تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816496757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛تحليل امامان جمعه ازنتايج انتخابات آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛تحليل امامان جمعه ازنتايج انتخابات آمريكا
؛هادوي- امامان جمعه استان خراسان رضوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن ارائه تحليلي از نتايج انتخابات اخير آمريكا بر هوشياري ملت ها در قبال توطئه هاي دشمنان تاكيد كردند.خطيبان جمعه استان با تبريك سالروز ولادت امام هشتم(ع) به تشريح فضايل و كرامات آن حضرت پرداختند و درباره مناسبت هاي هفته شامل هفته تربيت،روز كتاب،روز بازنشستگان و روز ملي كيفيت سخن گفتند.

؛انتظار از مجلس
؛خوشاب: امام جمعه خوشاب گفت: از مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان ملت مي خواهيم كه به وظيفه نظارتي خود اهتمام بيشتري داشته باشند تا در آينده شاهد پرداخت هزينه هاي سنگين از نظام برخاسته از خون شهدا نباشيم. حجت الاسلام «ثباتي مقدم» با تبريك ميلاد امام رضا(ع) درباره هفته تربيت گفت: از نظر اسلام كودكان بايد با ادب و آشناي به قرآن و اهل بيت(ع) تربيت شوند.

؛نتيجه انتخابات اخير آمريكا
؛خرو: امام جمعه شهر خرو با تجليل از دست اندركاران برگزاري همايش و جشنواره ملي آلو در اين شهر به مسائل بين المللي اشاره كرد و درباره نتيجه انتخابات اخير آمريكا گفت: هركس بر كرسي كاخ سفيد تكيه بزند بايد حق مسلم انسان ها را مدنظر داشته باشد.

حجت الاسلام دستجردي با تجليل از فعاليت هاي قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه خواستار راه اندازي حوزه علميه در اين شهر شد.

؛آمريكايي ها دم از دموكراسي مي زنند
؛شانديز: امام جمعه شانديز با اشاره به مناسبت هاي هفته و هفته كرامت و تولد امام رضا(ع) به بيان كرامات و معجزات آن حضرت پرداخت.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به انتخاب اوباما رئيس جمهور منتخب آمريكا افزود:همه آمريكايي ها دم از دموكراسي مي زنند در حالي كه خودشان در هيچ كجاي دنيا به اين شعار عمل نكرده اند.

وي در مورد بركناري كردان، وزير كشور توسط مجلس اظهار داشت: مجلس در اين مورد درست عمل نكرد، اين گونه عمل كردن به نفع نظام نيست و نبايد با اين حركات آب به آسياب دشمن بريزيم.

؛هجمه هاي عظيم دشمنان
؛تايباد- هيچ نظام،حكومت و كشوري به اندازه كشور ايران اسلامي مورد هجمه هاي عظيم فرهنگي، اقتصادي و سياسي دشمنان قرار نگرفته است و به بركت خون شهدا و استقامت و صبر و پايداري اين ملت بزرگ همه اين ترفندها به يأس و نااميدي و سرافكندگي دشمنان اسلام و نظام اسلامي منجر شده است.

حجت الاسلام «محدثي» امام جمعه تايباد با اشاره به انتخابات در آمريكا گفت:ملت ها بايد در مقابل توطئه دشمنان با حفظ وحدت و هوشياري جلوي ترفندها و توطئه آنان را بگيرند.

؛حج فرصتي مناسب
؛طرقبه- خطيب جمعه طرقبه با تشكر از حضور مردم و دانش آموزان طرقبه در مراسم راهپيمايي ١٣ آبان ماه به ميلاد امام رضا(ع) اشاره كرد و گفت: در زمان امام رضا(ع) موقعيت مناسبي براي بيان حقايق ناب اسلام پيش آمد لذا بيشترين روايات مربوط به فلسفه احكام در زمان امام صادق و امام رضا(ع) وارد شد كه اين نشان دهنده رشد گرايش عقلي جامعه و آزادي نسبي بيان معارف بود. حجت الاسلام ايزدي در ادامه از حج به عنوان فرصتي مناسب براي تبيين واقعيت هاي جمهوري اسلامي ياد كرد و گفت: دشمنان اسلام سعي مي كنند نظام جمهوري اسلامي را به دشمني با مذاهب متهم كنند در حالي كه شيعه و سني در نظام ما در كنار يكديگر هستند.

؛ارزش هاي اسلامي
؛خواف- سرپرست حوزه علميه احناف خواف در جمع نمازگزاران اهل سنت اين شهرستان گفت: متاسفانه با مشكلات اجتماعي كه در بين مسلمين به وجود آمده ارزش هاي اسلامي كم شده است.

مولانا مطهري گفت: خدا مسلمانان را با ارزش و عزت آفريده است و نبايد عزت و رأفت را مفت از دست داد زيرا مسلمانان ذلت را نمي پذيرند.

وي افزود: شيطان مي خواهد كه انسان مانند حيوانات زندگي كند. اعتياد به مواد مخدر، شراب و نوارهاي مبتذل يكي از راه هاي شيطان است پس همه بايد با پوشيدن لباس هاي اسلامي حامي فرهنگ اسلامي باشيم و از روي آوردن به فرهنگ غرب و دشمن دوري كنيم.

؛گسترش فرهنگ رضوي
؛بردسكن- امام جمعه بردسكن با اشاره به روز فرهنگ عمومي گفت: فرهنگ ديني ما بايد به يك فرهنگ عمومي تبديل شود و يكي از اين موارد بحث دوري از اسراف است. حجت الاسلام احمدزاده گفت: آموزه هاي ديني ما به بحث آسان گرفتن ازدواج جوانان تاكيد مي كند.

وي بر گسترش فرهنگ رضوي و آموزه هاي رضوي در جامعه تاكيد كرد و گفت: مهم ترين پيام حج ايجاد وحدت و يكدلي و برائت از مشركان است. وي اظهار داشت: به هر شكل ما نبايد در زمين طراحي شده دشمن بازي كنيم چرا كه آن ها براي هر قشر از جامعه ما برنامه دارند و قصد براندازي انقلاب را دارند.

؛توافق نامه ننگين آمريكا وعراق
؛درگز- حجت الاسلام ناهيدي، امام جمعه درگز وجود بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) در خراسان را يك بركت بزرگ ذكر كرد و افزود:توسل به آن حضرت مي تواند بسياري از مشكلات روحي و رواني افراد را درمان كند.

وي به توافق نامه ننگين آمريكا و عراق اشاره كرد و افزود: آمريكا سعي مي كند با اين توافق نامه مشروعيت حضور خود را در عراق تثبيت كند. اما حركت هاي مردمي و مخالفت مراجع به ويژه حضرت آيت ا... سيستاني سبب شده اين توافق نامه عملي نشود.

وي افزود: در حال حاضر آمريكا در باتلاق بزرگي در افغانستان و عراق گيركرده و با مشكلات عديده اي روبه روست و تاكنون نتوانسته است به اهداف اصلي خود دست يابد.

؛مواضع هوشمندانه رهبري
؛نصرآباد- امام جمعه نصرآباد با استناد به آيات و روايات اسلامي نقش صدقه و انفاق را در رهايي از زندگي سخت مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: يكي از عوامل انحراف و سقوط اخلاقي در هر اجتماعي «فقر» است.

حجت الاسلام توكلي گفت: مردم و جوانان عزيز ضمن شناخت كامل از دشمنان اسلام،مواضع هوشمندانه رهبري را در مورد جريانات اخير و هم صدايي جريان سياسي وابسته به دشمن كه با تخريب و سياه نمايي عليه نظام و جريان وفادار به نظام، فضاي جامعه را آلوده كرده است رصد كنند.

وي با بيان اين كه تبليغات گسترده،سياه نمايي و عمليات رواني-تخريبي به زيان مردم بوده و مورد علاقه دشمن است، خاطرنشان كرد: مقابله با اين سوء برداشت به توضيح و روشنگري مسئولان و رسانه هاي متعهد نيازمند است.

؛راه رسيدن به سعادت
؛قوچان- امام جمعه قوچان با اشاره به اهميت اين ماه و حجة الوداع حضرت رسول(ص) گفت: براي نزديك شدن به خداوند و رسيدن به سعادت بايد شور و عشقي در وجود انسان پديد آيد.

حجت الاسلام مروج در خصوص انتخابات اخير آمريكا با بيان اين كه سياست مداراني كه مي خواهند دست در دست آمريكا بگذارند، به اندازه فاصله زمين تا آسمان از تقوا به دور هستند، افزود: گمان نمي رود با روي كار آمدن اوباما تغييري در اوضاع ايجاد شود.

؛تكرار حرف هاي بوش
؛كاشمر- خطيب نماز جمعه كاشمر با اشاره به مشخص شدن رئيس جمهور آمريكا گفت: انتخاب شخص رئيس جمهور آمريكا براي ما مهم نيست بلكه منطق، حرف و عملكرد او براي ما ملاك است.

حجت الاسلام سيدقاسم يعقوبي به اظهارات اخير منتخب مردم آمريكا پس از انتخابات اشاره كرد و افزود: اظهارات و صحبت هاي اخير اوباما نشان از فراموش كردن شعارهاي انتخاباتي اش و تكرار حرف هاي بوش است.

وي با تاكيد بر پرهيز از اختلاف در جامعه تصريح كرد: نبايد با ناديده گرفتن كارهاي بزرگي كه در كشور انجام شده يا در حال انجام است، دست اندركاران آن را نااميد كنيم چون اين حركت ضمن اين كه از عدل و انصاف به دور است، منجر به ظلم مي شود.

؛بدهكاري اوباما
؛فيض آباد- امام جمعه مه ولات با اشاره به ولادت امام رضا(ع) ضمن تبريك دهه كرامت به بيان فرازهايي از زندگاني آن امام همام و تأثير حضور ايشان در ايران پرداخت.

حجت الاسلام بهمني بر پيروي و بهره برداري از آن امام بزرگ شيعيان تأكيد كرد.

خطيب جمعه فيض آباد همچنين با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريكا و پيروزي اوباما گفت: او در هر شرايطي به سرمايه داراني كه هزينه انتخاباتي او را دادند، بدهكار است.

حجت الاسلام بهمني افزود: آمريكا در هر جا وارد جنگ شده براي هميشه ماندگار شده است ولي علماي شيعه عراق با الهام از امام(ره) در مقابل كاپيتولاسيون آمريكا و تفاهم نامه يك طرفه آمريكا ايستادگي كردند.

؛رواج تحجرگرايي
؛سبزوار- امام جمعه سبزوار توطئه امروز دشمنان را رواج تحجرگرايي و انحرافات فكري و فرهنگي عنوان كرد و نسبت به آن هشدار داد.

حجت الاسلام ابراهيمي همچنين به تحليل بخشي از تاريخ اسلام پرداخت و گفت: در طول تاريخ اسلام زماني مسلمانان و به خصوص شيعيان ضربه خورده اند كه درصدد كسب قدرت و اتحاد با يكديگر بوده اند.

وي استفاده از ابزار نظامي در دوران هشت سال دفاع مقدس را اشتباه ديگري از جانب دشمنان دانست و اضافه كرد:ملت غيور ايران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با كمك ولايت و با رهبري امام راحل(ره) درس بزرگي به دشمنان خود دادند.

؛خدمات گسترده دولت نهم
؛رشتخوار- امام جمعه رشتخوار با تبريك ميلاد امام رضا(ع) گفت: تقواي الهي و دوري از معصيت نعمت ها را زياد مي كند.

حجت الاسلام كازري با بيان اين كه جمهوري اسلامي در عرصه تبليغاتي مظلوم واقع شده گفت: حجاج و كارگزاران حج بايد بيش از گذشته نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان معرفي كنند.

وي نيز خطاب به مسئولان و دست اندركاران مطبوعات گفت: نبايد دستاوردهاي نظام اسلامي به خاطر اغراض شخصي خدشه دار شود.

وي با اشاره به خدمات گسترده دولت نهم در كشور به خصوص مناطق روستايي اظهار داشت: تخصيص اعتبارات كلان و اجراي پروژه هاي عظيم ملي در مناطق روستايي و شهري حاكي از دلسوزي مسئولان نظام و خدمت عدالت محور دولت است.

؛اختلاف و سياه نمايي
؛شهر فيروزه- امام جمعه شهر فيروزه گفت: دشمنان خارجي و داخلي نظام به خاطر نارضايتي از پيشرفت هاي جمهوري اسلامي به دنبال ايجاد اختلاف و سياه نمايي هستند.

حجت الاسلام غلامرضا شرعي افزود: باوجود اين كه مجلس و دولت هر دو بسيار پركار به دنبال ساختن و رفع مشكلات و انجام وظيفه هستند، اما تبليغات دشمن براي ايجاد اختلاف و سرپوش گذاشتن بر خدمات در حال انجام است.

وي با اظهار تأسف گفت: فضاي حاكم بر بعضي رسانه هاي كشور به ويژه مطبوعات فضاي خوبي نيست.

وي تأكيد كرد:نبايد بگذاريم دشمن در شيپور اختلافات بدمد،لذا حفظ و عزت و همدلي يكي از اصول است كه بر همه ضرورت ها تقدم دارد.

؛تاثيرگناهان در نزول بلا
؛سرخس- حجت الاسلام علي اصغر شريعتي، امام جمعه موقت سرخس با تبريك ولادت باسعادت ثامن الائمه به شكر نعمت وجود مبارك امام رضا(ع) در سرزمين ايران اشاره كرد. امام جمعه موقت سرخس گناهان را در نزول بلا موثر دانست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود علل قبول ولايت عهدي از سوي امام رضا(ع) را برشمرد و به تشريح آداب زيارت مرقد مطهر امام رضا(ع) پرداخت.

؛تربيت نسل جوان
؛خواف- امام جمعه موقت خواف از ابتكار مسئولان در سال هاي اخير كه بستر برگزاري امروز جشن هاي رضوي را فراهم كرده اند تشكر كرد و گفت: هنرمندان و نويسندگان وظيفه تحرير آثار تربيتي آن حضرت را براي تربيت نسل جوان و نوجوان كشور در برخوردهاي اجتماعي به عهده دارند.

حجت الاسلام شريفي به كارگيري تدبير و هوشياري را در شرايط پيچيده دنياي استكبار وظيفه مسئولان برشمرد و باتوجه به هفته كتاب ضمن ابراز تأسف از سرانه كم مطالعه در كشور گفت: با مطالعه كتاب و كتاب خواني و نشر علم و دانش بايد مجد و عظمت گذشته جهان اسلام در علم آموزي را تجديد بنا كنيم.

؛بي اعتباري آمريكا
؛فريمان- امام جمعه فريمان ضمن تبريك ميلاد حضرت رضا(ع) مردم را به تقواي الهي توصيه كرد.

حجت الاسلام طباطبايي اشكذري گفت: آمريكا امروز بي اعتبارتر از گذشته است و در منطقه خاورميانه حركت هايي را مي بينيم كه نشان دهنده همين بي اعتباري و اضمحلال آمريكاست.

وي دوران ٨ ساله رئيس جمهوري بوش را دوران جنگ هاي متعدد دانست و افزود: تغييرات در رياست جمهوري آمريكا و ورود رئيس جمهور سياه پوست به كاخ سفيد به معناي اين نيست كه جهان روي خوش ببيند و شاهد تغيير اساسي باشيم. بلكه فقط استراتژي آمريكا دستخوش تغيير تاكتيك شده است.

؛توجه به كيفيت در توليد
؛قدمگاه- امام جمعه شهر قدمگاه ميلاد مسعود حضرت رضا(ع) را تبريك گفت و افزود: امام رضا(ع) سرچشمه جوشان معرفت الهي و علم حقيقي بودند و دنياي امروز محتاج بهره مندي از تعاليم آسماني ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام محمدنسب ٢٣ آبان روز بازنشستگان و خردورزان را گرامي داشت و گفت: در دنياي پيشرفته كنوني از تجربيات بازنشستگان بهره مي برند و در فرهنگ اسلامي نيز تجربه مقدم بر علم است.

وي ١٨ آبان روز ملي كيفيت را مورد اشاره قرار داد و گفت: در كنار توجه به كميت توليد، بايد به كيفيت آن چه توليد مي كنيم نيز توجه شود.

؛تنفر از سياست هاي بوش
؛گناباد- حجت الاسلام حسن صادقي گفت: نتيجه انتخابات آمريكا نشانه تنفر شديد مردم از سياست هاي بوش است.

خطيب جمعه گناباد ادامه داد: بوش در زمان رياست جمهوري خود بحران هاي اقتصادي و جنگ هاي خارج از مرز را رهبري كرد كه هزينه اين بحران ها را مردم آمريكا و ديگر كشورها مي پردازند.

وي افزود: بحران هايي كه در آمريكا و ديگر كشورها آغاز شده، نتيجه سياست هاي غلط بوش است.

؛دموكرات و جمهوري خواه فرق نمي كند
؛تربت حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه به ميلاد پربركت امام رضا(ع) و فرازهايي از سيره اخلاقي و سياسي آن حضرت اشاره كرد و گفت: دوست داشتن مردم و احسان همراه با اكرام و آموزش كلامي و عملي آداب اجتماعي اسلام و نيز تدبير و اتخاذ سياست هاي الهي در خنثي كردن توطئه و سياست شيطاني دشمن از خصوصيات اخلاقي و سياسي امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام شريعتي تبار تهديدات آمريكا عليه ملت و دولت عراق به منظور تحميل توافق نامه ذلت بار را ناشي از خوي ددمنشانه آمريكا عنوان كرد و گفت: رأي مردم آمريكا به اوباما، اعتراضي به سياست هاي جنگ طلبانه بوش محسوب مي شود و براي ملت و دولت و نظام اسلامي ايران، دموكرات و جمهوري خواه فرق نمي كند.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن