تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816280487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
رئيس فدراسيون بيس بال راهي تايوان مي شود
رئيس فدراسيون بيس بال روز سه شنبه هفته جاري جهت شركت در كنفرانس بين المللي راگبي راهي تايوان مي شود. مهندس صادق عابدين به نمايندگي از ايران دركنفرانس بين المللي راگبي حضور خواهد داشت. اين در حالي است كه تخصيص بودجه به كشورهاي عضو، ارائه برنامه ساليانه آسيا، بررسي وضعيت راگبي در جهان و تعيين زمان برگزاري ليگ قهرمانان آسيا از جمله برنامه هاي اعلام شده اين كنفرانس مي باشد. گفتني است; كنفرانس بين المللي راگبي از 23 لغايت 25 آبان ماه با حضور 40 كشور در شهر تايپه برگزار مي شود.

آخرين جلسه كادر فني تيم ملي كريكت
آخرين جلسه كادر فني تيم ملي زير 17 سال كريكت آقايان روز يكشنبه در محل فدارسيون بيس بال برگزار مي شود. در اين نشست كه با حضور تمامي اعضاي كادر فني و به رياست دكتر رضا علي نائب رئيس فدراسيون انجام خواهد شد حاضران به بررسي وضعيت تيم ملي كريكت پيش از اعزام به مسابقات آسيايي خواهد پرداخت تا ضمن ارائه گزارش وضعيت آمادگي بازيكنان، شرايط تيم ملي در تايلند را مورد ارزيابي قرار دهند. شايان ذكر است; مسابقات آسيايي كريكت زير 17 سال آقايان 27 آبان ماه لغايت 3 آذر در شهر "چيانگ" تايلند برگزار مي شود.

تيم ملي ژيمناستيك راهي قطر شد
تيم ملي ژيمناستيك كشورمان براي شركت در رقابتهاي قهرماني آسيا بامداد روز شنبه از طريق فرودگاه امام خميني (ره)عازم شهردوحه پايتخت قطر شد. مسابقات ژيمناستيك قهرماني آسيا از 25 تا 28 آبان ماه درقطر برگزار مي شود واعضاي تيم ملي يك هفته زودتر براي آشنايي با فضاي مسابقات و شرايط آب و هوايي منطقه عازم اين كشور شدند. هادي خنارينژاد، محمد مهدي گائيني،حسين كشوري،احسان خدادادي، محمد رمضانپور و وحيد ايزدفر شش ژيمناست اعزامي كشورمان هستند كه در شش وسيله دراين رقابتها شركت مي كنند.

پاسخ منفي "روسو" فرانسوي به دوچرخه سواري ايران
دبير فدراسيون دوچرخه سواري از منتفي شدن حضور "روسو" فرانسوي به ايران خبر داد. اصغر خالقي اظهار كرد: پس از حدود يك ماه ، "لاپارتين" نايب رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت كه روسو به ايران نمي آيد. وي افزود: پس از اين از لاپارتين خواستيم كه با يك مربي خوب ديگر گفت وگو كند كه لاپارتين عنوان كرد با "گروسو" دستيار روسو صحبت هاي اوليه را انجام داده و او مايل به آمدن به ايران است. قرار است در يكي، دو روز آينده جلسه اي را با "گروسو" داشته باشد و در صورت موافقت نهايي رزومه اش را براي ما ارسال كند. وي ادامه داد: اگر حضور گروسو نيز منتفي شود به سراغ مربي از كشور استراليا مي رويم. او مربي در قسمت پيست و جاده است.

حدادي: احتمال شيطنت در آزمايش دوپينگ من بعيد نيست
ركورددار پرتاب ديسك آسيا گفت:با وجود اطلاع آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ از تحت درمان بودنم، احتمال شيطنت در گرفتن آزمايش وجود دارد. احسان حدادي تصريح كرد: زماني كه در آلمان با تجويز پزشك معالج تزريق داروهاي غير مجاز از نظر آژانس مبارزه با دوپينگ آغاز شد، پزشكم در نامه اي فهرست و شرايط درماني مرا به اطلاع آژانس رساند. وي افزود:روز چهارشنبه گذشته مادرم به من اطلاع داد به خانه بازگردم. وقي آمدم با وجود شرح دادن وضعيتم از من آزمايش و نمونه گيري انجام شد. حدادي گفت: براي خودم نيز جالب بود كه آنها با وجود اطلاع از شرايط من اصرار به گرفتن آزمايش داشتند، حدس مي زنم كه در اين خصوص شيطنتي صورت گرفته است، در اين خصوص از آنها سئوال كردم، ولي جوابي به من ندادند.

قطبي: دي كارمو اخراج نشده است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مهاجم برزيلي با ميل خودش از پرسپوليس مي رود و اخراجي نيست. افشين قطبي اظهار داشت: دي كارمو پس از بازي با صباباتري به ديدار من آمد و اعلام كرد نمي تواند در ليگ برتر ايران بازي كند. دي كارمو معتقد است هواداران حق دارند و باوجود مدت زمان كمي كه در ايران حضور دارد، به آنها علاقه قلبي پيدا كرده است; اما از لحاظ روحي دچار مشكلاتي شده و نمي تواند در ليگ ايران بازي كند. سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: دي كارمو بازيكني با شخصيت و فرهنگ بالا است و مطمئن هستم در آينده اي نزديك اخبار مربوط به درخشش اين بازيكن را در تيم هاي ديگر خواهيم شنيد.

احتمال تمديد قرارداد شمس تا 2012
در نشستي سه جانبه با حضور مهدي تاج، عباس ترابيان و حسين شمس، سوتفاهمات موجود بين رئيس كميته فوتسال و سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان برطرف و مقرر شد قرارداد جديد شمس با فدراسيون فوتبال بزودي به امضا برسد. كمتر از 24 ساعت پس از آنكه حسين شمس اعلام كرد با شرايط حاكم بر كميته فوتسال فدراسيون فوتبال ديگر با تيم ملي فوتسال كشورمان همكاري نخواهد كرد، نشستي با حضور اين مربي، عباس ترابيان و مهدي تاج در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين نشست طرفين مسائل مورد نظر خود را بيان كردند و سو» تفاهم هاي موجود بين آنها برطرف و مقرر شد بزودي قرارادي جديد بين حسين شمس و فدراسيون فوتبال به امضا برسد. تصميم گرفته شد در صورت توافق نهايي اين مربي تا سال 2012 تيم ملي فوتسال ايران را همراهي كند.

الونگ جايگزين دي كارمو مي شود
در صورت پرداخت 50 هزار دلار از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس، دي كارمو امروز ايران را براي هميشه ترك خواهد كرد. پس از اينكه قرار شد اين بازيكن برزيلي رسما از تيم فوتبال پرسپوليس جدا شود، مسئولان باشگاه، افشين قطبي و مدير برنامه هايش در نشستي با او شركت كردند. قرار است با توجه به توافقات انجام شده، در صورتي كه دي كارمو مبلغ 50 هزار دلار از باشگاه پرسپوليس دريافت كند، امروز براي هميشه ايران را ترك كند. اين مهاجم قراردادش 200 هزار دلار است و تا به امروز 20 هزار دلار از پرسپوليس دريافت كرده است. پس از جدايي قطعي دي كارمو از پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه و كادر فني تصميم گرفتند الونگ الونگ را جانشين اين بازيكن در فهرست اصلي خود قرار دهند.

واعظ آشتياني: خارجي بي كيفيت استخدام نمي كنيم
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تعامل همراه با احترام متقابل سياست باشگاه در برخورد با رسانه هاي گروهي است. اميررضا واعظ آشتياني اظهار كرد: به همين دليل است كه باشگاه استقلال خواهان انعكاس اخبار صحيح و برمبناي صميميت، درستكاري و امنيت اخلاقي است. وي تصريح كرد: تيم فوتبال استقلال تمام توان خود را براي موفقيت در ليگ برتر، تكرار قهرماني جام حذفي و حضور قدرتمندانه در ليگ قهرمانان آسيا گذاشته است . واعظ آشتياني درباره حساسيت پيش آمده در زمينه استخدام بازيكنان خارجي نيز گفت: در جذب بازيكن خارجي نهايت دقت را به خرج داده و شناسنامه او را به طور كامل بررسي مي كنيم و به هيچ عنوان بازيكن بي كيفيت را جذب نخواهيم كرد. آشتياني درباره شايعه انتخاب حامي مالي باشگاه استقلال به عنوان اسپانسر تيم ملي نيز گفت: از اين موضوع خبري ندارم اما، آن را بسيار بعيد مي دانم.

خداداد مالك 100 درصد سهام پيام مشهد
سرمربي تيم فوتبال پيام مشهد براي فروش سهام باشگاه اختيار تام گرفت. جلسه هيئت مديره باشگاه پيام مشهد برگزار شد. در اين نشست خداداد عزيزي سرمربي تيم، علي صلاحي مدير عامل باشگاه و علي شاكري مالك پيام حضور داشتند. در ابتداي اين جلسه عزيزي و صلاحي اعلام كردند به دليل مشكلات مالي در صورت تزريق نشدن پول به باشگاه از سمت خود استعفا خواهند كرد، زيرا ادامه كار با اين وضعيت مالي مقدور نيست. پس از بيان اين مطلب شاكري مالك باشگاه پيشنهاد كرد هر يك از سهامدار ان باشگاه به ميزان سهامي كه دارند پول بياورند كه اين مسئله نيز مورد توافق قرار نگرفت. در نهايت مصوب شد 95 درصد از سهام باشگاه به 5 درصد از سهام قبلي خداداد عزيزي اضافه شود تا اين مربي با اختيار تام 100درصد سهام، براي فروش سهام باشگاه به شخص حقيقي يا حقوقي مذاكره كند.

برهاني: نااميد نيستم
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از عدم دعوت به تيم ملي ناراحت نيستم و نااميد نمي شوم. آرش برهاني در ارتباط با اين كه در فهرست جديد تيم ملي نامي از او نيست، اظهار داشت: تمام سعي و تلاش خود را به كار مي گيرم تا در فهرست بعدي حضور داشته باشم و خودم را به مربيان تيم ملي اثبات مي كنم. وي افزود: به نظر مربيان تيم ملي احترام مي گذارم. عدم حضورم در تيم ملي باعث نمي شود ذره اي از تلاشم را كم كنم.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن