تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816959934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بازرگاني: جوايز صادراتي پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: وزير بازرگاني: جوايز صادراتي پرداخت مي شود
جام جم آنلاين: سيدمسعود ميركاظمي وزير بازرگاني با استناد به وعده رييس جمهوري در روز ملي صادرات مبني بر به روز شدن پرداخت جوايز صادراتي گفت: از سي مهرماه امسال به بعد تمام جوايز صادراتي نقدي پرداخت مي شود.


به گزارش ايرنا ، وزير بازرگاني روز شنبه در حاشيه همايش به روز رساني جوايز صادراتي و بررسي مسايل و مشكلات فراروي جوايز صادراتي در استانها، افزود: همه ساله در بودجه وزارت بازرگاني حدود 100 ميليارد تومان اعتبار وجود دارد كه اين پرداخت نقدي از اين محل صورت مي گيرد.

ميركاظمي افزود: مجموع اعتبار سالانه براي پرداخت جوايز صادراتي و سهامي كه از اواخر سال گذشته پرداخت آن به صادركننده پيگيري شده بايد جوايز صادراتي را پرداخت كنند.

وي با بيان اينكه پرداخت به روز جوايز صادراتي از هر كاري مهمتر است، افزود: سهام را مي توان براي پرونده هاي قبلي پرداخت كرد.

به اعتقاد ميركاظمي با پرداخت بروز جوايزي صادراتي مي توان حلاوت و شيريني صادرات را براي صادركننده ايجاد كرد.

وزير بازرگاني معتقد است: پرداخت جوايز صادراتي كمتر از دو ماه خواهد بود به شرطي آنكه صادركننده اسناد خود را در كوتاهترين زمان به بازرگاني استانها ارايه دهد زيرا وزارت بازرگاني بلافاصله پرونده را نهايي خواهد كرد.

ميركاظمي گفت: پس از تكميل و بررسي، پرونده توسط دست اندركاران وزارت بازرگاني در نوبت قرار مي گيرد.صادركننده در ارايه پرونده خود بايد تسريع داشته باشد تا بازرگاني استانها و بعد ساير مسئولان ذيربط جوايز را پرداخت كنند.

قيمت سهام افزايش مي يابد

ميركاطمي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر نوسان قيمت سهام فولاد با توجه به پرداخت جوايز صادراتي از طريق سهام اين شركت، گفت: هرچند قيمت سهام فولاد براي برخي از سهامداران 319 تومان محاسبه شد اما اين سهم بيش از ششصد تومان به فروش رسيده بود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر كساني هستند كه سهام فولاد را بلوكي مي خواهند و ممكن است سهام را بدهيم و يا به تدريج پول آها را پرداخت كنيم، افزود: با توجه به قيمت سهام فولاد، قيمت پايين آن كوتاه مدت خواهد بود. قيمت فولاد به دليل كاهش قيمت جهاني كاهش يافته و با توجه به اينكه قيمت تمام شده آن بالا است، نمي تواند پايين بماند.

به گفته ميركاظمي، كاهش قيمت صنايع معدني معمولا در بازار طولاني مدت نخواهد بود. مقام عالي وزارت بازرگاني تصريح كرد: در خصوص سهام فولاد بايد به يك جمع بندي برسيم.

وي گفت: برخي صادركنندگان كه پرونده هاي آنها مربوط به قبل از 30 مهر است پرونده هاي خود را تحويل داده اند و برخي نيز كه درباره سال 87 به تازگي شروع شده است.

صادرات كاهش نيافته است

ميركاظمي در خصوص آثار بحران مالي غرب بر كاهش صادرات كشورمان نيز گفت: تاكنون كه ما كاهش صادراتي نداشته ايم.

وي با بيان اينكه بحران بر روي صادرات تاثير نداشته، افزود: ممكن است قيمت هاي جهاني كاهش يابد اما خود با مشوق ها درصدي را كه احتمال مي دهيم، جبران خواهيم كرد.

وزير بازرگاني افزود: بايد به اثرات ديگر بحران بر اقتصاد نيز توجه كرد زيرا با وجودي كه قيمت توليد ما كمتر مي شود در مقابل رقابت پذيري بيشتر خواهد شد.

ميركاظمي گفت: با توجه به اينكه 80 درصد واردات كالاهاي ما سرمايه اي و تجهيزات است اگر قيمت جهاني كاهش يابد، قيمت كالاهاي وارداتي ما در اين بخش كاهش مي يابد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن