تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پیشگویی لیست نامزدهای اسكار بهترین فیلم 2011


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:








بچه.ها خوبند/ The Kids Are ALright

این فیلم عالی ممكن است به خاطر مضمون نامتعارف.اش به همان بلایی دچار شود كه در سال 2006 بر سر «كوهستان بروكبك» آمد. شانس بالقوه فیلم بازی.های آنت بنینگ، جولیان مور و مارك روفالو است. به قول راجر ایبرت، این فیلم كمدی ظریفی است بر پایه گسترش مثلث عاطفی و مملو از دیالوگ.های هوشمندانه.
شانس اسكار: 2



سخنرانی پادشاه/ The Kings Speech

فیلمی درباره رابطه دوستی دو آدم غیرمتعارف: پادشاه انگلستان جورج ششم (كالین فیرث) و یك استرالیایی متخصص گفتار درمانی (جفری راش). فیرث در نقش پادشاه الكن كه توانایی برقراری ارتباط دوستانه با مردم را ندارد، عالی ظاهر می.شود. تصویربرداری فوق.العاده و ترسیم دراماتیك اضطراب انگلستان برای ورود به جنگ جهانی دوم از مزیت.های فیلم محسوب می.شود. تام هوپر كارگردان، مطمئنا جواهری ساخته غیرمنتظره، كه در آینده نزدیك توجهات بسیاری را به خود جلب خواهد كرد.
شانس اسكار: 2



شبكه اجتماعی/ The Social Network

دیوید فینچر با این فیلم آنچنان چهره. بانیان فیس.بوك را زیر سوال برده كه مارك زوبر شخصا مجبور شد در اقدامی آشكار برای مقابله با جو عمومی منفی كه فیلم علیه او ایجاد كرده، 100 میلیون دلار به سیستم آموزش شبكه كمك كند. این خود نشان.دهنده عمق تاثیرگذاری و قدرت این فیلم است؛ حتی اگر وجه تخیلی فیلمنامه عالی آرون سوركین بسیار قوی باشد. اجرای تمام و كمال جس آیزنبرگ در نقش زوكربرگ هم فوق.العاده است و بخت او برای بردن مجسمه اسكار بهترین بازیگر مرد سال را بالا می.برد.
شانس اسكار: 3



دل شیر/ True Grit

با حضور مردانه بازیگرانی مثل جاش برولین و جف بریجز در این درام وسترن، توجه عشق فیلم.ها خودبه.خود به آن جلب می.شود. به این قضیه اضافه كنید مت دیمون را در نقش یك رنجر تگزاسی در حین ماموریت و برادران كوئن را به عنوان كارگردان.
فیلم بازسازی اثر سال 1969 المر برنستاین است و انتظار نامزدی اسكار بهترین فیلم برایش غیرمنتظره نیست. همچنین می.توان این فیلم را بازگشت قدرتمندانه ژانر وسترن به سینمای جریان اصلی و اولین اسكار بازیگری برای مت دیمون قلمداد كرد.
شانس اسكار: 2



عشق و مخدرهای دیگر/ Love and Other Drugs

آن هاتاوی می.تواند با هنرنمایی در نقش یك بیمار مبتلا به پاركینسون، نامزدی اسكار را برای خود تضمین شده بداند. او در این نقش جذاب و طغیانگر به.شدت متقاعدكننده است. فیلم، حاوی عناصر رمانس، كمدی و درام كافی در كنار چند بازی خوب است كه می.تواند آن را در حد یك مدعی بالا ببرد.
شانس اسكار: 2



مبارز/ The Fighter

این درام راكی.وار در حیطه ورزش بوكس، به مارك والبرگ و كریستین بیل اجازه می.دهد كه در نقش.هایشان غوطه.ور شده و از آن لذت ببرند به.طوری.كه حس می.كنید كه آنها تمام دوره كاری شان را منتظر چنین نقش.هایی بوده.اند. مبارز/ The Fighter فیلم اورجینالی نیست و همه ما فیلم.های ورزشی با مضمون اوج.گیری یك شخصیت تحقیر شده را پیش.تر دیده.ایم اما دیالوگ.ها، واقعگرایی و شور هنرنمایی بازیگران در این فیلم، چیزی است كه به یك نامزدی اسكار می.ارزد.
شانس اسكار: 2



نگذار بروم/ Never Let Me Go

فیلمی قدرتمند و گیرا. درام دردناكی در حوزه علمی تخیلی. مارك رومانك كارگردان یك تراژدی را به تصویر می.كشد بدون آنكه امید را در فیلمش كاملا نفی كند. بهترین اظهارنظر را كاترین مانك در ونكوور سان درباره این فیلم كرد كه: این فیلم درباره انكار مرگ نیست. استعاره درخشانی است از پذیرس و یافتن راهی باشكوه برای در آغوش گرفتن فناپذیری انسان.
شانس اسكار: 3



داستان اسباب بازی 3/ Toy Story

این یك فیلم عالی حتی برای بزرگ.ترهاست و به اندازه 9فیلم دیگر در این فهرست سهم دارد. این یك انیمیشن است و شاید جرم بزرگش هم همین باشد. تقریبا غیرممكن است كه یك انیمیشن بتواند در رقابت با فیلم.های واقعی برای به.دست آوردن اسكار، پیروز از میدان خارج شود. اما این فیلم باید در این لیست باشد و حتما هست.
شانس اسكار: 1



سرآغاز/ Inception

اگر اولویت امسال اسكار موفقیت و محبوبیت فیلم.ها باشد، Inception باید اسكار بهترین فیلم را به.خاطر فروش خارق.العاده 287 میلیون دلاری.اش، آن هم تنها در ایالات متحده ببرد. اگر فیلمنامه، تصویربرداری، بازی و كارگردانی اهمیت داشته باشد، Inception همچنان باید به.خاطر طراحی صحنه استثنایی، جلوه.های ویژه و ایده متافیزیكی پیچیده.اش برنده باشد. تنها خطر: آیا ما برای فهمیدن فیلم خیلی تنبلیم؟
شانس اسكار: 3



127 ساعت / Hours 127

داستان زندگی واقعی آرون الستون كوهنورد (با بازی جیمز فرانكو) كه در تنگه.ای دورافتاده در یوتا گیر می.افتد. این واقعه، شانسی برای بازنگری زندگی، موفقیت.ها و شكست.هایش به او می.دهد و درنهایت او را به سوی تصمیمی هولناك سوق می.دهد. چگونه فیلمی درباره تقریبا هیچ می.تواند نظرها را جلب كند؟ دنی بویل كارگردان با اسكار بهترین فیلم در كارنامه (میلیونر زاغه.نشین)، راهی را برای درگیر كردن مخاطب با تصاویر باشكوه و فیلمنامه باكیفیتش یافته است.



منبع : تهران امروز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن