تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815720846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورمحمدي:دولت دخالت در حوزه اقتصادي نكند


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پورمحمدي:دولت دخالت در حوزه اقتصادي نكند
پورمحمدي افزود: دولت بايد خودش را از دخالت در حوزه اقتصاد كنار بكشد و به نظارت، استانداردسازي، ضابطه‌مندي و رعايت ضوابط احترام بورزد. دولت هر چه به تصدي‌گري در اين حوزه ورود پيدا كند به كاهش راندمان، بهره‌وري و هرز و پرت منابع منجر خواهد شد.
ايسنا: حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي مديريت با استفاده از روش‌هاي سنتي و لايه‌هاي پنهان و تودرتو را اشتباه خواند و گفت: يكي از عمده‌ترين رسالت‌هاي سازمان بازرسي كل كشور شفاف‌سازي فعاليت اداري كشور است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد واحد شهركرد هم‌چنين در پاسخ به سؤالي درباره رد صلاحيت‌هاي هيأت‌هاي اجرايي در مجلس هشتم اظهاركرد: ما كشوري هستيم كه شديداً به مردم و آراي آنان متكي هستيم و بايد نظام انتخاباتي ما دقيق، قوي و شفاف باشد. همچنين هر سال مي‌خواهيم انتخابات داشته باشيم، پس نمي‌توانيم در يك فضاي مبهم و با ترديد و تغيير انتخابات را برگزار كنيم.

پورمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود بر رعايت مقررات و قانون تأكيد كرد و افزود: اگر بناست قانون در كشور محترم باشد، ابتدا دستگاه‌هايي كه اين قوانين، مصوبات و مقررات را وضع مي‌كنند بايد به آن احترام بگذارند و سپس از مردم بخواهيم تا به آن احترام بگذارند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اين‌كه ما در بازرسي بايد تلاش كنيم تا كشور به يك نظم و انضباط قانوني نزديك شود، خاطرنشان كرد: اين هدف بزرگي است و فكر مي‌كنم با انگيزه، جسارت و پيگيري مي‌توان به آن رسيد؛ البته مردم و نخبگان بايد بخواهند و حمايت كنند.

پورمحمدي هم‌چنين شفاف‌سازي، تعريف شدن مقررات و داشتن سيستم را از لوازم ارائه خدمات مطلوب عنوان كرد و گفت: اين‌كه با روش‌هاي سنتي، محدود، غيرشفاف و لايه‌هاي تودرتو و پنهان بتوان مديريت كرد، تفكر اشتباهي است.

وي خاطرنشان كرد: يكي از عمده‌ترين رسالت‌هاي سازمان بازرسي شفاف‌سازي فعاليت اداري كشور است و شفاف‌سازي هم متكي به روش‌هاي مدرن و شفاف بايد صورت گيرد و نظارتي هم كه مي‌خواهيم اعمال كنيم تنها از اين راه امكان‌پذير است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه سخنانش به تشريح مشكلات ساختاري در نظام هزينه و مصرف كشور پرداخت و گفت: ساختار مديريتي و دولت ما به صورت هزينه‌اي است. همچنين كامل‌نبودن و كارآمد نبودن سيستم، تنظيم ساختار مديريتي و اداري بر اساس سيستم هزينه‌محور باعث شده كنترل و مراقبت كمتري صورت بگيرد. هرچند كه در حال حاضر مراقبت بيشتري صورت مي‌گيرد و اميدواريم اين نقيصه جدي برطرف شود.

وي با اشاره به تعدد دستگاه‌هاي نظارتي در كشور افزود: تعدد اين دستگاه‌ها و ناهماهنگي بين آنها عنصر نظارت را در جامعه ما تضعيف كرده و اين دستگاه‌ها دچار موازي‌كاري و در برخي موارد دچار خنثي‌كردن فعاليت‌هاي يكديگر شده‌اند.

وي با بيان اين‌كه شوراي دستگاه‌هاي نظارتي طبق قانون جديد سازمان كل كشور تشكيل شده است گفت: اين شورا متشكل از سازمان بازرسي كل كشور، وزارت اطلاعات، ديوان محاسبات، ديوان عدالت اداري و سازمان حسابرسي است. همچنين مديريت اين نهاد گردشي است و اميدواريم اين سيستم واحد نظارتي نقطه اميد مردم و دستگاه‌ها باشد.

پورمحمدي، در ابتداي سخنان خود در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد شهركرد گفت: تحولاتي كه با شروع انقلاب اسلامي در كشور ايجاد شد بالندگي ظرفيت‌هاي كشور را به فعليت رسانده است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور اظهار داشت: هر چند كه در برخي زيرساخت‌ها، تدابير برنامه‌اي و اجرا با مشكلاتي مواجه هستيم اما وقتي به راه رفته و پشت سر نگاه مي‌كنيم، مي‌بينيم كه ملت ما توان برداشتن گام‌هاي بلند و استوار را دارد.

وي تصريح كرد: اين واقعيت به ما قوت قلب و اطمينان خاطر مي‌دهد كه مي‌توانيم آينده را با قوت ادامه دهيم و به هدف‌هايمان برسيم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور هدف قدرت‌هاي استكباري از ايراد اتهام‌ها به كشور ما را بازنگهداشتن از دستيابي به پيشرفت و توسعه دانست و افزود: دنياي رقابت دنياي بي‌رحمي است كه به كسي مجال تحرك را نمي‌دهد مگر جامعه‌اي كه با قدرت از جايگاه، منافع و امنيت خودش دفاع كند.

پورمحمدي به شگردهاي دشمنان در تخريب و كدر جلوه‌دادن فرهنگ و ارزش‌هاي نظام اسلامي نيز اشاره كرد و گفت: دشمنان نگران الهام‌بخشي تمدن ايران اسلامي‌اند و با جنگ رواني و تخريب شخصيتي سعي در گرفتن جاذبه‌هاي تمدن و فرهنگ‌ها دارند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در جمع فعالان اقتصادي، توليدكنندگان و بازاريان چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به تشكيل دفتر حمايت از سرمايه‌گذاري گفت: هركس صادقانه و طبق مقررات بخواهد سرمايه‌گذاري كند، مورد حمايت دستگاه قضايي قرار مي‌گيرد.

پورمحمدي افزود: حوزه اقتصادي حوزه‌اي پيچيده، حساس و فرار است و فضايي آرام و مطمئن را براي فعاليت مي‌طلبد.

وي اظهار داشت: اقتصاد مديريتي، دولتي و فرمايشي پيشرفت نخواهد داشت و بخش زيادي از مشكلاتي كه در حوزه اقتصاد داريم به‌خاطر اين است كه فكر مي‌كنيم اقتصاد را به‌صورت بخشنامه و آيين‌نامه‌هاي دولتي مي‌توان اداره كرد يا دولتي‌ها مي‌توانند متكفل و متصدي امور اقتصادي باشند و اين غلط است.

پورمحمدي افزود: دولت بايد خودش را از دخالت در حوزه اقتصاد كنار بكشد و به نظارت، استانداردسازي، ضابطه‌مندي و رعايت ضوابط احترام بورزد. دولت هر چه به تصدي‌گري در اين حوزه ورود پيدا كند به كاهش راندمان، بهره‌وري و هرز و پرت منابع منجر خواهد شد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اصل 44 قانون اساسي افزود: اين اصل كشور را به سمت اقتصاد پويا و موفق سوق مي‌دهد.

وي با بيان اين‌كه انگيزه و اهتمام براي رعايت مقررات و توسعه كشور جدي است تصريح كرد: اگر دستگاه‌هاي دولتي ضوابط را به خوبي تبيين و اصلاح و منصفانه اجرا كنند، بخش بزرگي از جامعه اقتصادي كشور در اين زمينه نيز همراهي مي‌كنند.

وي از شفاف نبودن قوانين و عدم اجراي صحيح آن به عنوان بسترهاي بروز تخلف در جامعه ياد و خاطرنشان كرد: بايد با ارائه آموزش‌هاي لازم و احترام به قوانين توسط مجريان و مديران بسترهاي بروز تخلف را از بين ببريم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به جايگاه كار و تلاش در فرهنگ و معارف اسلامي افزود: كشور به توسعه، سرمايه و فعاليت همه فعالان اقتصادي نياز دارد. متأسفانه با بي‌توجهي و كم‌توجهي از ظرفيت‌هاي ملي خودمان خوب استفاده نمي‌كنيم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور از بخش اقتصادي به‌ عنوان بخش محوري جامعه كه بايد اميد، انگيزه و نشاط داشته باشد ياد كرد و گفت: دفتر حمايت از سرمايه‌گذاري در سازمان بازرسي كل كشور تشكيل شده و به همه ادارات كل بازرسي استان‌ها نيز اعلام كرده تا در جهت حمايت از سرمايه‌گذاري و حل مشكلات سرمايه‌گذاران اقدام كنند.

پورمحمدي تصريح كرد: هر كس صادقانه و طبق مقررات بخواهد سرمايه‌گذاري كند، مورد حمايت دستگاه قضايي قرار مي‌گيرد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي را از سياست‌هاي اين سازمان اعلام كرد و گفت: امسال از 900 برنامه سازمان بازرسي، 107 برنامه آن به اصل 44، آزادسازي اقتصادي و حمايت از آن اختصاص يافته است.

پورمحمدي بر ضرورت كوچك‌شدن دولت نيز تأكيد كرد و گفت: اگر دولت كوچك شود، هزينه‌ها كمتر و نظارت راحت‌تر اعمال مي‌شود. ضمن اين‌كه دولت كوچك، چابك‌تر و سيستمي‌تر خواهد بود.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه سخنان خود شفاف عمل كردن را از لوازم اجراي سياست‌هاي اصل 44 دانست و تصريح كرد: نظام اداري چون مربوط به حقوق مردم است لايه پنهان ندارد، مگر در حوزه‌هاي استثنا و براي اين‌كه شفاف باشد بايد ضوابط روشن داشته باشد.

پورمحمدي با بيان اين‌كه كشور را نمي‌توان با روش‌هاي سنتي اداره كرد گفت: كشور را با اطلاعات، آمار صحيح و زيرساخت‌هاي مدرن مي‌توان اداره كرد و براي اين منظور و جلوگيري از فساد اصل 44 اصل ضروري است.

پورمحمدي در پايان سخنان خود سازمان بازرسي را سازماني هشداردهنده معرفي كرد و افزود: سازمان بازرسي سازماني ايست‌دهنده نيست، مانع ايجاد نمي‌كند بلكه كمك مي‌كند تا در نيل به مقصود و هدف نهايي تسهيل شود.

پورمحمدي در جمع قضات و كاركنان دادگستري استان چهارمحال و بختياري نيز بر اداره امور جامعه بر اساس احترام به حقوق افراد تأكيد كرد.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور اظهار داشت: امروز نمي‌شود با روش‌هاي قيم‌مآبانه جامعه را مديريت و اداره كرد بلكه تنها راه اداره صحيح جامعه در فضاي فعلي، اداره همه امور بر اساس احترام به حقوق افراد است.

پورمحمدي با برشمردن نگاه ديني و معرفتي به حق و عدل و منصب قضا در جامعه اسلامي گفت: انسان‌ها اعم از مسلمان يا غيرمسلمان در جامعه اسلامي از حقوق مشخص برخوردارند و حقوق همه آنها محترم و قابل دفاع است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اقدامات مثبت دستگاه قضايي در اجراي عدالت و دفاع از حقوق شهروندان گفت: كوتاه‌شدن زمان دادرسي‌ها، اصلاح و حذف برخي مقررات زائد، به‌كارگيري ابزار جديد و ارائه آموزش و اعمال كنترل‌هاي لازم از جمله اين اقدامات مثبت بود.

وي با تصريح اين كه انتظارات مردم در اين زمينه جدي است، بر تلاش و فعاليت بيشتر در جهت رسيدن به نقطه مطلوب و برآوردن انتظارت تأكيد كرد.

پورمحمدي ورود پرونده به دستگاه قضايي را زياد دانست و گفت: با از بين‌بردن بسترهاي تخلف و بالابردن آگاهي جامعه و ارائه آموزش‌هاي لازم از طريق مراكز آموزشي و رسانه‌هاي جمعي مي‌توان از حجم ورودي پرونده‌ها به دستگاه قضايي كاست.

وي بر لزوم احترام به قانون تأكيد كرد و گفت: اگر ما كه مجري عدالت در جامعه هستيم به قانون احترام بگذاريم جامعه هم به قانون پايبند خواهد بود.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به جايگاه حساس جامعه جهاني و هجمه‌هايي كه به حقوق اسلامي كشور ما مي‌شود گفت: اين همه كشورهاي اسلامي داريم كه قوانين اسلامي را با تصلب و خشكي اجرا مي‌كنند ولي كسي كاري به آنها ندارد اما قوانين، احكام و حدود اسلامي جامعه ما كه توسط فقهاي عظيم‌الشأن و مطابق با شرايط زمان و مكان تنظيم شده مورد بيشترين هجمه‌ها قرار مي‌گيرد.

وي تصريح كرد: امروز دنيا به نحوه احترام به حقوق انسان‌ها در كشور نگاه مي‌كند و دستگاه قضايي در رأس اين الهام‌بخشي قرار دارد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور هم‌چنين در جمع طلاب، روحانيون و ائمه جماعات استان چهارمحال و بختياري و در پاسخ به پرسش‌هاي آنان از تغييرات پي‌درپي در مديريت به‌عنوان نقطه آسيب ياد كرد و گفت: تغييرات زياد در حوزه مديريتي به مصلحت نيست و به نظام اجرايي، كشور و مردم آسيب مي‌زند.

پورمحمدي اظهار داشت: سازمان بازرسي كل كشور به مفاسد اقتصادي به‌عنوان يك پرونده رسيدگي نمي‌كند اما جريان و بسترهاي فساد را بررسي و پيگيري مي‌كند تا آنها را از بين ببرد.

وي مبارزه با مفاسد اقتصادي را كاري دقيق، ظريف و پيچيده دانست و افزود: گاهي يك حرف يا يك حركت غيردقيق جلوي حركت‌هاي مثبت ديگر را مي‌گيرد. برخورد با متخلف اقتصادي بايد دقيق باشد، در غير اين‌صورت بسياري از افراد و صاحبان پول و ثروت احساس مي‌كنند با آنها هم مي‌خواهد برخورد شود.

وي ادامه داد: اگر احساس ناامني اقتصادي در جامعه به‌ وجود بيايد بازار توليد و اشتغال در كشور مي‌خوابد و به دنبالش ركود و تورم ايجاد مي‌شود.

پورمحمدي، در پاسخ به سؤالي در مورد علل زيادشدن ورودي پرونده به دستگاه قضايي نيز گفت: در ساختارها، قوانين، مقررات و نوع كنترل‌هاي مديريتي اشكال وجود دارد كه بايد اصلاح شود.

پورمحمدي در بخش ديگري از پاسخ به سؤالات با اشاره به توانايي‌ها، قابليت‌ها و سوابق تاريخي و تمدني كشور گفت: ما با دنيا سر جنگ نداريم، هر چه بتوانيم مناسبات‌مان را با دنيا بهتر كنيم بايد اين كار را انجام دهيم اما قرار نيست عزت، حيثيت، دين و فرهنگ‌مان زير سلطه ديگران قرار گيرد.

وي بر درك شرايط تعيين‌كننده كشور تأكيد و اظهاركرد: فرهنگ و عزت كشور را نمي‌توان با بخشي از توسعه و پيشرفت معاوضه كرد. بايد بيشتر سعي و تلاش كرد تا به آمريكا نيازمند نشويم و آمريكا هم تا حدودي اين مطلب را فهميده است.

پورمحمدي در پاسخ به سؤالي درباره نقاط ضعف و قوت دولت نهم نيز عنوان كرد: اين‌كه فقط بگوييم دولت ناموفق بود غيرمنصفانه است. همه مي‌دانيم كه دولت، مديران و كاركنان در حال تلاشند و طبيعي است كه نقاط ضعف و قوتي دارند اما نكته اينجاست كه مردم در برابر تصميم‌ها و اتفاقات اجرايي هستند و اين به نگاه و قضاوت مردم بستگي دارد.

پورمحمدي هم‌چنين با اشاره به مقبوليت و محبوبيت جمهوري اسلامي ايران در بين ملت‌هاي دنيا گفت: قدرت جمهوري اسلامي ايران به‌ خاطر جمعيت، وسعت و موقعيت اقتصادي يا نظامي‌اش نيست بلكه رمز قدرت جمهوري اسلامي ايران قدرت فرهنگي تواناي آن است.

پورمحمدي گفت: امروز هر قدرتي كه بتواند در افكار انسان‌ها بيشتر تأثير بگذارد، پيام قوي‌تر توليد كند و نياز واقعي را پاسخ صحيح و مقبول دهد، قدرتمند و پيروز است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در دفتر نمايندگي ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري سخن مي‎‎گفت با اشاره به سرعت بالاي تحولات در جامعه امروز جهاني گفت: سرعت اين تحولات به حدي است كه پيش‌بيني در عرصه‌هاي مختلف غيرممكن است و علت اين امر نيز اتفاقات و پيشرفت‌ها در عرصه علم و صنعت ارتباطات است.

رييس سازمان بازرسي كل كشور، طلبه‌ها و روحانيون را به فهم دقيق و صحيح از تحولات جامعه و محيط‌هاي پيرامون آن در عرصه‌هاي بين‌المللي توصيه كرد و افزود: اگر مي‌خواهيم در حوزه كاري و انجام تكاليف و مسئوليت‌ها موفق باشيم نمي‌توانيم به يافته‌ها و داشته‌هاي گذشته و چندين سال قبل اكتفا كنيم. بايد به صورت مداوم تحولات، اتفاقات و پيشرفت‌هاي روز را تعقيب كرد و به علم روز آشنا بود.

وي با بيان اين‌كه كسي قدرت مرزبندي و كنترل پيشرفتي كه در دنيا ايجاد شده را ندارد، گفت: سرعت توليد علم در دنيا به حدي بالاست كه سياستمداراني كه براي يك قرن آينده تصميم‌گيري مي‌كردند امروز اذعان دارند حتي نمي‌توانند براي يك دهه تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي كنند.

پورمحمدي بر لزوم شناسايي و درك صحيح نيازهاي جامعه و جوانان نيز تأكيد كرد و افزود: نياز جوانان امروزي با جوانان 10 سال پيش فرق مي‌كند؛ آنها مثل هم فكر نمي‌كنند؛ آمال، آرزوها و تخيلاتشان به گونه ديگري است. پس بايد زبان دنيا را شناخت و اهميت و ارزش تبليغ دين و راهنمايي و هدايت انسان‌ها را بيشتر درك كرد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور با پردامنه خواندن عرصه فرهنگ اظهاركرد: استكبار جهاني به دنبال تسخير ذهن و فكر ملت‌هاست تا حوزه استقلال، امنيت و همه چيزشان را تحت نفوذ و سيطره خود قرار دهد.

وي ادامه داد: هزينه 60 ميليارد دلاري آمريكا در چهار و پنج سال گذشته در صنعت فيلم‌سازي نمونه‌اي از ساز و كار عظيمي است كه اين قدرت‌ها طراحي مي‌كنند. اين در حالي است كه بودجه دستگاه اداري كشور 72 هزار ميليارد تومان(80 ميليارد دلار) است.

پورمحمدي با توصيه به طلاب جوان حوزه‌هاي علميه مبني بر اين‌ كه همراه با درك دين، زبان انتقال آن را نيز ياد بگيريد، گفت: بايد امكان تبليغ و بيان دين در حوزه‌هاي تخصصي نظير هنر، علوم اجتماعي، تربيتي، سياسي و... را داشته باشيم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موفقيت‌ها و محبوبيت نظام جمهوري اسلامي ايران در بين ملت‌هاي دنيا خاطرنشان كرد: قدرت جمهوري اسلامي ايران به خاطر جمعيت، وسعت و موقعيت اقتصادي يا نظامي‌اش نيست بلكه رمز قدرت جمهوري اسلامي ايران قدرت فرهنگي تواناي آن است.

وي خاورميانه را كانون تحولات جهاني دانست و ادامه داد: آمريكا با لشگركشي 140 هزار نفري به عراق و هزينه هزار و چند صد ميليارد دلاري در دستيابي به اهدافش ناكام ماند. آمريكا در عراق هزينه و تبليغ كرد اما جايگاهش را ايران به‌ دست آورد و اين را مي‌توان از مجلس، قانون اساسي و تمايل دولتمردان(رئيس جمهور و نخست‌وزير) عراق در برقراري روابط صميمانه با جمهوري اسلامي ايران شاهد بود.

پورمحمدي، جامعه ايران را جامعه‌اي برخوردار از نشاط دانست و گفت: اين به لطف حضور مردم است كه در همه صحنه‌ها حضور تعيين‌كننده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي هم‌چنين گفت: اداره كل بازرسي چهارمحال و بختياري به عنوان استان نمونه براي اجراي نظارت نوين با ابزار جديد انتخاب شد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در شوراي اداري و در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر، بر فراهم‌آمدن بسترهاي لازم در جهت اعمال مديريت ديجيتال و سيستمي تأكيد كرد و افزود: بدون سيستم نه مديريت مي‌تواند به وظايف خود عمل كند و نه دستگاه‌هاي نظارتي مي‌توانند وظايف نظارتي‌شان را انجام دهند.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن