تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806810460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مدير ارشد شركت ملي نفت ايران: ايران توليد نفت خود را 200 هزار بشكه در روز كاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: يك مدير ارشد شركت ملي نفت ايران: ايران توليد نفت خود را 200 هزار بشكه در روز كاهش داد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مدير امور پژوهش و توسعه شركت ملي نفت ايران از كاهش 200 هزار بشكه در روز توليد نفت خام ايران در راستاي توافق اخير اوپك خبر داد.
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" محمد علي عمادي در گفت و گو با رويترز در پكن اعلام كرد كه در راستاي توافق هاي صورت گرفته در سازمان كشورهاي صادركننده نفت (اوپك)، ايران توليد نفت خام خود را از سطح چهار ميليون و 40 هزار بشكه در روز فعلي، 200 هزار بشكه در روز كاهش داده است.
وي كه براي حضور در نشست «شركت هاي نفت ملي» به پكن سفر كرده است، همچنين گفت: ما از سهميه تعيين شده اوپك تبعيت مي كنيم و توليد خود را 200 هزار بشكه در روز كاهش داديم.
اعضاي سازمان كشورهاي صادركننده نفت (اوپك) در نشست روز 24 اكتبر گذشته ( سوم آبان) خود بر كاهش يك و نيم ميليون بشكه اي سطح توليد اين سازمان توافق كردند.
وي در پاسخ به سوالي درباره نفت مازاد به وجود آمده از اين كاهش ها اذعان داشت كه قسمتي از اين نفت روانه ذخيره ها مي شود و بعضي اوقات نيز ما از اين فرصت كاهش توليد براي تعمير و نگهداري (پالايشگاه ها) استفاده مي كنيم.
عمادي در ادامه درباره توليد كشورمان خاطر نشان كرد: ايران به عنوان چهارمين كشور بزرگ توليدكننده نفت دنيا، به دنبال ايجاد ظرفيت توليد پنج ميليون بشكه در روز نفت خام تا پايان سال 2010 ميلادي است كه بيش تر از ميزان ظرفيت توليد چهار ميليون و 200 هزار بشكه در روز كنوني است.
اين مقام شركت ملي نفت ايران از برخي برنامه هاي مهم ايران براي افزايش ظرفيت توليدي كشورمان از جمله ارتقا كيفي تجهيزات سطحي براي جداسازي بيشتر نفت خام از آب خبر داد.
وي با تاكيد بر اينكه ما در نظر داريم تا گاز و آب بيشتري در ميدان هاي نفتي فلات قاره تزريق كنيم، از توسعه بيشتر ميدان هاي بكر و دست نخورده كشورمان خبر داد.
عمادي همچنين ياداور شد كه كل توليد از اين ميدان هاي در حال بهره برداري و ميدان هاي بكر(Brown and Green Fields) به اين رقم (پنج ميليون بشكه در روز) خواهد رسيد.
عمادي در پاسخ به اين سوال كه آيا بحران مالي جهاني بر سرمايه گذاري ها در پروژه هاي نفتي ايران تاثيرگذار خواهد بود، تاكيد كرد كه خيلي از سرمايه گذاران در پروژه هاي نفتي ما، ايراني هستند. راحت بگويم، ما فرصت خيلي بزرگي را از دست نمي دهيم. ما از بودجه داخلي خود (براي توسعه ميدان ها) استفاده مي كنيم.
وي با اشاره به اينكه ظرفيت پالايشي نفت ايران قرار است ظرف پنج تا شش سال آينده دوبرابر شود و از ميزان يك ميليون و 600 هزار بشكه در روز كنوني به سطح سه ميليون و 200 هزار بشكه در روز برسد، يادوار شد: اين ظرفيت بيشتر پالايشي از ساخت پالايشگاه هاي جديد و ارتقا سطح كيفي پالايشگاهاي قديمي حاصل خواهد شد.
عمادي در پاسخ به سوالي ديگري درباره اينكه نفت ايران بيشتر به آسيا صادر مي شود يا اروپا گفت: بنابر تقاضاي موجود در بازار به ويژه در چين و هند، اين نفت اندكي بيشتر به آسيا صادر مي شود.
ايران دومين ذخاير بزرگ نفت دنيا را پس از عربستان سعودي و دومين ذخاير بزرگ گازي دنيا را پس از روسيه در اختيار دارد.
عمادي درباره بخش گاز ايران نيز گفت: گفت و گوهاي ما با خريداران احتمالي گاز ايران در خاورميانه و جنوب آسيا ادامه دارد. ما با بحرين براي فروش يك ميليارد فوت مكعب گاز در روز، با امارات براي يك ميليارد فوت مكعب در روز، با كويت براي 500 ميليون فوت مكعب در روز و با هند و پاكستان نيز براي فروش 60 ميليون متر مكعب گاز در روز در حال گفت و گو هستيم.
وي اضافه كرد: برخي از اين توافقات جديد در حال نهايي شدن است و درباره برخي نيز ما در حال گفت وگو هستيم./د/207 /144/125
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن