تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشاني سايت جديد اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نشاني سايت جديد اوباما
در اين سايت اينترنتي، نهاد ناظر بر دولت آمريكا هم فهرستي از 13 مورد اضطراري را كه به زودي پيش روي باراك اوباما قرار خواهد گرفت منتشر كرده است
بي.بي.سي - باراك اوباما همگام با ساير اقداماتش جهت آماده شدن براي آغاز دوران رياست جمهوري خود، به محيط وب روي آورده است.

ستاد آقاي اوباما قصد دارد از طريق يك سايت اينترنتي به نام Change.gov راهنمايي درباره فرايند انتقال قدرت فراهم كند.

يكي از اهداف اين سايت جلب نظرات شهروندان آمريكايي درباره چشم اندازي است كه براي كشور خود متصور مي شوند و همچنين به آنها اجازه مي دهد درخواست خود براي بعهده گرفتن سمتي در دولت جديد را مطرح كنند.

در اين سايت اينترنتي، نهاد ناظر بر دولت آمريكا هم فهرستي از 13 مورد اضطراري را كه به زودي پيش روي باراك اوباما قرار خواهد گرفت منتشر كرده است.

دفتر مسئوليت پذيري دولت آمريكا (GAO) اشتباهات رخ داده در موسسات مالي و بازارهاي آمريكا و همچنين ادامه درگيري هاي نظامي در عراق و افغانستان را مهمترين موضوعات پيش روي آقاي اوباما دانسته است.

بسياري ايجاد سايت Change.gov را شاهدي بر ادعاي رئيس جمهور آتي آمريكا در جهت شفاف تر ساختن روند اداره اين كشور قلمداد مي كنند.

همچنين قرار است جزئيات روند انتقال در وبلاگي در اين سايت منتشر شوند و زندگي نامه و پيشينه افرادي كه آقاياوباما آنها را بعنوان اعضاء دولت استخدام مي كند، از طريق اين سايت در اختيار همگان قرار داده شود.

اين سايت از شهروندان آمريكا مي خواهد بنويسند برنامه تبليغاتي باراك اوباما براي آنها چه اهميتي داشته است.

سوء استفاده از پيروزي اوباما

با اين وجود آقاي اوباما تنها كسي نيست كه از اينترنت براي انتقال پيام خود به ديگران استفاده مي كند؛ مجرمان اينترنتي هم از پيروزي او در انتخابات جهت فريب دادن كاربران به ارائه اطلاعات با ارزش خود سوء استفاده مي كنند.

موسسه ايمني اينترنت F-Secure صفحه اي را يافته است كه مدعي است يك كپي از قيلم سخنراني پيروزي در انتخابات آقاي اوباما در آنجا است، اما پيش از نمايش اين فيلم به كاربران پيام مي دهد كه تازه ترين نسخه برنامه فلش را در اختيار ندارند و بايد نرم افزار خود را به روز كنند.

كساني كه نرم افزار خود را از طريق اين سايت بروز مي كنند، عملا ويروسي را بر روي كامپيوتر خود نصب مي كنند كه اطلاعات مربوط به ورود به سايت بانك و موسسات مالي كاربر را از او مي ربايد.

اين شركت ايمني همچنين با ايميل هايي برخورد كرد كه در آنها ادعا مي شود باراك اوباما يا جان مك كين درگذشته است و كساني كه لينك هاي موجود در اين ايميل را دنبال كنند به سايت يك شركت كانادايي توزيع دارو راه خواهند يافت.

شركت سيمانتك، توليد كننده برنامه هاي ايمني "نورتون" نيز در آستانه انتخابات آمريكا اعلام كرده بود، هرزنامه هايي را يافته است كه در ظاهر با هدف نظرسنجي از راي دهندگان ارسال شده بودند اما قصد جمع آوري و ربودن اطلاعات شخصي كاربران را داشتند.

در هرز نامه ديگري هم ادعاي فروش فيلم مستند زندگي آقاي اوباما مطرح شده بود اما هدف آن تنها دريافت اطلاعات مربوط به كارت هاي اعتباري و ديگر اطلاعات شخصي كاربران بود.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن