تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران ملي ورزشمحمد علي‌‏آبادي: حمايت‌‏هاي رييس جمهور، نويدبخش آينده‌‏اي روشن‌‏تر براي ورزش كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران ملي ورزشمحمد علي‌‏آبادي: حمايت‌‏هاي رييس جمهور، نويدبخش آينده‌‏اي روشن‌‏تر براي ورزش كشور است


تهران- خبرگزاري كار ايران
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني درآيين تجليل از قهرمانان ملي و مدال‌‏آوران المپيكي و پارالمپيكي كشور كه شنبه شب با حضور محمود احمدي نژاد در سالن حج وزيارت برگزار شد، ضمن تشريح عملكرد سه سال گذشته سازمان از همراهي‌‏ها و حمايت‌‏هاي رييس جمهوري از ورزش كشور تقدير و تشكر كرد.

به گزارش ايلنا، محمد علي‌‏آبادي با اشاره به حركت هدفمند و آگاهانه صورت گرفته در جهت رسيدن به جايگاههاي لازم در ورزش گفت: با توجه به عنايات ويژه رهبر معظم انقلاب به ورزش ، ما ورزش را براي ?? ميليون ايراني تعريف كرده‌‏ايم و به دنبال اين هستيم كه با حمايت‌‏هاي موثر رييس جمهوري و دولت ورزش را در ابعاد زيرساختي ، همگاني و قهرماني توسعه داده و به جايگاه حقيقي خويش برسانيم .
علي آبادي با اشاره به اينكه موجودي فضاي ورزشي كشور تا قبل از دولت نهم ? دهم متر مربع و پايين‌‏تر از خط فقر بود گفت: در اين مدت 140 سفر به استانها و شهرهاي كشور انجام گرفته كه حاصل آن توسعه فضاهاي ورزشي و نزديك شدن آن به استاندارهاي جهاني است.
وي گفت :‌ برنامه سازمان تربيت بدني حول پنج محور اصلي توسعه فضاهاي ورزشي ، منابع انساني ، منابع مالي ، فرهنگ مذهبي و ملي كشور و در نهايت توسعه ورزش هاي همگاني و قهرماني برنامه ريزي شده است.
رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي رشد و پويايي ورزش گفت : در كنار افزايش چشمگير بودجه و اعتبارات ورزش و تزريق آن به اقصي نقاط كشور، هياتهاي ورزشي سراسر كشور از ? هزار به ???? هيات افزايش يافته است و اعتبارات بودجه عمراني ورزش ? تا ?? برابر شده است.
رييس سازمان تربيت بدني گفت : در بخش توسعه منابع انساني 540 نفر كه حداقل داراي مدرك كارشناسي هستند به استخدام سازمان تربيت بدني درآمده اند و در اقصي نقاط كشور مشغول به كارهستند.
وي اهم برنامه ها در بخش فرهنگي ورزش را تهيه منشور اخلاقي برپايه اردوهاي فرهنگي و مراسم هاي مختلف تجليل از پهلوانان و مدال آوران برشمرد.
محمد علي‌‏آبادي با اشاره به رشد ?? درصدي كسب مدالها گفت : در سه سال گذشته 2600 مدال رنگارنگ در عرصه هاي مختلف قاره‌‏اي و جهاني و بين‌‏المللي كسب شده است. ضمن اينكه 50 افتخار براي اولين بار در ورزش كشور بدست آمده است كه از مهمترين آنها قهرماني تيم بسكتبال در آسيا و كسب اولين سهميه حضور بانوان در المپيك بوده است.
رييس سازمان تربيت بدني افزود: در 75 سال سابقه ثبت شده ورزشي در كشور مجموع فضاهاي ورزشي 3700 مكان بوده است در صورتي كه تنها در سه سال گذشته 7500 مكان ورزشي برنامه‌‏ريزي شده است كه 2900 واحد از آن در سطح شهرها و روستاها به بهره‌‏برداري رسيده است و عمليات اجرايي 3600 مكان ورزشي ديگر نيز از 10 تا 95 درصد پيشرفت داشته است.
به گفته علي آبادي ماهانه بين ??? تا ??? پروژه در سطح كشور تكميل و به بهره برداري مي‌‏رسد.
علي آبادي طرح تشكيل كميته رشته هاي مدال آور و پايه ، طرح ارزيابي عملكرد فدراسيون ها ، طرح تدوين جايگاه ايران در بازيهاي آسيايي 2010 گوانجو را از ديگر اقدامات انجام شده اين سازمان عنوان كرد.
وي گفت : در دوره بعدي بازيهاي آسيايي با 350 ورزشكار مرد و 150 ورزشكار زن شركت خواهيم كرد و براي قرار گرفتن در جايگاه چهارم آسيا برنامه ريزي كرده ايم.
رييس سازمان تربيت بدني عمده ترين فعاليت هاي ورزشي داخل كشور را برگزاري دو دوره المپياد ورزشي ايرانيان ، سطح بندي فدراسيون ها ، حمايت مالي ومعنوي از بخش خصوصي و فراهم كردن زمينه سرمايه گذاري اين بخش در ورزش و توسعه ورزش همگاني در سطح روستاها و شهرها عنوان كرد.
وي در پايان صحبت هاي خود حمايت هاي رييس جمهوري را نويد بخش آينده اي روشن براي ورزش كشور دانست و خواستار اين شد كه حمايت هاي محمود احمدي نژاد از ورزش كشور همچنان ادامه يابد.
پايان پيام

كد خبر: 456499
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن