تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كميته انضباطي فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اخبار كميته انضباطي فدراسيون فوتبال
كميته انضباطي فدراسيون با بررسي موارد گوناگون احكام مختلفي را براي بازيكنان و مربيان صادر كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، پس از گزارش نماينده كميته انضباطي در مسابقه فوتبال بين تيم هاي داماش گيلان و ملوان انزلي كه در تاريخ10 آبان برگزار شد محمود احمدزاده سرمربي تيم ملوان با اعمال و رفتار شايسته باعث جلوگيري از بروز تخلف تماشاگران منتسب به تيم مربوطه و ايجاد آرامش در ميدان مسابقه بوده ،بر همين اساس كميته انضباطي فدراسيون از نامبرده ضمن تشويق و در درج در پرونده قدرداني نمود.

30ميليون ريال جريمه نقدي براي داماش

با توجه به بروز تخلفات از سوي تماشاگران تيم داماش گيلان و استعمال الفاظ ركيك ،كميته انضباطي طبق گزارش داوران تيم داماش گيلان را به پرداخت 30ميليون ريال جريمه نقديي محكوم كرد.

10ميليون ريال جريمه نقدي به خاطر توهين به داور

به علت تخلفات صورت گرفته از سوي تماشاگران تيم استقلال اهواز و توهين و اعتراض به تصميم داور، كميته انضباطي فدراسيون باشگاه استقلال اهواز را به پرداخت 10ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد و پرداخت نشدن اين جريمه در مهلت تعيين شده محروميت هاي مختلفي را در پي خواهد داشت.

جريمه كميته انضباطي براي آباداني ها

كميته انضباطي فدراسيون، باشگاه صنعت نفت آبادان را به علت فحاشي، پرتاب اشيا و اعتراض به داور به توبيخ كتبي در پرونده و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.

تخلفات از سوي تماشاگران آباداني در ديدار صنعت نفت آبادان و شهرداري تبريز مورخ 9 نهم رخ داده است.

جريمه هاي نقدي براي سايپا و پيام خراسان

با توجه به بروز تخلفات از سوي تماشاگران منتسب به تيم پيام خراسان، كميته انضباطي باشگاه پيام خراسان را به پرداخت 5 ميليون ريال و توبيخ كتبي در پرونده محكوم كرد.

همچنين 6 نفر از بازيكنان تيم فوتبال سايپا از داور مسابقه كارت زرد دريافت كرده اند. بر همين اساس تيم فوتبال سايپا به پرداخت 2 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

بازيكن فوتسال تام ايران خودرو در كميته انضباطي

به منظور رسيدگي به وضع بازيكن محروم تيم فوتسال تام ايران خودرو و درج مطالبي نسبت به تقوي- سرپرست تيم مشهد منصوري قرچك، نشست كميته انضباطي روز سه شنبه 21 آبان راس ساعت 16:30 برگزار مي شود.

پرداخت جريمه 7 ميليون ريالي براي تيم پيروزي تهران

با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوي تماشاگران منتسب به تيم پيروزي و اهانت به تيم برق شيراز ،كميته انضباطي باشگاه فوق را به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.

همچنين در اين مسابقه 4 بازيكن تيم پيروزي به علت دريافت اخطار از داور به پرداخت 2 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن