تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت خارجه اسرائيل از عصبانيت به همه بدوبيراه گفت (خبر ويژه)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وزارت خارجه اسرائيل از عصبانيت به همه بدوبيراه گفت
(خبر ويژه)

با وجود سپري شدن چند روز از سفر دكتر احمدي نژاد به بيروت و استقبال بي سابقه مردم و مقامات لبناني، وزارت خارجه رژيم صهيونيستي همچنان به شدت عصباني است.
ارگان رسمي اين وزارت در تحليلي خشم آگين به قلم منوشه امير نوشت: ما خامنه اي و احمدي نژاد را مسئول اين تراژدي نمي دانيم، بلكه انگشت اتهام را به سوي آمريكا و اروپا و برخي كشورهاي عرب دراز مي كنيم. نتانياهو راست مي گويد كه اين فاجعه است ولي چه كسي مسئول آن است؟ آيا مردم لبنان با دست خويش مي خواهند خودكشي كنند؟ و يا اين ندانم كاري هاي دولت هاي ميانه رو عرب و بي كفايتي آمريكا و اهمال كاري اروپاست. تقصير متوجه عربستان و اردن و مصر است كه اهل تسنن را تنها گذاشتند و متوجه آمريكا و اروپاست كه مسيحيان ماروني را تنها گذاشتند.
منوشه امير در حالي كه تظاهر به حمايت از اهل تسنن لبنان مي كرد، كنترل خود را از دست داده و با لحني آشفته و عصباني نوشت: روزگاري لبنان عروس خاورميانه محسوب مي شد. آيا اين ترقي مرهون شيعيان لبنان بود كه فقير و درمانده بودند؟ يا به خاطر گروه اهل تسنن كه هنوز تعصب ديني و خرافه گرايي بر انديشه هاي آنان سنگيني مي كرد؟ هيچ كدام؟ ماروني ها! امروز همان ماروني ها از ترس و براي حفظ موجوديت خود ]!؟[ دست دشمن خويش را فشرده است. رئيس جمهور مسيحي لبنان امروز با آيين كامل تشريفاتي از احمدي نژاد استقبال مي كند، البته اين پذيرايي چندان هم گرم نبود]![ حتي سمير جعجع ماروني و دشمن سوگند خورده حزب الله هم به ملاقات احمدي نژاد مي رود. اين تقصير و كوتاهي كشورهاي غربي است كه در برابر سركوب مسيحيان در لبنان و نوار غزه واكنشي نشان نمي دهد و ساكت است. اين نتيجه بي كفايتي سران ميانه رو عرب است.
همزمان با اين موضع سايت وزارت خارجه اسرائيل، هفته نامه آمريكايي تايم در تحليلي نوشت: سفر رئيس جمهور ايران، توانست همه محاسبات واشنگتن و هم پيمانانش را به هم بزند. ايران نشان داد تمام تلاش هاي دولت آمريكا در راستاي مغلوب كردن ايران و متحدانش شكست خورده و توازن قدرت منطقه اي چنان به هم خورده كه حتي دست هاي عرب هم پيمان آمريكا را هم عملاً به پذيرش نقش تأثيرگذار ايران در منطقه واداشته است.
تايم اضافه كرد: سفر احمدي نژاد را مي توان جشن پيروزي براي شكست استراتژي آمريكا در منطقه نيز قلمداد كرد. آمريكا از زمان بوش اميدوار بود با حمله به عراق و حملات اسرائيل به لبنان و غزه بتواند مقتدرانه، پيروز جنگ عليه ايران و متحدان آن باشد اما نفوذ ايران در هر يك از اين سه نقطه به مراتب قوي تر از گذشته شده است.
تايم نوشت: آمريكا نتوانست دولت لبنان را براي امتناع از استقبال احمدي نژاد و لغو سفر وي مجاب كند و در مقابل نه تنها ده ها هزار لبناني بلكه ميشل سليمان و سعد حريري از او رسماً استقبال و پذيرايي كردند. اين سفر با تأكيد بر اهميت اتحاد و پرهيز از تفرقه طراحي شده بود.
لس آنجلس تايمز هم معتقد است «سفر احمدي نژاد باعث به رسميت شناخته شدن بيشتر قدرت ايران در منطقه از سوي آمريكا مي شود همچنان كه احترام جريان 14 مارس - مورد حمايت عربستان سعودي- را جلب مي كند.»
مجله آمريكايي آتلانتيك با اشاره به استقبال گسترده مردم لبنان تأكيد كرده است «سفر احمدي نژاد نشان داد كه نسل جوان تر لبنان، به فرهنگ مقاومت رو كرده است».






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن