تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816541613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري 200نفري كه پارك لويزان را ناامن كرده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: فارس گزارش مي.دهد/
دستگيري 200نفري كه پارك لويزان را ناامن كرده بودند


خبرگزاري فارس: شب گذشته و بامداد امروز پليس تهران حدود 200 نفر از مواد فروشان، معتادان و اراذل پارك لويزان را دستگير كرد تا آسايش و امنيت به اين منطقه باز گردد.






به گزارش خبرنگار انتظامي فارس، شب گذشته صداي شليك گلوله سكوت محله استخر و لويزان در شمال شرق تهران را به هم زد، ناگهان خودروها و موتورسيكلت.هاي پليس اطراف پارك حضور يافتند و سر تا سر پارك به محاصره نيروهاي پليس درآمد.

قراين نشان مي.داد كه طرح ديگري از سوي پليس در حال اجراست، برخي اهالي نيز گمان مي.كردند كه پليس به دنبال عده.اي مجرم فراري است اما از ساعت 23 روز سه شنبه طرح پاكسازي پارك لويزان توسط پليس تهران آغاز شده بود.

پارك لويزان در شمال شرق تهران محلي شده بود براي جمع شدن اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر و ديگر مجرمان، برخوردهاي مقطعي نيز نمي.توانست ناهنجاري.ها و معضلات اين پارك را برطرف كند، از طرفي بسياري از شهروندان ساكن اين منطقه نيز در خصوص اين ناهنجاري.ها از پليس تقاضاي اقدام قاطع داشتند.

زمان پاسخگويي به مطالبات مردم فرا رسيده بود، وقتي شهروندان از طرح پليس آگاه شدند،. ضمن ابراز خوشحالي در مورادي نيز آدرس مجرمان و خرده.فروشان مواد مخدر را اعلام مي.كردند، اين طرح پليس تهران با ابراز رضايت مردم منطقه همراه بود، جمع زيادي از شهروندان با حضور در محل ورودي پارك از اقدام پليس در اين زمينه تقدير كرده و خواستار تداوم اجراي اين طرح.ها شدند.

هوشنگ يكي از ساكنان خيابان استخر در گفت.وگو با خبرنگار فارس مي.گويد: مدت.هاست اين پارك كه بايد محلي براي شور و نشاط شهروندان باشد به مكاني براي خلافكاران و مجرمان تبديل شده است، تا به حال چندين بار درخواست كرده بوديم تا پليس تكليف اين ناهنجاري.ها را بدهد.
اميدوارم پس از اجراي طرح، شرايط دوبراه به وضعيت گذشته برنگردد و پليس براي تداوم شرايط مطلوب در پارك چاره.انديشي كند.

خانم فرهودي يكي ديگر از ساكنان اطراف پارك لويزان مي.گويد: متأسفانه اوباش، معتادان و موادفروشان پارك لويزان را به مكاني ناامن براي مقاصد مجرمانه خود كرده.اند، تا به حال چندين بار در اين زمينه از پليس تقاضاي كمك كرده بوديم كه بالاخره امشب مأموران پليس اقدام به پاكسازي اين منطقه كردند.

با گذشت يك ساعت و نيم از اجراي طرح حدود 60 نفر از مواد فروشان و معتادان از سطح پارك جمع آوري شده بودند، اما به دليل برخي بي.نظمي.ها هنوز خبرنگاران و عكاسان نتوانسته بودند از آغاز اين طرح خبر يا عكسي تهيه كنند. مسئولان اطلاع.رساني پليس تهران بدون هيچ گونه امكاناتي خبرنگاران را از اين سو به آن سو مي.بردند اما اتفاقي نمي.افتاد و همه بلا تكليف بودند.

بالاخره با پيگيري خبرنگاران، محل عمليات مشخص شد و توانستيم پس از 2 ساعت پياده روي در اطراف پارك به محل مورد نظر برسيم، تعداد زيادي خودرو و موتورسيكلت پليس در خيابان.هاي اطراف پارك مستقر شده بودند و مأموران حاضر در عمليات نيز هر از چند گاهي اقدام به شليك تير هوايي مي..كردند.

هنوز مشكل خبرنگاران در زمينه اطلاع.ر.ساني برطرف نشده و خبرنگاران براي انتشار اخبار و گزارش با مشكلات، ناهماهنگي.ها و محدوديت.هاي بي.دليلي مواجه هستند.

حدود 20 نفر از معتادان دستگير شده روي زمين نشسته بودند، بوي تعفن ناشي از عدم نظافت باعث مي.شد كه مشام حاضران آزرده شود، برخي از اين معتادان شايد چند سالي حمام نرفته بودند. يكي از معتادان دستگير شده از گرسنگي چند روزه خود سخن مي.گفت و ضجه مي.زد.

به مرور تعداد دستگير شدگان افزايش مي.يافت و شهروندان بيشتري به محل حادثه مي.آمدند، سردار ساجدي..نيا و معاونانش در محل حضور داشتند و فرمانده پليس تهران، فرماندهي عمليات را برعهده داشت.

ساعت يك بامداد نيز مرتضي تمدن در ميان نيروهاي پليس حاضر شد و از نزديك اقدامات پليس را مشاهده كرد، استاندار تهران با شهروندان و ساكنان محله گفت.وگو كرد و پاي صحبت تعدادي از دستگير شدگان نيز نشست.

* برخورد با گروه.هايي كه جوانان را منحرف مي.كنند، اولويت است

استاندار تهران در گفت.وگو با خبرنگار فارس گفت:برخورد با گروه.هاي خطرناكي كه مأموريت دارند جوانان را گمراه كنند يك اولويت است.

مرتضي تمدن افزود: امشب طرح ايمن.سازي محيط شهري با كمك و اقدام پليس در حال اجراست. در صحنه اين مأموريت پليس حاضر شدم تا ضمن تشكر از تلاش نيروهاي پليس هفته نيروي انتظامي را به آنها تبريك بگويم.پليس براي ارتقاء امنيت روند مؤثر مشاركت با مردم را به خوبي به اجرا گذاشته است.

تمدن افزود: پليس با بهره.گيري از روش.هاي فرهنگي به جاي برخوردهاي قهري سعي مي.كند در مرحله اول از راهنمايي و ارشاد بهره ببرد. وقتي اين افراد دستگير شده را ديدم متأثر شدم، دشمن جوانان ما را هدف قرار داده و اين جوانان دستگير شده فريب دشمن را خوردند و در دام اعتياد افتادند.

وي اظهار داشت: بزرگترين سرمايه كشورمان همين جوانان هستند كه لازم است خانواده.ها نيز در اين زمينه دقت كنند كه جوانان در دام اعتياد و ديگر ناهنجاري.ها نيفتند.

استاندار تهران تأكيد كرد: برخورد با گروه.هاي خطرناك كه مأموريت دارند جوانان را گمراه كنند بايد يك اولويت باشد. بايد با باندهاي توزيع مواد مخدر و باندهاي انحراف جوانان با قاطعيت برخورد شود.

ساعت 2 بامداد هنوز عمليات ادامه داشت و باز هم صداي شليك گلوله سكوت شب را به هم مي.زد.

در ميان دستگيرشدگان تعدادي زن نيز ديده مي.شدند. از يكي از زنان دستگير شده مقاديري مواد مخدر كشف شد، او در پاسخ به اينكه ساعت يك و 30 دقيقه بامداد در پارك جنگلي لويزان چه مي كند؟ گفت: براي 45 روز جهت ترك اعتياد به زندان رفته بودم. صبح سه شنبه از زندان آزاد شدم و چون جايي نداشتم به اين پارك آمدم.

يكي ديگر از دستگير شدگان خود را قصاب معرفي مي.كرد و سعي داشت تا خود را بي.گناه جلوه دهد، اما با كشف مقداري ترياك از اتومبيلش ديگر حرفي براي گفتن نداشت.

* اراذل و اوباش در پارك لويزان تونل و دخمه حفر كرده بودند

سرهنگ اردشير مطهري رئيس پليس يگان امداد تهران بزرگ به خبرنگار فارس گفت: خرده.فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش در محدوده پارك لويزان تعدادي تونل و دخمه حفر كرده بودند. با گذشت يك ساعت و نيم از اجراي عمليات در پارك لويزان 70 نفر دستگير شدند و پاكسازي اين پارك تا صبح روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وي اظهار داشت: با توجه به تاريكي هوا عده.اي از خرده.فروشان و اوباش تجهيزات، مواد مخدر و ابزارهاي خود را در پاك مخفي كرده.اند و مطمئناً با روشن شدن هوا به دنبال آنها خواهند آمد بنابراين پليس تا صبح چهارشنبه عمليات ديگري را به اجرا خواهد گذاشت.

سرهنگ مطهري گفت: اراذل و اوباش و خرده.فروشان مواد مخدر با حفر چندين تونل و دخمه از آنها استفاده مي.كنند.

وي اظهار داشت: اين عمليات با استفاده از گزارش.هاي مردمي به اجرا درآمده و از يك هفته قبل تمام اقدامات شناسايي و اطلاعاتي انجام شده است.

فرمانده يگان امداد پليس تهران تأكيد كرد: يك واحد از يگان امداد در پارك مستقر مي.شوند و با استفاده از گشت.هاي خودرويي و موتوري به صورت شبانه.روزي از بازگشت شرايط پارك به قبل از زمان اين عمليات جلوگيري خواهد كرد.

پليس با استفاده از پروژكتورهاي قوي و بهر بردن از يگان موتورسيكلت تمام پارك را به محاصره درآورده بود، ديگر فضا براي مجرمان پارك لويزان تنگ شده و شليك گلوله نيز ترس را در دل اين مجرمان دو چندان كرده بود.

*حدود 200 نفر از اراذل و اوباش و خرده.فروشان پارك لويزان دستگير شدند

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 200 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش طي يك عمليات در بامداد چهارشنبه 14 مهر خبر داد.

سردار حسين ساجدي.نيا در گفت.وگو با خبرنگارفارس در محل برگزاري عمليات گفت: عمليات همه. جانبه.اي را با هدف برخورد با ناهنجاري.ها، اراذل و اوباش و خرده..فروشان مواد مخدر در شرق و شمال پارك جنگلي لويزان به اجرا گذاشت.

وي اظهار داشت: براي اجراي اين عمليات حدود يك هفته قبل عمليات شناسايي توسط مأموران پليس انجام شده بود و همه افرادي كه عامل ناامني و برخي ناهنجاري.ها بودند، شناسايي شدند.

سردار ساجدي.نيا تأكيد كرد: در 6 ماهه دوم سال طرح.هاي خود را در زمينه برقراري امنيت به صورت محله محور به اجرا خواهيم گذاشت.

اين مقام پليس تهران تأكيد كرد: اوباش منتظر برخورد قاطع پليس باشند.

وي اظهار داشت: طرح.هاي امنيت اجتماعي در شهر تهران ادامه دارد و عمليات امشب نيز در پارك لويزان در حال اجراست با درخواست و شكايات مردمي به اجرا درمي.آيد.

سردار ساجدي.نيا در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبني بر تداوم پاكسازي پارك لويزان گفت: قول مي.دهيم كه وضعيت مناسبي در پارك لويزان به وجود بيايد و تداوم داشته باشد.

وي اظهار داشت: يك تيم مجهز از پليس يگان امداد به صورت شبانه.روزي در پارك لويزان مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: در عمليات به اجرا درآمده چند نفر كه عمدتاً خرده فروش مواد مخدر بودند، تعدادي از اراذل و اوباش و چند نفر زن دستگير شدند.

ساعت 3 بامداد است هنوز پليس مشغول انجام عمليات، كم كم اهالي اطراف پارك را خالي كرده و به خواب رفته.اند، اما پاكسازي پارك از زشتي، سياهي و پليدي ادامه دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن