تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«آخر زمان به روايت معصومين(ع) از زبان كافي» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «آخر زمان به روايت معصومين(ع) از زبان كافي» منتشر شد
گروه ادب: «آخر زمان به روايت معصومين(ع)» از زبان مرحوم كافي عنوان كتابي است كه به‌كوشش «محمد يوسفي» تهيه شده و در بازار كتاب عرضه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، مطالب كتاب در پنج فصل طبقه‌بندي شده است كه عبارتند از: فصل نخست: آخرالزمان از زبان چهارده معصوم (احوال مردم آخرالزمان از زبان رسول خدا(ص)، احوال مردم آخرالزمان از زبان امام علي(ع)، احوال مردم آخرالزمان از زبان امام جعفر صادق(ع)).

فصل دوم: آخرالزمان از زبان مرحوم كافي(پيش‌بيني حضرت رسول اكرم(ص))، احوال مردم آخرالزمان از زبان مرحوم كافي، پيغمبر و آخرالزمان از زبان مرحوم كافي).

فصل سوم: اوضاع آخرالزمان (بادسرخ، تهران در آخرالزمان، فقيهان آخرالزمان، از اوضاع آخرالزمان، همسايه و آخرالزمان، مشكلات ظهور، خبر ظهور، نشانه‌هاي ظهور در قرآن).

فصل چهارم: كليد نجات و ايمني از فتنه‌هاي آخرالزمان(معناي انتظار، نتيجه‌گيري، نتيجه نهايي، به پا خيزيم از خواب گران خويش ...!).

فصل پنجم: نشانه‌هاي ظهور به روايت معصومين(ع) (پيامبر(ص) و نشانه‌هاي ظهور، امامان و نشانه‌هاي ظهور).

در بخشي از فصل سوم كه به اوضاع آخرالزمان مي‌پردازد، مي‌‌خوانيم: «در اخبار آخرالزمان آمده است: وقتي فاسق مردمان بر آن‌ها حكومت كند، اشرار از ترس شرارتشان، مورد احترام قرار مي‌گيرند و غنا و موسيقي علني مي‌گردد، در چنين زماني منتظر باد سرخ باشيد ... علي(ع) مي‌فرمايد: فقيهان آخرالزمان طبق آنچه كه دلشان بخواهد فتوا مي‌دهند و قاضي‌هايشان به چيزي كه نمي‌دانند حكم مي‌كنند و بيشتر آن‌ها به دروغ شهادت مي‌دهند. كسي كه پول دارد در نزد آن‌ها عزيز و محترم است ولي شخصي كه بي‌پول باشد در نزد آن‌ها زبون و حقير است...»

«آخر زمان به روايت معصومين(ع) از زبان مرحوم كافي» به‌كوشش «محمد يوسفي» تهيه و از سوي انتشارات «خورشيد هدايت» با قيمت 1100 تومان عرضه مي‌شود.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن