تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توقف صدرنشين به نفع سرخابي ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توقف صدرنشين به نفع سرخابي ها


سرمايه: استقلال و پرسپوليس با تساوي شروع كردند اما اين تساوي براي هر كدام از اين دو تيم معنايي متفاوت داشت. استقلال امير قلعه نويي اگرچه نوار پيروزي هايشان پاره شد اما تساوي خارج از خانه كه با فرار از شكست در لحظات پاياني همراه بوده فشار چنداني را براي آنها به همراه نداشت. در عوض پرسپوليس با اين تساوي بيشتر و بيشتر در منجلاب مشكلات و حواشي فرو رفت.

قبل از بازي شايعه بركناري قطبي و جايگزيني لوكابوناچيچ بر سر زبان ها بود و طبيعي است كه بعد از مسابقه اولين سوال از مديرعامل باشگاه احتمال عبور از قطبي باشد. اما مصطفوي هنوز پاي او ايستاده: «ما با قطبي ميانه خوبي داريم و او تا زماني كه با پرسپوليس قرارداد دارد سرمربي اين تيم خواهد ماند. من اين شايعات را به شدت تكذيب مي كنم. اگر روزي مجبور شوم خواهم گفت كه چه كساني درصدد تضعيف پرسپوليس هستند و با چه مقاصدي.»
اما دامنه اعتراضات به نحوه نتيجه گيري تيم به سكوها هم كشيده شد و بعد از تساوي با صبا باتري شعارهايي عليه تيم و مديران آن شنيده شد. مصطفوي اين اعتراض ها را هم به گروهي خاص نسبت مي دهد: «تنها يك گروه از ليدرها و تماشاگران پرسپوليس براي تضعيف تيم شروع به حركاتي كرده اند كه نمي خواهم از آنها اسم ببرم. من در فوتبال منصب هاي به مراتب بزرگ تري داشته ام بنابراين اين شعارها نمي تواند روحيه ام را خراب كند.»
روزي كه افشين قطبي حاضر به جوابگويي در خصوص علت از دست رفتن برد نيست، مصطفوي كه خود زماني فوتباليست مطرحي بوده به خودش اجازه داده و از اشكالات فني تيم مي گويد: «بازيكنان ما خيلي هم بد نبودند ولي همان ضعف هاي فني هنگام برگشت به عقب تيم در مواقع ضدحمله حريفان، باعث نتيجه به دست آمده شد كه با توجه به زمان پيش رو اميدواريم كه مشكلات حل شود.»
تماشاگران پرسپوليس در روز تساوي با صبا حبيب كاشاني را صدا كردند و به سوي بازيكنان بطري پرتاب كردند و آنها مرا به بي تعصبي متهم كردند. از معدود بازيكناني كه از اين شعارها در امان ماند، نيكبخت بود كه به اعتقاد خودش مي توانست در اين بازي هت تريك كند. او از شرايط فني تيم انتقاد مي كند: «نمي دانم چرا پرسپوليس بعضي اوقات خوب بازي مي كند و در بعضي مواقع هم بد بازي مي كند، فكر مي كنم كل تيم از نظر فني اشكال دارد.»
پرسپوليس بازهم از صدر جدول دور ماند و روزهاي پردردسري براي آن قابل پيش بيني است.

رستگاري در دقيقه 90

استقلال هم ساعتي قبل از تساوي پرسپوليس نتيجه مشابهي در انزلي گرفت و در واقع در دقيقه 90 از شكست گريخت. قلعه نويي اما از نتيجه راضي نيست: «بازي كاملاً در اختيار استقلال بود بنابراين از نتيجه راضي نيستم. ما موقعيت هاي زيادي داشتيم و اگر بازيكنان مان دقت لازم را به خرج مي دادند، مي توانستيم برنده بازي باشيم. اما موقعيت ها بيشتر در جريان يك بازي دليل برتري تيمي نخواهد بود... تيم قلعه نويي هم، از قهرماني نيم فصل دور شد اما او مي گويد اين عنوان برايش اهميتي ندارد: «قهرماني در نيم فصل براي استقلال هيچ فايده اي ندارد چرا كه به قهرمان نيم فصل هيچ جامي نمي دهند. مهم اين است كه بادوام روند موفقيت هاي اخير به قهرماني در پايان فصل برسيم.»
محمد احمدزاده سرمربي ملوان هم نمايش تيمش را گواهي بر اين ادعا مي داند كه لياقت اين تيم قعر جدول نيست: «سه امتياز اين بازي خانگي حق مسلم بازيكنان ملوان بود چرا كه در مجموع، توپ و ميدان بيشتر در اختيار ما بود و در صورت تمركز و شانس بيشتر استقلال مانند فصل پيش با دست خالي از انزلي مي رفت. بازيكنان ملوان نشان دادند كه لياقت شان حضور در جمع تيم هاي انتهاي جدول نيست.»
استقلال و پرسپوليس خوش شانس بودند كه دو تيم از سه تيم بالانشين ليگ روز گذشته مقابل حريفان خود متوقف شدند تا فاصله آنها با اين تيم ها بيشتر نشود. هم پيكان قزوين و هم برق شيراز در يك پنجم انتهاي بازي برد را با تساوي عوض كردند و اين باعث خوشحالي سرخابي ها شد.
اگر ذوب آهن هم در مقابل پيام خراسان متوقف مي شد جشن آنها كامل مي شد اما اين اتفاق نيفتاد تا ذوبي ها در صدر جدول به پيكان بچسبند.
در حساس ترين بازي ديروز، پيكان در اهواز مقابل فولاد خوزستان بازي خوبي به نمايش گذاشت و دوبار از حريف خود پيش افتاد اما روي دو ضربه سر پيروزي را با تساوي عوض كرد. براي پيكان، ميثم رضاپور و امين ميربزرگي گلزني كردند اما سعيد رمضاني و احمد آل نعمه اين گل ها را تلافي كردند و تازه پيكان شانس آورد كه در ثانيه هاي آخر بازي دروازه اش را باز شده نديد و حداقل امتياز را از اهواز به خانه برد و اما ذوبي ها در مشهد از غيبت بسياري از بازيكنان پيام به دليل آسيب ديدگي استفاده حداكثري بردند و سه بر يك تيم خداداد عزيزي را شكست دادند. برق شيراز ديگر مدعي اين فصل اما در خانه مقابل ابومسلم خراسان تن به تساوي داد تا فاصله رسيدن به صدرنشينان را از دست بدهد. برقي ها مي توانستند در اين بازي برنده باشند اما يك لحظه غفلت در دقيقه 80 باعث شد كه يك ضربه كاشته به صورت مستقيم وارد دروازه شيرازي ها شود و دو امتياز مهم را از دست آنها خارج كند و مس، فولاد و سپاهان را- البته با نتيجه يك بازي بيشتر- بالاي سر خود ببيند . نتيجه كامل بازي هاي ديروز اينگونه بود:
مس كرمان دو- راه آهن شهرري يك، سايپاي كرج سه- استقلال دو، برق دو- ابومسلم دو، سپاهان اصفهان يك- داماش گيلان يك، پيام خراسان يك- ذوب آهن اصفهان سه، پاس همدان يك- مقاومت سپاسي يك.
 شنبه 18 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن