تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 9 تن مواد مخدر در شرق كشور كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: 8 9 تن مواد مخدر در شرق كشور كشف شد
زاهدان ـ فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص )از كشف هشت هزار و 964 كيلوگرم مواد مخدر طي چند عمليات مختلف در شرق كشور خبر داد.
سردار سرتيپ پاسدار بهرام نوروزي ديروز در گفتگو با ايرنا افزود : ماموران قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص ) مستقر در شرق كشور با انجام اقدامهاي كنترلي چند باند قاچاق را كه قصد ورود و جابه جايي موادمخدر از مرزها و مناطق سخت گذر و كويري شرق كشور را داشتند شناسايي و منهدم كردند.
وي گفت : اين ميزان مواد مخدر شامل هفت هزار و 409 كيلوگرم ترياك هزار و 429 كيلوگرم حشيش و 126 كيلوگرم هرويين طي چند روز گذشته كشف و ضبط شده است .
نوروزي افزود : در اين رشته عمليات همچنين هفت قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه كشف و 14 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقيف و يا منهدم شده است .
وي گفت : در اين خصوص 26 شرور و قاچاقچي مسلح دستگير شدند .
نوروزي اظهار داشت : در اين عمليات 10 نفر از اشرار و قاچاقچيان نيز به هلاكت رسيده و دو نفر مجروح شده اند .
قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص ) به مركزيت زاهدان با پنج قرارگاه تابعه در استانهاي كرمان خراسان جنوبي سيستان و بلوچستان و بخشي از هرمزگان فعاليت دارد.
اين قرارگاه وظيفه مقابله با اشرار و قاچاقچيان مسلح جمع آوري و ساماندهي اتباع بيگانه انسداد و كنترل مرزها و جمع آوري سلاح غيرمجاز را در شرق كشور بر عهده دارد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن