تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816735890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني شهرداري بيرجند: وضعيت روسازي و آسفالت معابر شهر مناسب نيست حفاري‌ها در بيرجند جزو لاينفك و جدايي ناپذير پيشرفت و توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون عمراني شهرداري بيرجند: وضعيت روسازي و آسفالت معابر شهر مناسب نيست حفاري‌ها در بيرجند جزو لاينفك و جدايي ناپذير پيشرفت و توسعه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - بيرجند
سرويس: شهرستان‌ها

"ارائه‌ي خدمات با توجه به پيشرفت و توسعه روزافزون جامعه بشري امري اجتناب ناپذير است كه در اين راستا حفاري‌هاي دو سال اخير شهرستان بيرجند نيز جزو لاينفك و جدايي ناپذير اين پيشرفت و توسعه مي باشد."

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خراسان جنوبي، معاون عمراني شهرداري بيرجند در اين خصوص اظهار داشت: هر چند حفاري‌هاي سطح شهر و به دنبال آن كيفيت نامطلوب آسفالت برخي از معابر سختي‌هاي زيادي را به دنبال دارد اما صبر و حوصله شهروندان و نظري به چشم انداز ترسيم شده آينده نزديك شهرمان قطعاً گامي مؤثر در ياري رساندن به نهادهاي ذيربط خصوصاً شهرداري خواهد بود.

سيدمهدي رونقي افزود: شهرداري همه ساله بخشي از بودجه عمراني خود را به روكش و ترميم آسفالت معابر اختصاص مي داد كه از سال 84 و با شروع طرح فاضلاب و پس از آن عمليات گازرساني شهر بيرجند اين روند تقريباً معطل ماند.

وي خاطرنشان كرد: آسفالت سرمايه‌اي است ملي كه به ويژه در شرايط كنوني، هر مترمربع آسفالت هزينه سنگيني را بر شهرداري تحميل مي‌كند. هر تن آسفالت در سال 84 حدود 220 هزار ريال و در حال حاضر حدود 500 هزار ريال هزينه، براي شهرداري در بردارد كه با اين هزينه گزاف شهرداري نمي تواند نسبت به آسفالت معابري كه در كمتر يك ماه آينده توسط شركت هاي حفار، حفاري مي گردد، اقدام كند.

به گفته وي شهروندان بايد در نظر داشته باشند كه در شرايطي كه برخي از معابر چندين نوبت توسط شركت‌هاي حفاري، حفاري شده اند، نمي توان انتظار كيفيت آسفالت و روسازي مناسبي را از معابر مذكور داشت و قطعاً هيچگاه آسفالت معابر حفاري شده مانند روز اول نخواهد شد.

رونقي با بيان اينكه وضعيت روسازي و آسفالت معابر شهر مناسب نيست تصريح كرد: وضعيت نامناسب آسفالت و روسازي معابر شهر واقعيتي غير قابل انكار است. البته بايد بدانيم كه هر توسعه اي عوارض تبعي را به دنبال دارد كه تبعاً در اين خصوص عوارض مقطعي است و انشاءالله با اتمام پروژه هاي گاز، آب و فاضلاب و ... روكش آسفالت معابر شهر انجام خواهد پذيرفت.

وي افزود: گلايه شهروندان از ضايعات و عوارض حفاري كاملاً به جا و قابل درك مي باشد اما بخش عظيمي از معضلات، عوارض تبعي كار و البته بخشي هم به مديريت كار اختصاص دارد و در اين ميان نبايد فراموش كنيم اين واقعيت را كه در هيچ يك از شهرهاي كشور پروژه گازرساني در مدت زمان اندك و همزمان با پروژه فاضلاب شهري اجرا نگرديده است.

معاون عمران شهرداري بيرجند با تأكيد بر اينكه پرسنل خدوم مجموعه شهرداري با توجه به تأكيد مديران عالي بر عدم توقف پروژه‌ها، نهايت تلاش و اهتمام خود را در جهت پيگيري و حل مشكلات انجام مي‌دهند، گفت: مجموعه امور حفاري‌هاي شهر در شهرداري اعم از صدور مجوز، نظارت، كنترل، پيگيري و ساير موارد مربوطه توسط دو نيرو انجام مي گيرد.

وي خاطرنشان كرد: پياده رو معابري كه با موزائيك و سنگ فرش (غير از آسفالت) كف سازي شده مي بايست توسط شركت مربوطه ترميم و اصلاح گردد و اين امر به شهرداري مربوط نمي‌شود.

وي با اشاره به راه اندازي سازمان عمران شهرداري اظهار داشت: شهرداري در بحث حفاري ها متولي صدور مجوز و تحويل مسير حفاري و پس از تحويل آن به پيمانكار جهت آسفالت مي‌باشد كه با توجه به تشكيل سازمان عمران شهرداري، بخش اخير به سازمان عمران واگذار شده كه اين امر در بالا بردن كيفيت و سرعت در اجرا بعد از تحويل مسير حفاري به شهرداري مؤثر است.

رونقي افزود: با اين روند قبل از تحويل مسير حفاري به شهرداري، پيمانكار مجري و شركت حفار مربوطه (گاز، آب و فاضلاب) پاسخگوي كليه مسائل و مشكلات خواهد بود و شهرداري نمي تواند خارج از وظايف و تعهدات قانوني خود عمل نمايد.

معاون عمراني شهرداري بيرجند گفت: آسفالت توليدي شهرداري بيرجند از كيفيت بسيار خوب و قابل قبولي برخوردار است كه جا دارد در اين جا از زحمات كليه همكارانم در مديريت اين امر تشكر نمايم. در حال حاضر نيز سازمان عمران شهرداري در خصوص ارتقاي كيفي آسفالت برنامه ريزي‌هايي را انجام داده كه به زودي اجرايي خواهد شد.

انتهاي پيام
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن