تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816389854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش آثار عكاسان ايراني از ‪ ۲۰‬آبان ماه در تهران آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فروش آثار عكاسان ايراني از ‪ ۲۰‬آبان ماه در تهران آغاز مي‌شود
فرهنگي. تجسمي . هنري
نمايشگاه فروش آثار بيش از ‪ ۲۹۰‬عكاس ايراني (اكسپوي عكس ايران) از ‪۲۰‬ آبان ماه در موسسه فرهنگي و هنري صبا آغاز مي‌شود. اين نمايشگاه تا اول آذر ماه پذيراي علاقه مندان است.

محسن زارع، مدير عامل موسسه صبا، روز شنبه با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران، يادآور شد كه اين نمايشگاه روز دوشنبه همزمان با ولادت امام رضا (ع ) فعاليت خود را آغاز مي‌كند و يكي از مهمترين اهداف برپايي اين نمايشگاه تقويت و رونق بخشي به روند اقتصاد هنر در ايران و حمايت از هنرمندان براي ايجاد جرياني تازه در اهميت هنر در چرخه توليد و توسعه ملي است.

به گفته وي، تاكنون سه هزار و ‪ ۲۰‬اثر عكس از ‪ ۶۳۳‬هنرمند به دبيرخانه اين نمايشگاه رسيده كه از اين ميان در بخش عكاسان حرفه‌اي ‪ ۳۳۰‬عكس از ‪۹۰‬ هنرمند، در بخش عكاسان تجربي ‪ ۱۹۱‬عكس از ‪ ۱۱۰‬هنرمند و در بخش نگارخانه ها ‪ ۱۹۱‬اثر از ‪ ۶۶‬هنرمند براي راهيابي به اين نمايشگاه انتخاب شده است.

مدير عامل موسسه صبا، در مورد آثار ارايه شده در اين نمايشگاه، افزود: در ميان شركت‌كنندگان ، نام بسياري از پيشكسوتان عكاسي، در كنار نام آوران سينماي ايران به چشم مي‌خورد كه از جمله مي‌توان به نام‌هايي چون نيكول فريدني، فرهود حقي، حسين پرتوي، سعيد صادقي، محمد فرنود، كاوه گلستان، مريم زندي، سيف ا... صمديان، آلفرد يعقوب زاده، علي قلم سياه، عباس كيارستمي، نصرالله كسرائيان، محمود كلاري، داريوش كياني، رضا كيانيان، محمد كوچك پور وديگر هنرمندان اشاره كرد .

زارع، در مورد قيمت آثار ارايه شده در نمايشگاه، گفت: با برپايي چند ميزگرد تخصصي، با حضور كارشناسان، تلاش شده است كه اولا آثار سطح پايين از حضور در اين نمايشگاه خارج شود و ثانيا قيمتها متعادل شود و متناسب با قدرت خريد در داخل كشور باشد.

مديرعامل صبا، همچنين از برپايي حراج آثار عكس كه خريداران زيادي دارد، در روزهاي پاياني نمايشگاه خبر داد و گفت كه اين موسسه درصدد برپايي نمايشگاه فروش آثار خوشنويسي هنرمندان ايراني نيز هست و در نمايشگاه فروش آثار هنري كه مربوط به همه آثار موجود در هنرهاي تجسمي است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آن را در بهمن ماه برگزار مي‌كند، شركت مي‌كند.

همچنين عليرضا كيا مدير اجرايي اين نمايشگاه، در مورد چگونگي فروش آثار در اين اكسپو توضيح داد: در اين نمايشگاه، سعي شده است كه تمامي قوانين بين‌المللي حاكم بر اكسپوها رعايت شود و بر اين اساس، هر عكاس مي‌تواند تا چهار بار اثر خود را در اندازه‌هاي (سايزهاي) مختلف به فروش برساند، كه نسخه پنجم متعلق به عكاس است.

كيا، افزود : در اين نمايشگاه، آثاري كه تاكنون از سوي هنرمند فروخته نشده‌اند و با كمتر از چهار بار فروخته شده اند، به معرض فروش گذاشته مي شوند.

وي همچنين از بررسي بازارهاي هدف براي فروش آثار اين نمايشگاه خبر داد و گفت: تاكنون با سازمان ها، نهادها و مراكز دولتي و برخي از مجموعه داران هنري رايزني شده است و حتي با برخي از خريداران آثار هنري در خارج از كشور نيز براي شركت در اين اكسپو مكاتبه شده است كه منتظر هستيم در اين نمايشگاه شركت كنند.

كيا افزود : در راستاي ارتقاي سطخ عكاسي حرفه‌اي در ايران، موسسه صبا دوره ‪ ۹‬ماهه عكاسي پيشرفته براي عكاسان حرفه‌اي را برگزار مي‌كند و ثبت نام در اين دوره از هفته آينده آغاز مي‌شود.

همچنين در اين نشست اكبر عالمي عضو شوراي داوري نمايشگاه فروش آثار هنري، از اين نمايشگاه به عنوان ضيافت هنر نوين عكاسي ياد كرد و گفت: پول درآوردن از هنر گناه نيست، بلكه پول كثيف از راه هنر گناه است.

وي در عين حال از رسانه‌ها و مسوولين خواست كه مديران فرهنگي كه بستر خلق آثار هنري را فراهم مي‌كنند، تشويق شوند، زيرا برآيند بردار هنر بسيار مهم و تاثيرگذار است، بويژه هنر عكاسي كه يك هنر، علم و صنعت است.

در ابتداي اين نشست، معاون مدير عامل موسسه صبا در مورد فرايند شكل‌گيري اين اكسپو توضيحاتي داد.

نخستين نمايشگاه فروش آثار عكس ايران از روز دوشنبه ‪ ۲۰‬آبان ماه در موسسه صبا واقع در خيابان طالقاني آغاز مي‌شود و تا اول آذر ماه ميزبان عموم علاقه مندان است.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن