تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816296148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تخريب پارك ملي كوير به بهانه احداث چاه نفت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري فارس: مدير گروه ديده.بانان پارك ملي كوير با اشاره به آغاز پيگيري.ها براي احداث چاه نفت در پارك ملي كوير، گفت: تخريب پارك ملي.كوير باعث بدنام شدن محيط زيست كشورمان در دنيا مي.شود.




امين معماري در گفت..وگو با خبرنگار جامعه فارس، درباره آغاز پيگيري.ها براي احداث چاه نفت در پارك ملي كوير، گفت: برخي.ها با اين ادعا كه در پارك ملي كوير گونه يوزپلنگ و پلنگ وجود ندارد سعي دارند اين پارك را با احداث چاه نفت به نابودي بكشانند.

وي در ادامه گفت: اين منطقه پتانسيل بالايي براي جذب توريسم و گردشگر دارد؛ بنابراين نبايد اين پارك ارزشمند را نابود كرد.

مدير گروه ديده.بانان پارك ملي كوير با اشاره به اين.كه برخي از نمايندگان مجلس به دليل اشتغال.زايي احداث چاه نفت را در پارك ملي كوير دنبال مي.كنند، گفت: اين منطقه قابليت بالايي براي جذب سرمايه گذاري در زمينه توريسم و گردشگر دارد. اگر قرار است به دنبال پيشرفت اقتصاد باشيم مي.توانيم از راه رونق گردشگري در اين منطقه به اهداف مورد نظر دست پيدا كنيم؛ ضمن اين.كه از اين طريق نيز مي.توانيم اشتغال.زايي كنيم.

وي در ادامه گفت: در همه جاي دنيا حتي پارك.هاي ملي كه مساحت كمتري دارند و جمعيت وحوش آنها بسيار كم است بودجه يك مملكت را تأمين مي.كند چرا نبايد ما نيز اين گونه اقدامات را انجام دهيم؟

معماري با اشاره به اين.كه ترابي نماينده مردم گرمسار احداث چاه نفت در پارك ملي كوير را دنبال مي.كند و موافق اين مسئله است، با مطرح كردن تعدادي پرسش گفت: آيا احداث چاه نفت نياز به جاده دسترسي ندارد؟ پساب.هاي ناشي از اين عمليات به كجا خواهد رفت؟ آيا ماشين.آلات قرار است هوايي به منطقه منتقل شود؟ نيروهاي كار قرار است در كدام بخش از پارك ملي كوير مستقر شوند؟

وي با اشاره به اين صحبت نماينده مردم گرمسار مبني بر اين.كه احداث چاه نفت در منطقه گرمسار همانند يك سوزن در آب است، گفت: پارك ملي كوير قوانين خاص خود را دارد چگونه مي.توانيم قوانين را نقض كرده و زير پا قرار دهيم.

معماري با اشاره به مصوبه سال 55 مبني بر اين.كه هر گونه ساخت و ساز در پارك ملي كوير ممنوع است، گفت: مفاد قوانين پارك ملي كوير هر گونه احداث راه و ساخت و سازي را ممنوع و اين مسئله تكليف همه را روشن كرده است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا اقتصاد مهم.تر است يا حيات وحش؟ تأكيد كرد: به صراحت مي.گويم وجود ما بستگي به طبيعت دارد اگر طبيعت نباشد ما نيز نخواهيم بود.

معماري درباره اين ادعا كه گونه يوزپلنگ و پلنگ در اين پارك وجود ندارد، گفت: اين ادعا اشتباه است و من حاضر هستم اين مسئله را ثابت كنم؛ پروژه.هاي بين..المللي در اين زمينه داريم چگونه ممكن است اين مسئله را ناديده بگيريم.

مدير گروه ديده.بانان پارك ملي كوير گفت: با توجه به اين.كه نگاه جهاني به يوزپلنگ وجود دارد، تخريب پارك ملي كوير باعث بدنام شدن محيط زيست و تخريب چهره كشور خواهد شد و اگر 2 شبكه جهاني اين خبر را مخابره كنند بدون شك حمايت.هاي جهاني از پروژه.هاي محيط زيستي كشور قطع مي.شود.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن