه اتفاقاتي هم كه طي روزهاي اخير افتاده است برنامه ريزي شده است. اي كاش مي توانستم خيلي از اين مسائل را بازگو كنم اما متاسفانه شرايط موجود اين اجازه را به من نمي دهد.

منصوريان در آكادمي فوتبال استقلال ماند
با حضور ناصر حجازي در ابومسلم، زمزمه هايي مبني بر علاقه همكاري او با عليرضا منصوريان مطرح شد. از سوي ديگر، به تازگي مسئولان داماش با استعفاي بيژن ذوالفقارنسب، تصميم به اين گرفته اند تا اين تيم را به صورت شورايي اداره كنند و در راس كار عابديني با استانكو حضور داشته باشند و سپس يك مربي جوان اين تيم را تمرين دهد. در همين راستا، آنها روي منصوريان نظر داشتند. رئيس آكادمي فوتبال استقلال با توجه به قول هايي كه به اين باشگاه داده و همكاراني كه به خاطر او با اين آكادمي كار مي كنند، اين پيشنهادات را رد كرد و تا پايان فصل تيم هاي پايه در اين باشگاه مي ماند.

مرزبان: از قطبي به فيفا شكايت خواهم كرد
عليرضا مرزبانگفت: بالاترين مدرك مربيگري جهان را دارم و استاد من شخص بزرگي به نام روته مولر است. در پنچ كلاس معتبر فيفا و 10 كنگره معتبر جهان، با اسناد و مدارك معتبر شركت كرده ام. مربي سابق پرسپوليس افزود: قطبي مي خواهد رسانه را به بازي بكشاند و خودش را شيرين كند. مرزبان خاطر نشان ساخت: به هيچ عنوان يك بدنساز يا آناليزور نيستم; بلكه فقط به خاطر پرسپوليس و استيلي اين مسئوليت را قبول كردم.وي درباره شكايت از قطبي گفت: او بايد حرف هايش را مقابل رسانه هاي گروهي پس بگيرد. در غير اينصورت، از وي به مراجع قضايي و فيفا ت شكايت مي كنم و اعلام مي كنم كه دروغگويي بزرگ است و در ايران كارهايي را انجام داده كه غيرقابل تصور است. وي افزود: از قطبي خواهش مي كنم همانطور كه بارها گفتم، مدارك فوتبال خود را با من در يكي از شبكه هاي تلويزيوني به نمايش بگذارد تا مردم همه چيز را بفهمند.

هادي عقيلي دو ماه خانه نشين شد
مجيد بصيرت، اعلام كرد: تنها مصدوم تيم هادي عقيلي است كه به گفته پزشكش مي بايست دو ماه به استراحت بپردازد و فشاري به ناحيه آسيب ديده اش وارد نسازد. مجيد بصيرت آسيب ديدگي محسن بنگر را نيز پايان يافته خواند و از حضور اين مدافع در تمرينات اين هفته خبر داد. سرپرست سپاهان درباره حضور محرم نويدكيا در تمرينات نيز گفت: محرم از سه شنبه مي تواند در تمرينات گروهي شركت كند و آمادگي بسيار خوبي دارد، تنها مشكل بحث قراردادش است، هر چند بعيد مي دانم مشكلي از بابت قرارداد وجود داشته باشد. وي گفت: محمودكريمي از دو هفته آينده مجوز حضور در تمرينات را بدست مي آورد و به اين ترتيب سريال مصدوميت هاي بازيكنان موثر به پايان مي رسد.

ياوري: براي اعتراض به داوري پيشاني بند سياه مي بندم!
سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: از روز بازي با مس هرچه با رئيس كميته داوران تماس گرفته ايم، ايشان به تلفن هاي ما پاسخي نداده اند و اين نشان مي دهد كه آنها حاضر به پاسخگويي نيستند. محمود ياوري اظهار كرد:دليل اين كار آنها را نمي دانيم، به همين خاطر اگر وضع تا بازي با پيام به همين منوال باشد بازيكنان راه آهن روبان هاي مشكي به پيراهن شان مي چسبانند و من هم براي اينكه مردم را متوجه مظلوميت تيم راه آهن كنم از پيشاني بند مشكي استفاده خواهم كرد. شايد با اين اقدام به مشكلات ما هم رسيدگي شود.

نوري: نمي توانم به دايي اعتراض كنم
هافبك چپ پاي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:وقتي تيم ما در ليگ برتر نمي تواند نتايج خوبي بگيرد، من نمي توانم در مورد دعوت نشدن به تيم ملي اعتراضي داشته باشم. پژمان نوري هافبك پرسپوليس اظهار داشت:در شرايط فعلي ما متهمان رديف اول ناكامي پرسپوليس هستيم و به همين دليل اول بايد به اين فكر باشيم كه در ليگ برتر به جمع مدعيان قهرماني برسيم تا از خود اعاده حيثيت كنيم.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن