تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816501770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// امين زاده و روايت فرار خاتمي از كلينتون!// خواهر شيرازي اوباما!// انتقاد شديد پناهيان از تبريك رئيس جمهور به اوباما// تاج زاده: خاتمي رويين تن است// اشتباهات فاحش در چاپ قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// امين زاده و روايت فرار خاتمي از كلينتون!// خواهر شيرازي اوباما!// انتقاد شديد پناهيان از تبريك رئيس جمهور به اوباما// تاج زاده: خاتمي رويين تن است// اشتباهات فاحش در چاپ قرآن
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (19 آبان)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

دعوت از مهاجراني براي حضور در جمع كارگزاران

فارس- عطاءا... مهاجراني از مدعوين نخستين گردهمايي سراسري حزب كارگزاران است كه سيزدهم و چهاردهم آذرماه در تهران برگزار مي شود.

--------------------------------------------------------------------------------

دستور ارزيابي مدارك مديران بايد تعديل شود!

فارس- علي عباسپور تهراني فرد، رئيس كميسيون آموزش مجلس با اشاره به دستور رئيس جمهور مبني بر ارزيابي مدارك علمي و تحصيلي تمامي مديران سال 64 به بعد توسط وزارت علوم گفت: دستور رئيس جمهور مبني بر ارزيابي مدارك علمي و تحصيلي تمامي مديران سال 64 به بعد توسط وزارت علوم بايد كمي تعديل شود، زيرا امكان دارد كه در حد شعار باقي بماند. مي توان اين بررسي را اكنون معطوف به مدارك مديران كنوني كرد.

--------------------------------------------------------------------------------

اشراقي: حضورم در انتخابات دور از ذهن نيست

فردا- نوه بنيانگذار انقلاب با اشاره به مصوبه اخير مجلس در خصوص قانون انتخابات رياست جمهوري گفت: قانون رجل سياسي كه مانع از حضور زنان در انتخابات رياست جمهوري شده است نيز مي تواند تغيير يابد، زيرا حضور زنان در انتخابات رياست جمهوري كم خطرتر از حضور نظاميان است.

زهرا اشراقي همچنين در خصوص احتمال كانديداتوري اش در انتخابات آينده نيز گفت: احتمال حضورم در انتخابات آينده دور از ذهن نيست.

--------------------------------------------------------------------------------

امين زاده و روايت فرار خاتمي از كلينتون!

فردا- محسن امين زاده به شرح خاطره اي از دوران رياست جمهوري خاتمي و حضور وي در محل سازمان ملل پرداخت.

معاون وزارت خارجه در دولت اصلاحات، در نشست ماهانه حزب جوانان ايران اسلامي گفت: پس از سخنراني آقاي خاتمي در سازمان ملل كه با حضور كلينتون انجام شد، وقتي ايشان شنيد كه ممكن است كلينتون به سوي محل استراحت او در سازمان ملل برود، مكان را ترك كرد. كلينتون راهروهاي مسير حركت آقاي خاتمي را دنبال كرده بود تا شايد به صورت اتفاقي با ايشان مواجه شده و گفتگويي بكند. وي وقتي آقاي خاتمي را پيدا نكرده بود، حتي به اتاق استراحت ايشان در سازمان ملل هم سر زده بود كه به جاي ايشان با محافظ ايشان مواجه شده بود و با وي دست داده بود.

--------------------------------------------------------------------------------

خواهر شيرازي اوباما!

عصر ايران- روزنامه ديلي تلگراف چاپ لندن در گزارشي به معرفي «والري جارت»، مشاور نزديك اوباما كه به تازگي به عنوان يكي از اعضاي تيم انتقال قدرت وي در كاخ سفيد منصوب شده است، پرداخت.

اين روزنامه نوشت: «والري جارت»، دوست نزديك و معتمد رئيس جمهور جديد آمريكا كه به لقب «خواهر بزرگ اوباما» شهرت دارد، هم اكنون در حال رهبري نسل جديدي از سياهپوستان پرنفوذ است كه براي به دست گرفتن قدرت در واشنگتن آماده مي شوند.

اوباما در يكي از اولين انتصابات خود، خانم «جارت» 51 ساله را به عنوان يكي از اعضاي تيم انتقال قدرت خويش برگزيد.اين خانم 51 ساله، متولد شيراز در ايران و از دوستان نزديك خانوادگي اوباماست كه براي سالها بازيگر مهمي در جامعه سياهپوستان شيكاگو بوده است. به علاوه به خاطر نزديكي بسيار به اوباما، لقب «خواهر بزرگ اوباما» را بر وي نهاده اند.

--------------------------------------------------------------------------------

انتقاد شديد پناهيان از تبريك رئيس جمهور به اوباما

پارسينه-حجةالاسلام احمد پناهيان، نماينده طلاب و فضلاي تهراني حوزه علميه قم با صدور بيانيه اي، نسبت به اقدام احمدي نژاد در تبريك به اوباما، رئيس جمهور منتخب آمريكا انتقاد كرد.

--------------------------------------------------------------------------------

مناظره زاكاني و سليمي نمين با نماينده دانشگاه آزاد

شبكه خبر دانشجو - جلسه مناظره با حضور عليرضا زاكاني، نماينده مردم تهران در مجلس، سليمي نمين، مدير مركز مطالعات و تدوين تاريخ ايران با نماينده دانشگاه آزاد از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي برگزار مي شود.

اين جلسه ساعت 15 سه شنبه 21 آبان ماه در دانشكده حقوق دانشگاه علامه طباطبايي برگزار مي شود.

--------------------------------------------------------------------------------

تاج زاده: خاتمي رويين تن است

پلاك نيوز- عضو سازمان مجاهدين انقلاب با مقايسه خاتمي با رستم، او را «رويين تن» ناميد وگفت: حسن آقاي خاتمي اين است كه افشاگريها عليه ايشان آنقدر تكراري شده كه ديگر بي اثر است و او رويين تن شده است.

مصطفي تاج زاده در جلسه اي در سازمان مجاهدين انقلاب با اشاره به نظرسنجيهاي جبهه مشاركت گفت: به نظر من، محبوبيت آقاي خاتمي از آقاي نوري هم بيشتر است.

--------------------------------------------------------------------------------

تبليغات «نستله» در مشهد: با ما باش!

برنانيوز- شركت «نستله»، از شركتهاي حامي رژيم صهيونيستي در دانشگاه غيرانتفاعي توس مشهد به توزيع رايگان نسكافه به همراه بروشورهاي تبليغاتي اين شركت اقدام كرد.شعار تبليغاتي بزرگي كه در بنرهاي تمام قد اين شركت به چشم مي خورد، عبارت است از: «با ما باش»!

--------------------------------------------------------------------------------

دلال مدرك جعلي كردان كيست؟

البرز- پس از آنكه دادستان تهران اعلام كرد، از فردي كه مدرك جعلي در اختيار وزير كشور قرار داده است، خبر ندارد و قوه قضائيه در حال پيگيري براي يافتن سرنخهايي در اين باره است، جزئيات جديدي از هويت اين فرد به دست آمد.

فرد مورد اشاره، دكتر امير صفاپور است كه در سالهاي گذشته به عنوان نماينده انتشارات دانشگاه آكسفورد در ايران فعاليت مي كرده و هيچ گاه نماينده اين دانشگاه يا كالجهاي آن نبوده است.

صفاپور در سال 79 در ديداري با يكي از مسؤولان كه اكنون معاون حقوقي يكي از مسؤولان اجرايي است، به وي قول مساعد مي دهد كه برايش مدرك دكتري حقوق از دانشگاه آكسفورد بگيرد كه پس از تحقق اين امر، فرد مزبور صفاپور را به كردان كه آن زمان معاون اداري مالي سازمان صدا و سيما بوده معرفي مي كند تا وي نيز از اين امكان بهره مند شود.

فردي كه در اين ميان نقش دلال ميان صفاپور و كردان و دوستش را بازي مي كند، در آن زمان با پاداش به دست آورده از اين مسير، ويلايي در شمال خريداري مي كند.بر اساس برخي شنيده ها، دكتر صفاپور 2 هفته پيش از انتشار نامه كردان به رئيس جمهوري، خانواده خود را راهي آمريكا مي كند و خود نيز 5 روز مانده به انتشار نامه وزير كشور از ايران مي گريزد.

--------------------------------------------------------------------------------

تصوير كدام گوينده وطني را از BBC فارسي مي بينيد

البرز- در حالي كه به گفته مسؤولان شبكه خبري «بي بي سي»، تا چند ماه ديگر، پخش برنامه هاي تلويزيون فارسي اين شبكه آغاز مي شود، برخي خبرها حكايت از همكاري تعدادي از گويندگان و خبرنگاران صدا و سيماي جمهوري اسلامي با اين شبكه دارد.

يك فرد مطلع كه نخواست نامش فاش شود، در اين باره گفت: تاكنون همكاري «ه- ب» از گويندگان اخبار سيما، «ن» از گويندگان خبر جام جم و همچنين يكي از خبرنگاران جام جم با اين تلويزيون قطعي شده است.

--------------------------------------------------------------------------------

اشتباهات فاحش در چاپ قرآن

فارس- روزنامه قطري «الشرق» گزارشي درباره وجود اشتباهات فاحش در يك جلد قرآن كريم كه با نظارت وزارت اوقاف و امور اسلامي قطر چاپ شده، منتشر كرد.در اين قرآن ، از آيه 44 تا 111 سوره مباركه نور حذف و سوره فرقان به صورت ناقص و سوره هاي كوتاه كه در جزء 30 قرار دارند، پس از جزء 18 قرار گرفته و تعدادي از صفحات قرآن نيز جا به جا شده است.

--------------------------------------------------------------------------------

برگزاري اولين يادواره شهيد «آنيلي» در ايتاليا

البرز- انجمن شيعيان المهدي ايتاليا براي اولين بار مراسم سالگرد «ادواردو آنيلي»، شهيد ميلياردر ايتاليايي را برگزار مي كنند.به گزار ش خبرگزاري «آ دي ان كرونوس»، 15 نوامبر امسال انجمن شيعيان، مراسم سالگرد اين شهيد را در ايتاليا برگزار مي كنند.اين براي اولين بار است كه مراسم يادبود شهيد اداردو(مهدي) آنيلي در زادگاه خودش به عنوان يك شهيد مسلمان برگزار مي گردد.مهدي آنيلي يا ادواردو آنيلي مسلمان و شيعه، تنها پسر و وارث سناتور و ميلياردر ايتاليايي «جيوواني آنيلي» بود كه در سال 1379 به طرز مشكوكي جان خود را از دست داد، اما بر اساس نظر دادگاه، علت مرگ خودكشي اعلام شد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن