تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816403368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از اولين شب كنسرت جشنواره فرهنگي سازمان ملل متحد؛ كنسرت چهار خواننده در اولين شب حمايت از كودكان بي سرپرست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از اولين شب كنسرت جشنواره فرهنگي سازمان ملل متحد؛ كنسرت چهار خواننده در اولين شب حمايت از كودكان بي سرپرست


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:ماني رهنما ،مهران مديري، رضا يزداني وعليرضا عصار شب گذشته در تالار وزارت كشور در كنسرت موسيقي پاپ جشنواره فرهنگي برنامه ايدز سازمان ملل متحد به اجراي بر نامه پرداختند،اين كنسرت ها با هدف حمايت از كودكان بي سرپرست برگزار شد.

*** با حذف كريمي و فروتن ،شجاعي مجري برنامه شد
به گزارش خبرنگار موسيقي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"از ابتدا قرار بود محمدرضا فروتن و نيكي كريمي اجراي اين كنسرت را بر عهده داشته باشند اما به دليل محدوديت زماني اين مسئله منتفي شد شجاعي خودش مجري برنامه شد.
شجاعي مدير اجرايي موسسه فرهنگي هنري گلچين آواي شرق در ابتداي اين كنسرت ها گفت: اين برنامه با حمايت جمع كثيري از دوستان و عزيزان به اين مرحله رسيده كه همين جا از رياست دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همين طور مديريت تالار وزارت كشور تشكر و قدرداني مي كنم.
وي افزود: 4 هنرمند موسيقي كشورمان در اين برنامه هنرنمايي مي كنند.

*** ماني رهنما ؛ ترانه اي به ياد خسرو شكيبايي خواند

شجاعي با معرفي ماني رهنما به عنوان اولين خواننده براي اجراي كنسرت گفت: قطعه اولي كه توسط ماني رهنما اجرا مي شود آرتيست نام دارد و هديه ايست به مرحوم خسرو شكيبايي.
بعد از صحبت هاي شجاعي، اولين خواننده اين برنامه يعني ماني رهنما براي اجراي قطعه آرتيست به پشت پيانو نشست و ترانه اي از حامد نوري را به ياد مرحوم خسرو شكيبايي خواند.
بعد اجراي اين قطعه گروه ماني رهنما به روي سن تالار وزارت كشور آمدند و قطعاتي را اجرا كردند.
يكي از اين قطعات ترانه آشناي پرنده (پرنده ، هم قفس ، همخونه من زمستون رفت و شد فصل پريدن همين ديروز تو از اين خونه رفتي ولي از اومدن چيزي نگفتي) بود كه مورد توجه حاضرين در سالن قرار گرفت بعد از اين قطعه ترانه يادگاري با شعري از افشين مقدم و آهنگ و تنظيم فرزين قره گزلو توسط ماني رهنما اجرا شد.
در گزارش خبرنگار موسيقي ايسكانيوز آمده : ماني رهنما در ادامه گفت: اجراي برنامه با حمايت ارگاني بين المللي همچون سازمان ملل متحد بسيار دلنشين است كه كشور ما به چنين حركاتي مزين مي شود.
اين خواننده افزود: ترانه صلح ابدي را به اميد روزي كه اين صلح اتفاق بيفتد اجرا مي كنيم .
ماني رهنما در اين اجرا مثل اجراهاي هميشه اش با حركاتي كه مختص خود اوست روي سن تالار وزارت كشور به اجراي قطعات مي پرداخت و حركاتش ارتباط و هماهنگي خاصي با آهنگ و ترانه ها داشت اما در گروه اين خواننده حركاتي ديده مي شد كه بيشتر از حس شبيه ادا بود.

***دعوت بي اجازه ؛ ممنوع !

بعد از پايان قطعات اجرا شده توسط اين گروه، ماني رهنما گفت: مي خواهم از دو جوان ازميان خودتان بخواهم كه به روي سن بيايند و ترانه اي را برايمان بخوانند من پيانو مي زنم و محسن وحيدي برايمان ترانه «جمعه هاي مه گرفته» را مي خواند ، اصلا قرار نبود اين دعوت از طرف ماني رهنما صورت بگيرد در برنامه هم چنين بخشي لحاظ نشده بود اين را من خبرنگار كه در نشست مطبوعاتي حضور داشتم مي فهميدم اما دركش براي بقيه هم آنچنان سخت نبود چرا كه با آمدن محسن وحيدي به روي سن، حراست تالار وزارت كشور و شجاعي با رفت و آمد ها و گفتگو هايي كه بوي اضطراب مي داد خيلي ها را متوجه كردند كه اين دعوت بدون هماهنگي قبلي صورت گرفته تا جايي كه در اواسط اجراي محسن وحيدي از او خواستند بي خيال شود و صحنه را ترك كند و مدام در گوش ماني رهنما كه در حال نواختن پيانو بود مي خواستند كه تمامش كند آنها هم گوش كردند و از خواننده جوان دوم هم خبري نشد كه نشد.
ماني رهنما هم گفت : وقت ما تمام شده و از اين كه امشب با شما بوديم خرسنديم و شب خوبي برايتان آرزو مي كنيم.

***تشويق مكرر مهران مديري

شجاعي مدير اجرايي موسسه فرهنگي هنري گلچين آواي شرق گفت: اميدوارم تا اينجا از برنامه لذت برده باشيد طبق قرار قبلي ميزبان عزيز ديگري هستيم كه هنرمندي خودش را در عرصه هاي مختلف هنري به نمايش گذاشته، ما هم هيجان زده هستيم كه شاهد اجراي او باشيم،همين جا ازگروه اين هنرمند مي خواهيم كه آرام آـرام به روي سن بيايند، همين جا بود كه مردم پي بردند كه اكنون نوبت به مهران مديري رسيده و بي اختيار به تشويق بازيگر محبوب خود پرداختند، مهران مديري شخصيت محبوب طنز تلويزيوني به روي سن آمد مردم با تمام وجود به تشويق او پرداختند او به حضار در سالن گفت:سلام. صداي دست ها و تشويق هاي مكرر به او اجازه صحبت نمي داد و گفت: ممنون با هر كلمه اي كه از دهان مديري خارج مي شد مردم دست با هيجان مي زدند و اين خود موجب خنده مهران مديري شد و با خنده گفت: مي خواهيد نخوانم و بروم .
او ادامه داد: اميدوارم امشب يك شب خوب و پرخاطره براي همه شما باشد و به معرفي گروه داركوب پرداخت.
وي گفت:« نويد سپهر» كيبورد،«اسماعيل حسيني»گيتار،«دارا دارايي» گيتار باس «اميد حاجي لي» ترومپت، مسعود همايوني » گيتار، «بهنام ابطحي» درام، «شروين مهاجر» كمانچه، «همايون نصيري» پركاشن و سرپرست گروه اعضاي گروه داركوب هستند.

*** آذرماه، كنسرت مهران مديري و گروه داركوب

مهران مديري خبرداد: چند وقتي است با گروه داركوب همكاري مي كنم و مي خواهيم همكاريمان را بيشتر كنيم و آذرماه با همين گروه كنسرت خواهيم داشت.
مهران مديري دو قطعه با لهجه اي محلي اجرا كرد، و در انتها گروه داركوب به هنرنمايي پرداختند.
تشويق هاي مردم از مهران مديري نه براي اجرايش بلكه نوعي اداي دين به شخصيت هاي محبوبش براي مردم در مجموعه هاي تلويزيوني بود، مديري سرپرست گروه داركوب نبود اما همه حواسش به گروه بود و احساس مي كرد اينجا هم نياز به كارگرداني اش وجود دارد.
به گزارش خبرنگار موسيقي ايسكانيوز ، بعد از اجراي مهران مديري شجاعي از حاضرين در سالن خواست 20 دقيقه استراحت كنند و تا بخش دوم كنسرت آغاز شود.

*** رضا يزداني؛ موفقيت دراولين كنسرت

رضا يزداني كه صداي او را اين روزها در تيتراژ مجموعه تلويزيوني «مرگ تدريجي يك رويا» مي شنويم سومين خواننده اين كنسرت ها بود.
دراين اجرا دو قطعه جديد از تازه ترين آلبوم رضا يزداني كه هنوز منتشرنشده اجرا كرد و همچنين قطعاتي از آلبوم "هيس" و "پرنده پرنده" را خواند،يكي از اين قطعات تيتراژ فيلم حكم بود كه همراهي حاضرين را در پي داشت.
مردم مدام از يزداني با تكرار عبارت "چشام بسته" مي خواستند كه تيتراژ مجموعه تلويزيوني «مرگ تدريجي يك رويا» را بخواند و او هم در مقابل اين اصرار ها گفت:آن ترانه را كه هر هفته از تلويزيون مي شنويم ترانه جديدي برايتان مي خوانم.
در پايان اجرايش ،ترانه ي خليج فارس را خواند كه بسيار مورد استقبال حاضرين قرار گرفت.
رضا يزداني با وجود اينكه اولين كنسرت خود را برگزار مي كرد اما در اجرا بسيار موفق بود.
رضا يزداني از حضور كارن همايونفر در ميان جمعيت خبرداد و با ايستادن اين آهنگساز مردم او را مورد تشويق خود قرار دادند.

*** عليرضا عصار ؛ 4 سال انتظار به پايان رسيد

ساعت 10:30 شب را نشان مي داد و زمان بندي برنامه خبر از حضور عليرضا عصار بعد از 4 سال داشت ، آري نوبت به عليرضا عصار رسيد و همراه گروهش به روي سن آمد و مردم به احترام اين خواننده ايستادند و به حق بهترين اجراي اين كنسرت از آن عصار بود كه حسي نوستالژيك را در مردم ايجاد مي كرد اما زمان براي اجراي عصار بسيار كوتاه بود.
عصار بعد از عرض خير مقدم گفت: اميدوارم تا اينجا از برنامه لذت برده باشيد و امشب براي من و گروهم يك انتظار 4 ساله به پايان رسيد و خوشحاليم كه اين فرصت پيش امد تا برايتان كنسرت داشته باشم.

***كنسرت عليرضا عصار، اسفند ماه، تالار وزارت كشور

وي افزود: افتخار مي كنم كه مردم ما هميشه پاي عمل خير حاضر و فعالند و زماني كه موضوع اين برنامه را به ما گفتند با كمال ميل پذيرفتيم كه سهمي داشته باشيم .
عصار همچنين از برگزاري كنسرتش اسفند ماه در سال وزارت كشور خبر داد.

ديگر حاشيه ها

**بروشوري براي كنسرت تهيه نشده بود كه شجاعي مدير اجرايي موسسه فرهنگي هنري گلچين آواي شرق در سوالي مبني بر اينكه بروشور ها آماده نشده يا اصلا قرار نبوده باشد به ايسكانيوز گفت: مي خواستيم مردم شگفت زده شوند به همين دليل از قبل قطعات را اعلام نكرديم.
** عكس عليرضا عصار روي بليت ها نبود و نوشته بودند با حضور افتخاري عليرضا عصار
** زماني كه رضا يزداني آماده اجراي ترانه اي ديگر بود مردي از ميان جمعيت فرياد زد "عصار"
گزارش ايسكانيوز حاكيست، كنسرت بزرگ عليرضا عصار، مهران مديري، رضا يزداني و ماني رهنما تا 22 آبان در تالار وزارت كشور برگزار مي شود.

اخبار مرتبط
• اجراي «نيكي كريمي» و «محمدرضا فروتن» در كنسرت چهار خواننده منتفي شد
• عصار، رهنما، يزداني و مديري در تالار وزارت كشور مي خوانند
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن