تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816902136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشور در تبريز: *معابر ورود افكار خرافه‌پرستان را باز گذاشته‌ايم *با تغيير رنگ و اسم سياست‌هاي آمريكا تغيير نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دادستان كل كشور در تبريز: *معابر ورود افكار خرافه‌پرستان را باز گذاشته‌ايم *با تغيير رنگ و اسم سياست‌هاي آمريكا تغيير نمي‌كند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

دادستان كل كشور با اشاره به پيروزي اوباما گفت: با تغيير رنگ، اسم و جايگزيني اشخاص جوهره سياست‌هاي آمريكا و صهيونيسم تغيير نمي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين دري نجف‌آبادي در تالار دادگستري آذربايجان شرقي افزود: براي ايران فرقي نمي‌كند كه حزب جمهوري‌خواه يا دموكرات پيروز انتخابات باشد چراكه با تغيير رنگ، جايگزيني اشخاص و اسم جوهره سياست‌هاي آمريكا و صهيونيسم تغيير نمي‌كند؛ بلكه بايد در سياست‌هاي آمريكا و دكترين اين كشور تغيير و بازنگري شود.

وي اضافه كرد: شيوه و منش‌هاي استكباري و خودمدارانه امثال جرج بوش وجاهت خود را از دست داده است و اگر آيندگان نيز اين شيوه‌ها را ادامه دهند حتي اگر با روش‌هاي آرامتر هم پيش رود ره به جايي نخواهند برد.

دري نجف‌آبادي خاطرنشان كرد: پيروزي اوباما در انتخابات شايد فضاي آمريكا را تا حدودي آرامتر كند ولي سياست‌هاي امريكا به معناي واقعي تغيير نمي‌كند.

وي با بيان اينكه مسلمانان جهان يك چهارم مردم جهان را تشكيل مي‌دهند نمي‌توانند چشم به جنايت‌هاي آمريكا ببندند، تصريح كرد: نگاه استكبار جهاني به ملت‌ها بايد معقول و برآمده از حس آزادي و ‌آزادگي و برابري با ساير ملت‌ها باشد و از روش سلطه گري و زياده خواهي و مداخله در امور جهاني بپرهيزند.

دادستان كل كشور اظهار داشت: ملت آمريكا در انتخابات رياست جمهوري نه به كانديداي جمهوري خواه و نه به دموكرات راي دادند، بلكه واكنش و عكس‌العمل به جهت گيري و منش افراطي جرج بوش بود.

وي افزود: دولت بوش در تاريخ 200 ساله رئيس جمهوري آمريكا منفورترين رئيس جمهوري بود كه كاخ سفيد را ترك مي‌كند.

اوباما مي‌تواند با لغو تمام تحريم‌هاعليه ايران حسن نيت خود را ثابت كند

دري نجف‌آبادي با بيان اينكه هيچ جنايتكاري از صدام گرفته تا بوش هيچ منفعتي از اقدام‌هاي خود نبردند، گفت: پيام روشن ما به كاخ‌نشينان‌ سياه آمريكا اين است كه تا زماني كه جنايت‌ها و زورگويي‌هايشان ادامه داشته باشد موفق نخواهند بود.

دادستان كل كشور خواستار لغو تمام تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران از سوي رئيس جمهوري جديد اين كشور شد و گفت: باراك اوباما مي‌تواند با لغو تمام تحريم‌هاي ظالمانه دولت‌هاي قبلي عليه ايران حسن نيت خود را به مردم ايران ثابت كند.

وي تاكيد كرد: استغفار و پيشماني از عملكرد زشت و ناپسند گذشته از سوي دولت جديد آمريكا مي‌تواند بخشش مردم بزرگ ايران را به همراه داشته باشد.

برخورد با ملت بزرگ ايران بايد حكيمانه باشد

دادستان كل كشور با بيان اينكه برخورد با ملت بزرگ ايران بايد حكيمانه باشد، تصريح كرد: تاريخ نشان داده است كه كاربرد زبان زور و تهديد و اجبار عليه ايران اسلامي به هيچ عنوان كارساز نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمين دري نجف‌آبادي طي سخناني در جمع خبرنگاران در تبريز افزود: اگر سياست‌هاي زندان‌زدايي دستگاه قضايي كشور نبود هم‌اكنون 140 هزار زنداني فعلي تا 300 هزار زنداني افزايش مي‌يافت.

وي ادامه داد: كليات لايحه جايگزيني حبس در مجلس تصويب شده ‌است كه اميدواريم به تصويب نهايي برسد. چاره‌اي جز اعمال چنين قوانيني نداريم چون امكانات موجود زندان‌ها پاسخگوي افزايش زندانيان نيست.

دادستان كل كشور گفت: كليات لايحه جايگزيني حبس در مجلس تصويب شده ‌است كه اميدواريم به تصويب نهايي برسد.

دري نجف‌آبادي با تاكيد بر اينكه هزينه‌هاي زندانيان بسيار بالا رفته است، افزود: زندان در شرايط كنوني نيازمند يك سري ويژگي‌ها خاص است.

دادستان كل كشور در پاسخ به سوالي در خصوص رسيدگي به جرايم اينترنتي و رايانه‌اي پرسيد، گفت: با وجود اين‌كه به دنبال جمع‌بندي نظرات پيرامون تصويب قانون جامعي براي اين امر هستيم ولي در خصوص جرائم رايانه‌اي هم‌اكنون در قالب مباحث مختلف نيز احكام لازم صادر مي‌شود.

وي به محتواي ديدارهاي خود با مراجع تقليد نيز اشاره كرد و گفت: در اين جلسات رسمي، بحث‌هاي مختلفي مطرح شد كه بحث خطرات ترويج خرافه‌پرستي و انديشه هاي انحرافي از جمله مهمترين اين موارد بود.

وي تصريح كرد: در اين ديدارها علماي بزرگوار مواردي را در خصوص دغدغه‌هاي اجتماعي و فرهنگي و نيز پيشگيري و تدبير نسبت به جريانات انحرافي مطرح كردند كه توضيحات لازم ارائه و دستورات مقتضي صادر شد.

مردم در مقابله با وهابي‌گري و خرافه‌پرستي كاملا آگاه باشند

دري نجف‌آبادي با بيان اين‌كه مردم مسلمان كشورمان بايد در مقابله با مباحث وهابي‌گري و خرافه‌پرستي كاملا آگاه باشند، گفت: مردم بايد مراقب افراطيون و خشونت‌طلباني كه آمريكا، انگليس و صهيونيست‌ها نيز پشت سرشان قرار دارند، باشند.

برخي آخوندهاي درباري و خودفروخته حج را فرصتي براي بيان عقايد خرافي خود مي‌دانند

وي با اشاره به فرا رسيدن مراسم حج، اظهار كرد: برخي آخوندهاي درباري و خودفروخته كه از هر فرصتي براي خدشه وارد‌كردن به وحدت مسلمانان استفاده مي‌كنند، حج را نيز فرصتي براي بيان عقايد خرافي خود مي‌دانند.

معابر را براي ورود افكار خرافه‌پرستان باز گذاشته‌ايم

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با بيان اينكه بايد در كشور خلأ‌هاي موجود را پر كنيم تا فضا براي خرافه‌پرستان فراهم نشود، اظهار كرد: متاسفانه معابر را براي ورود اين افكار باز گذاشته‌ايم.

دادستان كل كشور با طرح اين سؤال كه آيا به اندازه كافي تربيت‌هاي ديني و معنوي را به فرزندان و جوانان كشورمان مي‌دهيم، از خانواده‌ها ـ نظام آموزشي و رسانه‌ها خواست در انتقال مسائل و مطالب ديني عنايت ويژه‌اي مبذول دارند.

وي با تاكيد بر اين‌كه رفع نياز فرهنگي و تربيتي جوانان وظيفه همه ارگان‌ها از جمله حوزه‌هاي علميه و دانشگاه‌ها است، افزود: طلاب و دانشجويان بايد خود را به علم روز مجهز كنند و بر‌اساس نيازهاي روز حركت كنند.

وي در پايان به مساله قوميت‌گرايي در كشور اشاره و اظهار كرد: خوشبختانه مردم بيدار و آگاه ايران اسلامي به ويژه مردم آذربايجان شرقي در مقابل توطئه‌هاي دشمنان آگاه و بيدار هستند و در برابر سياست‌هاي قوميت‌گرايي برخي كشورهاي جهان آگاهانه رفتار خواهند كرد.

انتهاي پيام
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن