تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820626236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همدان؛زمان رسيدن مأموران آتش‌نشاني به محل حادثه 4 دقيقه و 20 ثانيه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در همدان؛زمان رسيدن مأموران آتش‌نشاني به محل حادثه 4 دقيقه و 20 ثانيه است
همدان - خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان گفت: زمان رسيدن مأموران آتش‌نشاني به محل حادثه در همدان 4 دقيقه و 20 ثانيه است كه اين زمان در جهان 3 دقيقه برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، آتشپاد دوم رضا عسگري پيش از ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران مسائل فرهنگي و ترافيك شهر همدان را در بالاتر بودن زمان رسيدن مأموران به محل حادثه در همدان مؤثر برشمرد و يادآور شد: سازمان آتش‌نشاني همدان به لحاظ تجهيزات از وضعيت مطلوبي برخوردار است و بيش از 30 دستگاه خودروي سبك و سنگين و نردبان هيدروليكي بالابر از جمله تجهيزات اين مركز محسوب مي‌شود.

وي گفت: در حال حاضر 10 ايستگاه در همدان وجود دارد كه از اين تعداد 9 ايستگاه فعال شده است و به زودي دهمين ايستگاه نيز به بهره‌برداري مي‌رسد.

آتشپاد دوم رضا عسگري با بيان اينكه به تناسب جمعيت شهري و به ازاي هر 50 هزار نفر جمعيت يك ايستگاه در همدان فعال شده است، خاطرنشان كرد: روزانه چهار مورد عمليات توسط مأموران آتش‌نشاني همدان انجام مي‌شود.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان از فعاليت هشت آتش‌نشان خانم در عمليات اطفاي حريق و امداد و نجات خبر داد و گفت: دوره‌هاي آموزشي مستمر ايمني از مقطع مهد كودك تا بزرگسال در اولويت كارها قرار دارد.

آتشپاد دوم رضا عسگري از تهيه كتابچه ايمني براي توزيع بين خانواده ها سخن گفت و يادآور شد: 20 هزار جلد كتابچه ايمني نيز تهيه شده است كه در اين روز توزيع خواهد شد.

اين مقام مسئول از كارشناسي ايمني ساختمان براي 276 واحد ساختماني در 6 ماهه امسال خبر داد و با بيان اينكه از اين تعداد 213 فقره تأييديه ايمني براي ساختمانها صادر شده است، يادآور شد: عدم نصب جعبه F در طبقات و عدم نصب هشداردهنده ضدحريق از موارد رعايت نكردن نكات ايمني در ساختمان ها بوده است.

آتشپاد عسگري از شركت پنج هزار و 719 نفر در برنامه هاي آموزشي سازمان تا پايان شهريورماه سال جاري سخن گفت و افزود: براي 6 ماهه دوم امسال آموزش به 20 هزار نفر هدف قرار گرفته است كه اين امر نيازمند همكاري سازمان آموزش و پرورش و مدارس است.

آتشپاد دوم رضا عسگري كمبود پرسنل عملياتي را از دغدغه هاي اصلي سازمان برشمرد و با بيان اينكه بايد به ازاي هر دو هزار يك نفر مأمور آتش نشان در شهر خدمت كند، تصريح كرد: در حال حاضر 110 نفر مأمور آتش نشان در همدان وجود دارد.

آتشپاد عسگري افزود: متأسفانه در حوادث 6 ماهه امسال 19 نفر جان خود را از دست داده اند و 85 نفر نيز مجروح و مصدوم شده اند.

وي با بيان اينكه بيشترين حوادث آتش سوزي در مناطق مسكوني رخ داده است، اظهار داشت: به مالكان بر اثر اين حوادث بيش از 8 ميليارد و 277 ميليون و 360 هزار ريال خسارت وارد شده است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني همدان يادآور شد: برنامه هاي آموزشي صورت گرفته در كاهش حوادثي كه مسبب آنها كودكان هستند مؤثر بوده است.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن