تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816419255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور (1): نظم اقتصادي نظام سلطه، جهان را با مشكل مواجه كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهور (1): نظم اقتصادي نظام سلطه، جهان را با مشكل مواجه كرده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه نظامات اقتصادي حاكم بر جهان برگرفته از نظام سلطه، جهان را با مشكل مواجه كرده است، اظهار داشت: تئوري ها و طرح هاي اقتصادي پس از انقلاب همواره جزو مسائل جاري كشور بوده ولي رضايتمندي مردم را در پي نداشته است.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز در همايش طرح تحول اقتصادي با تبريك ميلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: بحث اقتصاد از مهمترين مسائل جامعه بشري و در صدر مسائل جهان قرار دارد.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه از قبل پيروزي انقلاب و بعد از آن همواره دلسوزان نظام به دنبال تدوين نظام اقتصادي مبتني بر استعدادهاي ملي و پايدار بودند، افزود: تصميمات فراواني و طرح هاي زيادي در اين خصوص از اول انقلاب گرفته شده اما هرگز آن چيزي كه مد نظر دلسوزان بوده در صحنه عمل به وقوع نپيوسته است.
رييس جمهور با بيان اينكه مشكلات اقتصادي و عدم رضايتمندي مردم همواره جزو مسائل جاري كشور بوده است، خاطر نشان كرد: امروز شرايط اقتصادي، جهاني و تحولات سريع آن يك بار ديگر اين ضرورت را در برابر ما قرار مي دهد كه طرح تحول اقتصادي مبتني با شرايط ملي كشور تدوين و اجرا شود.
وي با اشاره به شرايط جهاني و بحران هاي مالي كشورهاي غربي اظهار داشت: در دنيا نظامات اقتصادي حاكم و نظم اقتصادي كه توسط نظام سلطه تدوين شده مباني نظري و روش هاي اجرايي را به گونه اي رقم زده است كه اولا اقتصاد همه جهان به يك كانون اصلي تصميم گيري متصل است و ثانيا آن مركز تصميم گير بر همه اقتصاد ملت ها اثر گذار است.
رييس جمهور تاكيد كرد: اين در حالي است كه اگر ارزش افزوده اي درهر كجاي دنيا به دست آيد به آن مركز تصميم گير سودي مي رسد و اگر ضرري به آن مركز برسد تبعات آن به ساير ملت ها منتقل مي شود.
دكتر احمدي نژاد تبعات بحران مالي غرب را متضرر شدن غير ارادي ملت هاي مستضعف دانست و گفت: ايران نيز به نسبتي كه با نظام اقتصاد جهاني تعامل دارد در اين خصوص متضرر شده است.
رييس شوراي عالي امنيت ملي در ادامه خاطر نشان كرد: نيازمند نظام اقتصادي مستقلي هستيم كه البته ويژگي هاي انساني و ارزشي خودش را دارد و بر پايه عدالت، احترام كرامت انساني و در خدمت تعالي انساني باشد.
رييس جمهور افزود: اين چنين نظامي خودش نقطه هدف نيست و ابزاري در خدمت تعالي جامعه بشري است نه اينكه جامعه در خدمت اقتصاد باشد.
رييس جمهوري با تاكيد بر اينكه ناكارآمدي اقتصاد ليبرال در جهان آشكار شده، افزود: طرح تحول اقتصادي بر اساس سند چشم انداز و قانون اجراي سياست هاي اصل 44 تنظيم شده است و اجراي اين طرح غير از بخش جزئي در بانك، ماليات و گمرك نياز به قانون جديد نداشت.
احمدي نژاد با بيان اينكه دولت در مسير درست خود بر اساس دغدغه دلسوزان نظام حركت مي كند، خاطر نشان كرد: البته مجلس محترم براي مشاركت در اجراي طرح تحول اقتصادي ابراز تمايل كرده، دولت نيز لايحه اي آماده كرده و نظرات كارشناسان و صاحب نظران اقتصادي را مجددا در آن دخالت مي دهد.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه دولت با تعامل و همكاري كامل اين كار را جلو مي برد، افزود: در قانون موجود نيز هدفمند كردن يارانه ها مي توانست اجرا شود ولي با اين وجود دولت لايحه اي را آماده كرده كه به زودي به مجلس ارائه مي دهد./06/110
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن