تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804560657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: هر وقت لازم باشد خودم از پرسپوليس مي.روم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي پرسپوليس گفت: شرايط پرسپوليس با تيم ملي متفاوت است و هر زمان لازم باشد، خودم تيم را ترک مي.کنم.


علي دايي پس از برتري 2 بر صفر تيمش مقابل ذوب آهن در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: روز خوبي داشتيم و در تمام خطوط زمين خوب بوديم. اشتباه خاصي نداشتيم و از لحاظ تاکتيکي عملکرد مطلوبي را ارائه کرديم.
وي با اشاره به اينکه تيم بزرگي را شکست داديم و با اين امر نشان داديم که از پتانسيل بالايي برخوردار هستيم افزود: بازيکنان با تمام وجود کار کردند و هر دو نيمه بازي دست پرسپوليس بود. به غير از يک فرصتي که طالبي از دست داد، ذوب آهن موقعيت ديگري نداشت، بر عکس تيم ما موقعيت.هاي زيادي را داشت و چند فرصت مسلم را از دست داديم. خدا را شکر به گل رسيديم و در اين هفته خوب کار کرديم.
دايي خاطرنشان ساخت: بازيکنان با انگيزه بودند و تمرکز بالايي داشتند، البته مساوي و باخت هفته.هاي قبل را گردن بازيکنانم نمي.اندازم اما آنها امروز با عملکرد فوق العاده.شان چيز ديگري بودند.
سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: با دو گلي که زديم در مجموع نشان داديم که از لحاظ تاکتيکي بهتر شده.ايم. البته بازي با نفت محمود آباد هم به ما کمک کرد تا امروز تمام توان خود را در ميدان پيدا کنيم.
وي در مورد تيم ذوب آهن گفت: به اين تيم تبريک مي.گويم که به فينال قهرمان آسيا راه پيدا کرده است. ذوب آهن تيم بزرگي است و ما امروز مقابل بزرگ.ترين تيم ايران بازي کرديم. تيمي که در عربستان و اصفهان الهلال را ببرد بزرگ است و جا دارد باز هم صعود اين تيم را تبريک بگويم.
دايي در ادامه نشست مطبوعاتي.اش با اشاره به اينکه در مورد اتفاقات 5 هفته اخير با بازيکنان صحبت کرده.ام افزود: از آنها اجازه نفوذ در دقايق پاياني را گرفتم، البته شما بازي با نفت محمود آباد و گل دقايق پاياني اين تيم را ديديد. ما بازي جوانمردانه انجام داديم اما توپ درون دروازه پرسپوليس رفت. با اين حال خوشحالم که طلسم را شکستيم و هيچ کاري به گل خوردن در دقايق پاياني نداشتيم چرا که هجمه زيادي در هفته.هاي اخير به ما در اين مورد مي.شد.
سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: بايد همين روند را حفظ کنيم اما مهم اين بود که بازي شش امتيازي را از ذوب آهن برديم.
دايي در مورد دعوت غلامرضا رضايي به تيم اميد گفت: به غلام پيرواني احترام مي.گذارم اما رضايي در بدترين زمان به تيم اميد دعوت شد. تيم ما 7 مهاجم ندارد که بخواهيم رضايي را هم از دست بدهيم. بايد با تمام وجود بازي کنيم اما بدانيد پيرواني بزرگ من است و هر کاري از دستم بر بيايد برايش انجام مي.دهم.
وي ادامه داد: رضايي را در اختيارش مي.گذارم به شرطي که 2 روز قبل از بازي با استيل آذين اين مهاجم را به ما تحويل دهند تا در اين بازي از او استفاده کنيم. چون اگر رضايي و علي عسگر نباشند 30 درصد تيم ما نيست و ما ضربه مي.خوريم. اگر اين اتفاق نمي.افتد بهتر است فدارسيون بازي ما را لغو کند.
دايي اظهار داشت: نمي.توانم شرمنده هوادارانم باشم و بايد جواب آنها را بدهم از سوي ديگر اگر تيمي ضرر کند بايد جواب مسئولان را هم بدهم.
سرمربي پرسپوليس در مورد حرکت ابراهيم زاده و اعتراض به داور گفت: ابراهيم زاده مربي بزرگ و با شخصيتي است و اين حرف.ها را در موردش نزنيد. شايد او استرس داشته و اين اين کارها را انجام داده است.
دايي تاکيد کرد: ما در اين بازي انگيزه زيادي داشتيم چون با فيناليست ليگ قهرمان آسيا بازي کرديم. از هواداران تيمم هم تشکر مي.کنم که 5 بازي صبوري به خرج داده و نتيجه آن را امروز با فوتبالي زيبا گرفتند.
وي در مورد مطرح شدن نام چند مربي براي هدايت پرسپوليس افزود: فشار خاصي روي من نبود. در اين مدت تعامل من و باشگاه مناسب بود و شرايط همديگر را مي.دانيم و اسامي که مي.گوييد را نديده.ام چون اصولا روزنامه نمي.خوانم. اسم استيلي و ديگران را امروز از شما مي.شنوم. اما مصاحبه.اي مهم است که جلوي دوربين هاي تلويزيوني مطرح شود.
وي يادآور شد: 9 ماه از فوتبال دور بودم و به خاطر عشق و علاقه.ام به پرسپوليس آمده.ام و هر وقت هم بخواهند مي.روم چرا که شرايط با تيم ملي فرق دارد و مطمئن باشيد روزي که لازم باشد خودم اين تيم را ترک مي.کنم.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: تيمي که 5 هفته بازي.اش را نبرده باشد فشار رواني بالايي را تحمل مي.کند اما بدانيد که صندلي پرسپوليس را از خانه.ام نياورده.ام که به آن بچسبم. يک روز آمده.ام و يک روز هم مي.روم. تا روزي که هستم مردانه کار مي.کنم و چيزي را جا نمي.گذارم







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن