تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812782629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازي.هاي سپاهان در زمان بازي.هاي آسيايي تعطيل مي.شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: حضور بازيکنان سپاهان در تيم اميد باعث تعطيلي بازي.هاي ما مي.شود اما در شرايط ايده.آلي که داريم اين وضعيت به سود ما نيست.




امير قلعه.نويي بر آمادگي بالاي تيمش براي ديدار با تيم تراکتورسازي در هفته سيزدهم ليگ برتر تاکيد و اظهار کرد: سپاهان اکنون وضعيت بسيار خوبي داشته و به کسب سه امتياز در بازي خانگي مقابل تراکتورسازي مي.انديشد. ما اعتقاد داريم در بازي گذشته بايد پيروز مي.شديم و اين اشتباهات داوري بود که سه امتياز را از سپاهان گرفت. شبکه تلويزيوني اصفهان صحنه.اي را از آن بازي شکار کرده که توپ ما صدرصد گل شد اما داور نگرفت و در آن مسابقه تيم ما 12 کرنر زد و در مقابل مس يکي هم نزد؛ به رغم انجام بازي زيبا اما عدالت فوتبالي در نتيجه اجرا نشد. بالاخره ما هم با اين شرايط فوتبال بايد کنار بياييم.

سرمربي سپاهان با اشاره به ديدار اين هفته. تيمش، ادامه داد: تراکتورسازي مي.آيد که فوتبال خوب و سالمي را بازي کند چرا که آنها اصلا بلد نيستند بازي بسته و کسل.کننده به نمايش بگذارند. اين تيم چه داخل خانه و چه بيرون از آن طوري بازي مي.کند که تماشاچيان لذت مي.برند. محتواي فني فوتبال اين تيم بالاست، چه بسا ممکن است همراه با نتيجه لازم نباشد. گل.هاي زيادي که در بازي.هاي ليگ ردوبدل مي.شود نمايانگر پيشرفت فني ليگ ماست. مردم به دنبال بازي.هاي پرگل و زيبا چون ديدار فولاد مقابل سايپا هستند.
قلعه.نويي از انجام نشدن بازي.هاي سپاهان در زمان برگزاري بازي.هاي آسيايي گوانگجو خبر داد و گفت: ما سه بازيکن تيم يعني مهدي رحمتي، جلال حسيني و احسان حاج.صفي را همراه تيم اميد مي.فرستيم. در اين شرايط بازي.هاي سپاهان برگزار نخواهد شد اما اين به نفع ما نيست. هرچند معتقد بوديم تيم اميد مي.تواند بدون بازيکنان بزرگسال به گوانگجو برود اما قبول نکردند. سپاهان اکنون در شرايط بسيار ايده.آل. بسر مي.برد که بايد بازي.هايش تعطيل شود. متاسفانه ما از فرستادن بازيکن به تيم.هاي ملي که با تعطيلي مسابقات.مان همراه شده ضربه زيادي خورديم که فکر مي.کنم هيچ تيمي در تاريخ فوتبال ايران چنين ضربه.اي از اين حيث نخورده باشد. ما براي 12هفته گذشته سي، چهل جلسه تمرين نداشتيم. هر زمان هم به شرايط آرماني خود رسيديم، بازي.هايمان تعطيل شده است.

وي افزود: عدالت فوتبال در قبال سپاهان اصلا رعايت نشد؛ تيم ما از ناحيه داوري هم صدمه.هاي زيادي خورد. در چندين بازي اشتباهات داوري امتيازات زيادي را از ما گرفت که اگر تنها 4 امتياز آن برمي.گشت اکنون صدرنشين جدول بوديم. اشتباهاتي که سال گذشته به سود سپاهان بود، در نتيجه بازي.ها تاثيري نداشت اما اشتباهات امسال، امتيازات پرشماري را از ما گرفته است. در اين وضعيت ما هيچ انتقادي نکرديم اما جالب آنجاست اشتباهات وقتي کامل مي.شود که کارشناس داوري هم آن را تاييد مي.کند. متاسفانه در بازي که "نجاتي" ناظر داوري آن بود، در نوشتن گزارش داوري اشتباه کرد و براي آن که پاي حرفش بايستد خودش در برنامه تلويزيوني باز هم آن اشتباه را تاييد کرد. اين گونه فوتبال ما پيشرفت نمي.کند و بعدا سردرگم خواهيم شد. ما بايد حقايق اين فوتبال را بگوييم تا به رشد آن کمک کرده باشيم.

وي با بيان اينکه سپاهان در طول مدت تعطيلي بازي.هايش نمي.تواند اردوي خاصي داشته باشد، گفت: وقتي چندين بازيکن ما براي حضور در تيم اميد مي.روند و برخي هم براي بازي تدارکاتي تيم ملي بزرگسالان مقابل نيجريه خواهند رفت، ما نمي.توانيم اردو يا برنامه خاصي داشته باشيم.

قلعه.نويي درباره احتمال گرفتن بازيکن جديد، خاطرنشان کرد: معتقدم با موجودي کنوني، مي.توانيم در آينده موفق باشيم. از حيث ترکيب بازيکنان شرايط خوبي داشته و نياز به بازيکن جديد نداريم. البته بايد تامل بيشتري کرد و اگر در آينده احساس نياز کرديم، در نيم فصل بازيکن جديد بگيريم.

عضو کميته فني فدراسيون درباره اولين حضورش در جلسه اين کميته، گفت: به قول علي کفاشيان جلسه بسيار پرباري بود و در حالي که قرار بود 2 ساعته تمام شده بيش از سه ساعت به طول انجاميد. مطالب خوبي در آن مطرح شد؛ حال اگر فريدون معيني (سخنگوي کميته) گفته است جلسه بدون نتيجه نهايي تمام شد، نظر خودشان بوده است. از نظر من جمع.بندي خوبي درباره مطالب عنوان شده داشتيم.

وي درباره اين گفته.اش که انتقاداتم از تيم.هاي ملي پس از عضويت در کميته فني بيشتر خواهد شد و اکنون موضع.تان نسبت به مباحث مطرح شده در خصوص کادر فني تيم ملي بزرگسالان چيست، پاسخ داد: گفته بودم اگر انتقادي باشد حتما آن را بيان مي.کنم. معتقدم مطرح کردن بحث انتخاب مربي براي تيم ملي پس از جام ملت.ها در مقطع کنوني به سود تيم ملي نيست چرا که فضاي فرهنگي اجتماعي هر کشور و به تبع آن فضاي فوتبالش متفاوت است. اين مسايل در فوتبال انگلستان،. فرانسه و ... پذيرفته شده است اما در ايران چنين نيست. طرح اين موضوعات مي.تواند آرامش تيم ملي و کادر فني.اش را برهم زند. با همه انتقاداتي که ممکن است نسبت به تيم ملي مطرح باشد اما در مقطع فعلي بايد کاري کنيم که اين تيم با آرامش و تعامل خوبي وارد جام ملت.ها شود.

قلعه.نويي ادامه داد: بحث حضور مربي خارجي هم در جاي خودش لازم است. در اين باره هم معتقدم حضور مربيان خارجي بزرگ براي فوتبال ما وزنه سنگيني خواهند بود و امثال من که چيزي بلد نيستيم از او چيزهاي زيادي ياد مي.گيريم اما بايد بستر آن فراهم باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن