تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله العظمي صافي‌گلپايگاني:حضور روحانيت در مجلس براي نظام غنيمت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آيت‌الله العظمي صافي‌گلپايگاني:حضور روحانيت در مجلس براي نظام غنيمت است
گروه خبرنگاران افتخاري / محسن معمولي: حضور روحانيت در مجلس غنيمتي براي نظام و جامعه است و هر چه آقايان روحاني بيشتر باشند مجلس در صراط مستقيم قرار مي‌گيرد. در نظام ما مجلس بسيار با عظمت و مؤثر است و بايد در تمام امور كشور نظارت داشته باشد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از مركز خبر حوزه، نمايندگان روحاني مجلس با حضور در بيت آيت‌الله العظمي صافي با معظم له ديدار و گفتگو كردند.

آيت‌الله العظمي صافي‌گلپايگاني با بيان اينكه مردم، نمايندگان را امين خود و حافظ حقوق خود قرار داده‌اند، بيان كردند: نمايندگان بايد مواظب جهات اقتصادي ،‌ سياسي و اجتماعي باشند و خطراتي كه نظام و اسلام را تهديد مي‌كند، شناسايي كرده و براي دفع آن برنامه‌ريزي كنند تا مبادا انقلابي كه با اين همه جانفشاني و شهيد به دست آمده است آسيب ببيند.

ايشان با اشاره به اينكه روحانيون بايد خود را سرباز هميشه آماده براي اسلام و امام زمان (عج) بدانند، افزودند: در همه مواضع و مواقفي كه پيش مي‌آيد به گونه‌اي عمل كنيد كه گويي حضرت ولي عصر (عج) به شما مأموريت داده ‌است كه مواضع ديني، مذهبي، اسلامي و مصالح مسلمانان و شيعيان و مردم محروم را آن طور كه رضايت خاطر ايشان است حفظ كنيد.

معظم له با بيان اينكه انتظار مردم از روحانيت بيشتر از ديگران است، خاطرنشان كردند: بايد نسبت به ‌جريان‌هايي كه در منطقه اتفاق مي‌افتد و حوزه‌هاي انتخابيه و فعاليت‌هايي كه فرقه‌هاي باطله انجام مي‌دهند اطلاعات كافي داشته باشيد.

اين مرجع تقليد لباس روحانيت را لباس احساس، مسئوليت و پاسدار دين ناميدند و اظهار كردند: روحاني اگر جايي ببيند كه مردم خداي ناكرده نسبت به دين بي‌احترامي‌ مي‌كنند و يا برنامه‌هايي پياده مي‌شود كه خلاف شرع و دين اسلام است، بايد در مقام دفاع برآيد و امر به معروف و نهي از منكر را وظيفه اصلي خود بداند.

ايشان با بيان اينكه مرحوم شهيد مدرس، با آن شرايط بسيار سختي كه وجود داشت، جان خود را در راه دفاع از دين و حقوق مردم داد و به درجه رفيع شهادت نائل گشت، به حكومت رضا خان اشاره كردند و افزودند: رضا خان و در رأس آن استكبار در صدد حذف روحانيت بر آمدند، اما با مجاهدت روحانيت و علما و به ويژه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، عزت و شوكت روحانيت تجديد شد.

معظم‌له حضور روحانيت در مجلس را موجب آرامش خاطر مردم دانسته و افزودند: وقتي نماينده روحاني در مجلس باشد، با مطلبي كه موجب تضعيف مذهب و نظام باشد، مقابله مي‌كند.

اين مرجع تقليد فرصت حضور در مجلس را گذرا خوانده و افزودند: اين فرصت، هميشگي نيست و بايد از اين فرصت به سهم خود وظايفي بر عهده داريد انجام دهيد و قيام و قعودي كه براي تصويب قوانين انجام مي‌دهيد آگاهانه و در جهت رضاي حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف باشد.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن