تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات حادثه مرگ کودک 3 ساله در پرواز کيش - تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با بهبود نيافتن حال بيمار، کروي پروازي با اصرار فراوان، درخواست انجام فرود اضطراري در ايستگاه هاي شيراز و اصفهان جهت انتقال بيمار به بيمارستانهاي شهرهاي ياد شده را نموده، ليکن با مخالفت و نارضايتي مادر کودک مواجه و با بيان اين امر که حال کودکش وخيم نبوده و خود تا رسيدن به تهران به مراقبت و مداواي ايشان مي پردازند از فرود اضطراري ممانعت بعمل آمد.


آريا: ظاهرا کودک "ايمان محجوب نيا" داراي سابقه قبلي عفونت ريوي بوده که مي توان صحت اين امر را با مراجعه به دفترچه بيمه درماني نامبرده و نيز از مرکز پزشکي جزيره کيش (بيمارستان کيش) استعلام نمود.

طبق اظهار نظر يک مقام مسئول از گروه پروازي يا همان "کروي پرواز" شماره 7052 مورخه 21/6/1389 در مسير کيش – تهران، و پس از بررسي هاي کارشناسي بعمل آمده و دريافت گزارش از سوي کروي پرواز ياد شده، مشخص شد ظاهرا کودک "ايمان محجوب نيا" داراي سابقه قبلي عفونت ريوي بوده که مي توان صحت اين امر را با مراجعه به دفترچه بيمه درماني نامبرده و نيز از مرکز پزشکي جزيره کيش (بيمارستان کيش) استعلام نمود.

- والدين کودک خصوصا مادر ايشان که همراه وي در پرواز حضور داشته، قبل از پرواز در ارتباط با شرايط فيزيکي و بيماري ريوي فرزندشان به هيچ عنوان اطلاع رساني ننموده و کودک بعنوان مسافر عادي در کابين هواپيما پذيرش گرديده است.

- پس از شدت يافتن بيماري و وخامت حال کودک، از آنجائي که پزشکي در پرواز حضور نداشته، ليکن مطابق گزارشات واصله از سوي کروي پروازي، مادر کودک شخصأ اقدام به مداواي فرزندش نموده، لذا در چنين مواقعي و در صورت مخالفت همراهان مسافر، تصميمات کروي پروازي جهت ارائه راهکارهاي درماني بسيار محدود شده و صرفا به نظريه و درخواست همراهان اکتفا مي گردد.

- علي ايحال کروي پروازي با توجه به امکانات موجود در پرواز اقدام به استفاده از ماسک اکسيژن و انجام ديگر کمکهاي اوليه نموده اند.

- با بهبود نيافتن حال بيمار، کروي پروازي با اصرار فراوان، درخواست انجام فرود اضطراري در ايستگاه هاي شيراز و اصفهان جهت انتقال بيمار به بيمارستانهاي شهرهاي ياد شده را نموده، ليکن با مخالفت و نارضايتي مادر کودک مواجه و با بيان اين امر که حال کودکش وخيم نبوده و خود تا رسيدن به تهران به مراقبت و مداواي ايشان مي پردازند از فرود اضطراري ممانعت بعمل آمد.

- نهايتا 20 دقيقه قبل از Landing در فرودگاه تهران، حال بيمار وخيم تر شده و کودک فوت مي نمايد، ليکن کروي پروازي تا زمان فرود هواپيما در حال انجام CPR بودند و به محض فرود در فرودگاه
مهرآباد، کودک تحويل اورژانس فرودگاه جهت انتقال به مرکز کمکهاي اوليه فرودگاه گرديد.

کليه گزارشات کروي پروازي در اين راستا اخذ و بشرح پيوست ارسال ميگردد، ليکن مقتضي است نظريه پزشکي قانوني نيز دريافت و در پرونده پزشکي ايشان لحاظ و بررسي گردد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن