تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخمصه و آتش سبز به زودي اكران مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "مخمصه" و "آتش سبز" به زودي اكران مي‌شوند
اكران فيلم‌هاي سينمايي "مخمصه" ساخته محمدعلي سجادي و "آتش سبز" محمدرضا اصلاني به زودي آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، "مخمصه" كه در بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمده بعد از فيلم "خواستگار محترم" داود موثقي در گروه سينمايي قدس به اكران عمومي درمي‌آيد و "آتش سبز" نيز در طرح اكران فيلم‌هاي فرهنگي بعد از "خواب زمستاني" سيامك شايقي روي پرده مي‌رود.

"مخمصه" اثري پليسي است و در آن مسعود رايگان، شهرام حقيقت‌دوست، مهدي پاكدل، لاله اسكندري و فرهاد قائميان به ايفاي نقش پرداخته‌اند. از سجادي فيلم‌هاي "شوريده" و "تردست" هنوز اكران عمومي نشده‌اند.

"آتش سبز" داستان دختري است كه در كودكي خبر ازدواجش را با يك مرده مي‌شنود و براي گريز از اين سرنوشت گام در راهي دشوار مي‌گذارد. فيلم از محصولات فارابي است و فرخ نعمتي، مهدي احمدي، پگاه آهنگراني و آهو خردمند در آن بازي كرده‌اند.

"آتش سبز" در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر روي پرده رفت و دو سيمرغ بلورين بهترين صداي فيلم و بهترين طراحي صحنه و لباس را به خود اختصاص داد. اين فيلم همچنين پلاك طلايي نگاه ملي را دريافت كرد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن