تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816749753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور از پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دور از پايتخت
اولين نمايشگاه جاذبه هاي سوريه در دانشگاه شيراز برگزار شد
شيراز-خبرنگار ابتكار-اولين نمايشگاه جاذبه هاي باستاني،مذهبي و طبيعي سوريه با همكاري دانشگاه شيراز به ميزباني امور بينالمللي دفتر سرپرستي دانشجويان روز سه شنبه در تالار فجر دانشگاه شيراز برگزار شد. معاون فرهنگي دانشگاه شيراز، هدف از برگزاري اين نمايشگاه را آشنايي با مسايل فرهنگي و جاذبه هاي سوريه اعلام كرد و افزود: تعاملات سياسي بين دو كشور ايران و سوريه و همچنين در گذشته تاثيروجود حرم حضرت زينب و قبور برخي از شهداي كربلا و شكل گيري بخشي از تاريخ اسلام و وجود اماكن صدر اسلام در اين كشور مورد توجه ايران بوده است. محمد باقر عباسي افزود: برگزاري اين نمايشگاه عاملي براي تقويت روابط و ايجاد تعاملات بيشتر است و از طريق تبادل دانشجو،استاد و رفت وآمد ها و مطالعات، امكان همكاري و تعامل در بخش هاي ديگر با سوريه بيشتر مي شود.

احداث 9 جايگاه CNG در تبريز
تبريز -مديرعامل شركت گاز آذربايجان شرقي گفت: 9 جايگاه جديد سي ان جي(CNG) در كلانشهر تبريز احداث مي شود. مجتبي فوقي در گفتگو با مهر افزود: از 71 جايگاه سي ان جي آذربايجان شرقي تنها 26 جايگاه فعال است كه 9 جايگاه از آنان در تبريز قرار دارد.وي تصريح كرد: از ابتداي امسال 17 جايگاه سي ان جي در سطح استان گازدار شده اند ولي گازدار شدن جايگاه ها دليلي بر بهربرداري از آن ها نيست. مدير عامل شركت گاز آذربايجان شرقي موضوع مورد اختلاف شركت گاز با شركت گاز خودرو ايران( مجري طرح گازسوز كردن خودروها)را تعلل شركت گاز خودرو ايران در بهره برداري از جايگا هها عنوان كرد.

بهرهبرداري ازطرح توسعه بندر بوشهر
بوشهر-درآييني با حضور وزيرراه و ترابري، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، استانداربوشهر و مسئولان سازمان بنادر و دريانوردي كشور روز گذشته طرح توسعه بندر بوشهر به بهره برداري رسيد. وزيرراه و ترابري در اين آيين گفت: بندر بوشهر اولين پايگاه تجارت خارجي ايران در زمان لطفعلي خان زند محسوب مي شود و براي دستيابي اين بندر به سابقه ديرينه خود علاوه بر طرحهاي توسعه اي بايد اين بندر به خط ريلي نيز متصل شود. دكتر بهبهاني افزود: بر همين اساس افزون بر راه آهن بوشهر -شيراز، راه آهن بوشهر -بهبهان و اهواز نيز براي اتصال به شبكه سراسري در دستور كار قرار خواهد گرفت. وي اضافه كرد: بوشهر نگين فيروزه درياي خليج فارس است كه در مقطعي رونق آن با ركود مواجه شد و با توسعه راههاي زميني و ريلي شكوه دوباره خود را دست يابد. وي توسعه شبكه ريلي را اولويت نخست برنامه هاي وزارت راه و ترابري دانست و گفت: هم اينك 9هزار كيلومتر خط ريلي در كشور داريم كه در سند چشم انداز هزار و 400بايد به 25هزار كيلومتر افزايش يابد. وي تحقق اين مهم را مستلزم همراهي و حمايت مجلس در تامين بودجه اعلام كرد.

راه اندازي تلفن بيسيم روستايي
در 11 روستاي چهارمحال و بختياري
شهركرد- خبرنگار ابتكار- 11 روستاي دور افتاده استان چهارمحال و بختياري داراي تلفن بيسيم روستايي شدند. مهندس مهدوي رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت مخابرات استان چهارمحال و بختياري در گفت وگو با خبرنگار ما، راه اندازي تلفن بيسيم روستايي (GSM) در 11 روستاي استان را نشان از توجه ويژه دولت نهم به ارتباطات روستاهاي دور افتاده كشور عنوان كرد و افزود: با راه اندازي اين سيستم بيش از 600 مشترك تلفن بيسيم روستايي از نعمت ارتباطات سيار بهره مند شدند. به گفته وي اين روستاها در نقاط دور افتاده شهرستان هاي شهركرد، كوهرنگ، اردگان و فارسان قرار دارند.

دومين يادواره شهداي شركت نفت و گاز آغاجاري برگزار مي شود
اهواز- خبرنگار ابتكار- فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد آذري شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گفت: دومين يادواره 65 شهيد اين شركت روز 17 آذرماه سال جاري با حضور مقامات كشوري و لشكري برگزار مي شود. احمدعلي تقي پور اظهار داشت: اولين يادواره شهداي اين شركت سال 1382 برگزار شد ولي براي دومين دوره، اجراي برنامه هاي فراواني را پيش بيني كرده ايم كه اميدواريم بتوانيم با اجراي آنها گوشه اي از مجاهدت اين شهيدان را به ساير همكاران به خصوص نسل جوان منتقل كنيم. علي تقي پور در مورد برنامه هاي پيش بيني شده براي اجرا در دومين يادواره شهداي شركت نفت و گاز آغاجاري گفت: نصب يادمان شهداي اين شركت در يكي از ميدان هاي اصلي شهر اميديه، تعويض تابلوهاي عكس اين شهيدان در سطح شهر كه هم اينك فرسوده هستند، برگزاري مسابقات فرهنگي هنري و برپايي نمايشگاه كتاب از جمله برنامه هاي اين يادواره است.

اختراع جديدترين نرم افزار هوشمند توسط يك مخترع ايلامي
ايلام- خبرنگار ابتكار- ابداع يك نرم افزار هوشمند براي تدوين طرح توجيهي واحدهاي اقتصادي توسط يك نابغه صنعت در استان ايلام بنام مهندس (امير دانگا) صورت گرفت. اين نرم افزار هوشمند كه با نوع خارجي آن اصلا قابل مقايسه نيست 31 برتري نسبت به نوع خارجي داشته و داراي كاربردهاي فراواني است كه مسئولين صنايع و معادن و مخصوصا بانك ها قبل از قبول يا ارائه طرح و اجراي آنها مي توانند با اين نرم افزار هوشمند نرخ سود و زيان طرح را محاسبه و عملياتي نمايند.

با اجراي طرح توسعه پايدار:
تخلفات شهرسازي در اصفهان به حداقل مي رسد
اصفهان- خبرنگار ابتكار- معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان از افزايش صدور پروانه ساختماني در تعداد و متراژ در شش ماهه نخست امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، سيد جمال الدين صمصام شريعت در جمع اعضاي اين شورا گفت: ميزان صدور پروانه ساختماني در شش ماهه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 31/46 و از نظر متراژ 28/84 درصد افزايش داشته است. وي فرهنگ سازي براي حاكميت قوانين و ضوابط به ويژه در زمينه اعطاي تراكم و ارتفاع در ساخت و سازهاي درون شهري را از مهم ترين برنامه هاي شهرداري اصفهان در حوزه معاونت شهرسازي و معماري بيان كرد و از آغاز مطالعات طرح توسعه پايدار حريم شهر اصفهان خبر داد و افزود: شهرداري اصفهان طرح توسعه پايدار حريم اين شهر را به عنوان اولين شهر كشور در برنامه كاري خود قرار داده است و با اجراي اين طرح كاربري تمامي نواحي واقع در محدوده شهر اصفهان مشخص مي شود و تخلفات در حوزه شهرسازي نيز به حداقل خواهد رسيد. معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعاليت دفاتر كارگزاري صدور پروانه هاي ساختماني در اين شهر گفت: در حال حاضر 17 دفتر كارگزاري صدور پروانه هاي ساختماني در پنج منطقه شهر اصفهان فعاليت مي كنند و 11 دفتر ديگر نيز مرحل آموزشي را مي گذرانند. وي كاهش زمان و روانسازي روند صدور پروانه هاي ساختماني و واگذاري تصدي گري ها به بخش خصوصي را از اهداف راه اندازي دفاتر كارگزاري صدور پروانه عنوان و اظهار اميدواري كرد تا پايان سال جاري تعداد اين دفاتر در شهرداري هاي مناطق چهارده گانه به 40 دفتر افزايش يابد. صمصام شريعت همچنين از ايجاد كمربند سبز در منطقه شرق اصفهان خبر داد و گفت: هم اكنون طرح تبديل سه هزار هكتار از اراضي اين منطقه به فضاي سبز در دست مطالعه است و به زودي اجرايي خواهد شد. وي از تهيه و تدوين طرح تفصيلي 13 روستاي الحاقي به محدوده شهر اصفهان خبر داد و گفت: بعد از الحاق اين روستاها به مناطق مختلف اين شهر، تهيه طرح تفصيلي آنها در دستور كار شهرداري اصفهان قرار گرفته و در حال حاضر طرح تفصيلي اين 13 روستا آماده شده است و به زودي براي تصويب در صحن علني شوراي اسلامي شهر اصفهان به اين شورا ارسال خواهد شد. معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان به بازنگري طرح تفصيلي مناطق چهارده گانه اين شهر اشاره كرد و اصفهان را به عنوان اولين شهر كشور در تهيه بازنگري اين طرح نام برد و افزود: طرح بازنگري طرح تفصيلي 9 منطقه از چهارده منطقه شهرداري اصفهان به تصويب كميسيون ماده پنج رسيده است و به زودي ابلاغ خواهد شد. وي به اجراي طرح بدنه سازي شرق چهار باغ عباسي اشاره كرد و اين طرح را يكي از مهمترين پروژه هاي حوزه شهرسازي شهرداري اصفهان دانست و گفت: در حال حاضر آزادسازي يكصد متر از بدنه سازي شرق چهارباغ عباسي اجرا شده و تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن