تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802204335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدرضايزداني خرم در گفت و گو با ايلناحالا حالاها با كشتي هستم/طي دو سال همه چيز را شناختم/رياست فدراسيون شغل نيست/ناكامي در المپيك از ورزشكاران است نه من


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: محمدرضايزداني خرم در گفت و گو با ايلناحالا حالاها با كشتي هستم/طي دو سال همه چيز را شناختم/رياست فدراسيون شغل نيست/ناكامي در المپيك از ورزشكاران است نه من


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس فدراسيون كشتي،‌‏‌‏ در خصوص انتخاب مجدد محمد بنا به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي، حضور مربيان خارجي در تيم هاي ملي كشتي،‌ انتخابات كميته ملي المپيك و دلايل كناره‌‏گيري خود از اين انتخابات مباحثي را مطرح كرد.

متن كامل صحبتهاي محمدرضا يزداني‌‏خرم در گفت و گوي اختصاصي با خبرگزاري ايلنا به شرح زير است.
رئيس فدراسيون كشتي در ابتدا در خصوص حضور مجدد محمد بنا در راس كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان گفت:‌ محمد بنا با توجه به سوابق و علاقه‌‏مندي حضور در تيم ملي پس از بررسي‌‏هاي لازم پس از چند ماه دوري دوباره به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي انتخاب شدند. او پس از بازگشت از بازي‌‏هاي آسيايي 2006 قطر به دليل مسايلي از تيم ملي جدا شد اما حالا بار ديگر از توانايي‌‏هاي او در تيم ملي استفاده مي‌‏كنيم.
وي افزود: در حال حاضر محمد بنا طبق برنامه‌‏اي كه به فدراسيون كشتي داده كار خود را در تيم ملي كشتي فرنگي پيگيري مي‌‏كند. ما نيز تلاش مي‌‏كنيم در فدراسيون كشتي تمامي امكانات لازم را در اختيار وي قرار دهيم تا مربيان و كشتي‌‏گيران تيم فرنگي بدون دغدغه فكري كار خود را ادامه دهند.
يزداني‌‏خرم با اشاره به استخدام مربيان خارجي براي كشتي ايران گفت: استفاده از مربيان خارجي كشتي را براي شهرستان‌‏ها در نظر داريم. در حال حاضر 17 استان كشور به طور مستقيم با كشتي ارتباط دارند و به اين دليل كه اكثر مربيان در شهرستان‌‏ها چند شغله هستند درصدديم تا از مربيان تمرين دهنده خارجي از كشورهاي صاحب نام كشتي دنيا مانند روسيه در شهرستان‌‏ها استفاده كنيم. البته اين مساله هم نياز به توافق نهايي دارد كه هنوز انجام نشده است. آقايان صنعتكاران و برزگر هم بر اين موضوع تاكيد دارند و اگر هم قرار بر حضور مربي خارجي باشد با موافقت اين بزرگان خواهد بود.
رئيس فدراسيون كشتي در خصوص حضور مربي خارجي در تيم‌‏هاي ملي كشتي فرنگي و آزاد گفت:‌ فعلا عجله‌‏اي براي استخدام مربي خارجي در تيم ملي نداريم و اگر لازم باشد مربيان تمرين دهنده خارجي به اين تيمها اضافه خواهند شد.
هفته گذشته جلسه‌‏اي در خصوص علل ناكامي كاروان ورزش ايران در المپيك پكن برگزار شد كه يزداني‌‏خرم در اين ارتباط عنوان داشت:‌‏ جلسه بسيار خوبي بود. در مورد عملكرد ورزشكاران ايراني در المپيك صحبت كرديم. در مورد علل شكست كشتي هم توضيح خواستند بنده هم مسائل مربوط را ارائه دادم.
وي افزود: البته قرار شد يك جلسه ديگر هم داشته باشيم تا بررسي‌‏ها تكميل شود.
رئيس فدراسيون كشتي در خصوص بازگشت منصور برزگر به تيم ملي كشتي آزاد نيز گفت:‌‏ آقاي برزگر هيچ‌‏گاه از فدراسيون كشتي جدا نشده بود او به عنوان مسوول كميته استعداديابي در اين حوزه فعاليت خود را در كشتي كشور ادامه مي‌‏دهد. اما اينكه به ادعاي چند روزنامه بخواهيم به عنوان سرمربي از وي استفاده كنيم،‌‏ هيچ‌‏گونه صحبتي در اين خصوص با وي نداشته‌‏ايم.
وي افزود:‌ عليرضا حيدري نيز اگر مي‌‏خواهد كشتي بگيرد بايد در مسابقات باشگاهي و انتخابي تيم ملي شركت كند و اگر موفق بود،‌ مي‌‏تواند عضو تيم ملي شود. مساله‌‏اي كه طي سال‌‏هاي گذشته بارها صورت گرفته است.
يزداني‌‏خرم با اشاره به فرصت‌ ده ساله خود براي حضور در اين فدراسيون از رئيس سازمان تربيت بدني گفت:‌ من روز اولي كه براي حضور در فدراسيون كشتي دعوت شدم به آقاي علي‌‏آبادي گفتم من براي سر و سامان دادن ورزش اول كشور ده سال فرصت مي‌‏خواهم او نيز قبول كرد. اين مساله را به نمايندگاني كه براي بررسي علل ناكامي ورزشكاران ايران در المپيك پكن حضور داشتند نيز گفتم.
وي ادامه داد: در حال حاضر‌ دو سال از اين ده سال گذشته است و هشت سال ديگر فرصت دارم.
وي در پاسخ به اين سوال كه حاصل دو سال حضورش در اين فدراسيون چه بوده است عنوان داشت:‌ طي دو سال گذشته همه افرادي كه با كشتي ارتباط داشته‌‏اند را به خوبي شناختم. طبق ارزيابي‌‏هايم متوجه شدم كه سطح سواد،‌ توانايي‌‏ها، مديريت، كاركردها و ديگر خصوصيات افراد مرتبط با كشتي در چه حدي است.
رئيس فدراسيون كشتي افزود:‌ طبق همين شناخت‌‏ها براي آينده برنامه‌‏ريزي خواهم كرد، تا در مسابقات المپيك آينده با دست پر ظاهر شويم.
يزداني خرم ادامه داد:‌ كشتي، ورزش اول كشور است و تاكنون بيشترين مدال‌‏هاي جهاني و المپيك را كسب كرده است اما در حال حاضر كشتي نياز به كار زيربنايي دارد تا در آينده عملكرد بهتر و موفق‌‏تري داشته باشد.
يزداني‌‏خرم اضافه كرد:‌ مديريت فعلي كشتي توان برآورده كردن توقعات مردم را ندارد اما بايد شرايطي را فراهم كرد تا با برنامه‌‏ريزي دقيق بتوانيم انتظارات هواداران كشتي را برآورده كنيم.
رئيس فدراسيون كشتي در ادامه گفت و گو با ايلنا در خصوص انتخابات كميته ملي المپيك نيز به مواردي اشاره كرد و گفت:‌ اين انتخابات به مراتب در فضاي سالم‌‏تر و ساده‌‏تري از انتخابات گذشته برگزار شد.
وي در خصوص ايراد سازمان بازرسي كل كشور عنوان كرد:‌ سازمان بازرسي كل كشور به عنوان يك دستگاه ناظر عمل مي‌‏كند و استنباط ما اين است كه رئيس فدراسيون بودن شغل نيست چرا كه اين روسا حقوقي هم دريافت نمي‌‏كنند. به همين دليل فكر مي‌‏كنم مشكلي از اين بابت به وجود نيايد.
يزداني‌‏خرم اضافه كرد:‌ در حال حاضر برخي از روساي فدراسيون‌‏ها نماينده مجلس شوراي اسلامي هستند. اگر حضور در فدراسيون شغل محسوب مي‌‏شد آنها نمي‌‏توانستند به مجلس راه يابند. اين مساله نشان مي‌‏دهد كه حضور برخي از روساي فدراسيون‌‏ها در انتخابات كميته ملي المپيك منع قانوني نداشته است.
رئيس فدراسيون كشتي در خصوص كناره‌‏گيري خود از انتخابات كميته ملي المپيك گفت:‌ وقتي ديدم آقاي علي‌‏آبادي براي حضور در انتخابات مصمم هستند به اين دليل اينكه وي از من بهتر است تصميم گرفتم كنار بكشم.
وي افزود: آقاي افشارزاده هم با توجه به سه دوره حضور در كميته ملي المپيك به عنوان دبيركل داراي تجربيات بالايي است و در اين مورد هم از انتخابات دبيركلي كميته ملي المپيك نيز كنار كشيدم تا فردي كه در گذشته تجربه چنين پستي را داشته شانس بيشتري داشته باشد.
يزداني‌‏خرم در خصوص احتمال تغييرات در فدراسيون كشتي گفت:‌ من را حالا حالاها كنار نمي‌‏گذارند. چرا كه هيچ‌‏گاه بدون دليل كسي را بركنار نمي‌‏كنند. ما به وظايف خودمان در اعزام كشتي‌‏گيران به المپيك پكن به خوبي عمل كرده‌‏ايم و به كارمان اطمينان داشته و داريم. هياتي هم كه براي ارزيابي دلايل شكست تيم ملي كشتي در المپيك پكن تشكيل شده بود پس از بررسي‌‏هاي لازم اعلام كردند علت شكست كشتي‌‏گيران در المپيك پكن خود ورزشكاران بوده‌‏اند.
وي در پايان افزود:‌ ما در المپيك‌‏هاي گذشته آن‌‏چنان مدال‌‏هاي زيادي در كشتي كسب نكرده‌‏ايم كه بخواهيم عملكرد كشتي‌‏گيران ‌‏در مسابقات پكن را يك فاجعه بخوانيم. با اين حال فدراسيون كشتي تلاش مي‌‏كند وظايفش را به خوبي انجام دهد.
پايان پيام

كد خبر: 456158
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن