تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813258923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت هاي رييس جمهوري، نويد بخش آينده اي روشن تربراي ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حمايت هاي رييس جمهوري، نويد بخش آينده اي روشن تربراي ورزش است
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/08/19

رييس سازمان تربيت بدني درآيين تجليل از قهرمانان ملي و مدال آوران المپيكي و پارالمپيكي كشور كه ديشب با حضور دكتر احمدي نژاد در سالن حج وزيارت برگزار شد،ضمن تشريح عملكرد سه سال گذشته سازمان از همراهي ها و حمايت هاي بي دريغ و بي سابقه رييس جمهوري از ورزش كشور تقدير و نشكر كرد.
به گزارش سازمان تر بيت بدني محمد علي آبادي با اشاره به حركت هدفمند و آگاهانه صورت گرفته در جهت رسيدن به جايگاههاي لازم در ورزش گفت :با توجه به عنايات ويژه رهبر معظم انقلاب به ورزش ، ما ورزش را براي 70 ميليون ايراني تعريف كرده ايم و به دنبال اين هستيم كه با حمايت هاي موثر رييس جمهوري و دولت خدمتگذار ورزش را در ابعاد زيرساختي ، همگاني و قهرماني توسعه داده و به جايگاه حقيقي خويش برسانيم .
علي آبادي با اشاره به اينكه موجودي فضاي ورزشي كشور تا قبل از دولت نهم چهار دهم متر مربع و پايين تر از خط فقر بود گفت: در اين مدت 140 سفر به استانها و شهرهاي كشور انجام گرفته كه حاصل آن توسعه فضاهاي ورزشي و نزديك شدن آن به استاندارهاي جهاني است.
وي گفت :‌برنامه سازمان تربيت بدني حول پنج محور اصلي توسعه فضاهاي ورزشي ، منابع انساني ، منابع مالي ، فرهنگ مذهبي و ملي كشور و در نهايت توسعه ورزش هاي همگاني و قهرماني برنامه ريزي شده است.
رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت نهم براي رشد و پويايي ورزش گفت : در كنار افزايش چشمگير بودجه و اعتبارات ورزش و تزريق آن به اقصي نقاط كشور، هياتهاي ورزشي سراسر كشور از شش هزار به 8500 هيات افزايش يافته است و اعتبارات بودجه عمراني ورزش 8 تا 10 برابر شده است.
رييس سازمان تربيت بدني گفت : در بخش توسعه منابع انساني 540 نفر كه حداقل داراي مدرك كارشناسي هستند به استخدام سازمان تربيت بدني درآمده اند ودر اقصي نقاط كشور مشغول به كارهستند.
وي اهم برنامه ها در بخش فرهنگي ورزش را تهيه منشور اخلاقي برپايه اردوهاي فرهنگي و مراسم هاي مختلف تجليل از پهلوانان و مدال آوران برشمرد.
آبادي با اشاره به رشد 20 درصدي كسب مدالها گفت : در سه سال گذشته 2600 مدال رنگارنگ در عرصه هاي مختلف قاره اي و جهاني و بين المللي كسب شده است. ضمن اينكه 50 افتخار براي اولين بار در ورزش كشور بدست آمده است كه از مهمترين آنها قهرماني تيم بسكتبال در آسيا و كسب اولين سهميه حضور بانوان در المپيك بوده است.
رييس سازمان تربيت بدني افزود: در75 سال سابقه ثبت شده ورزشي در كشور مجموع فضاهاي ورزشي 3700 مكان بوده است در صورتيكه تنها در سه سال گذشته 7500 مكان ورزشي برنامه ريزي شده است كه 2900 واحد از آن در سطح شهرها و روستاها به بهره برداري رسيده است و عمليات اجرايي 3600 مكان ورزشي ديگر نيز از 10 تا 95 درصد پيشرفت داشته است.
به گفته علي آبادي ماهانه ميان 100 تا 120 طرح در سطح كشور تكميل و به بهره برداري مي رسد.
وي طرح تشكيل كميته رشته هاي مدال آور و پايه ، طرح ارزيابي عملكرد فدراسيون ها ، طرح تدوين جايگاه ايران در بازيهاي آسيايي 2010 گوانجو را از ديگر اقدامات انجام شده اين سازمان عنوان كرد.
علي آبادي گفت : در دوره بعدي بازيهاي آسيايي با 350 ورزشكار مرد و 150 ورزشكار زن شركت خواهيم كرد و براي قرار گرفتن در جايگاه چهارم آسيا برنامه ريزي كرده ايم.
رييس سازمان تربيت بدني عمده ترين فعاليت هاي ورزشي داخل كشور را برگزاري دو دوره المپياد ورزشي ايرانيان ، سطح بندي فدراسيون ها ، حمايت مالي ومعنوي از بخش خصوصي و فراهم كردن زمينه سرمايه گذاري اين بخش در ورزش و توسعه ورزش همگاني در سطح روستاها و شهرها عنوان كرد.
رئيس سازمان تر بيت بدني در پايان صحبت هاي خود حمايت هاي رييس جمهوري را نويد بخش آينده اي روشن براي ورزش كشور دانست و خواستار اين شد كه حمايت هاي آقاي احمدي نژاد از ورزش كشور همچنان ادامه يابد.
0001/10105/12
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن