تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814901666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه يزد در نشستي با دانشجويان: امكانات كتابخانه مركزي دانشگاه افزايش مي‌يابد هزينه كارت خوابگاه به دانشجويان بازگردانده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس دانشگاه يزد در نشستي با دانشجويان: امكانات كتابخانه مركزي دانشگاه افزايش مي‌يابد هزينه كارت خوابگاه به دانشجويان بازگردانده مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس: صنفي

رييس دانشگاه يزد در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجويان، گفت: تمام توان خود را در جهت رفع مشكلات دانشگاه به كار خواهيم بست.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه يزد، دكتر سيد علي محمد ميبدي رييس دانشگاه يزد در اين جلسه كه از طرف انجمن اسلامي دانشگاه برگزار شد، اظهار كرد: اين كاملا درست است كه ما درون دانشگاه يك سري مشكلاتي داريم مانند مسائلي مربوط به خوابگاهها، سلف سرويس، فضاهاي آموزشي و ورزشي و غيره، بر اين اساس تمام توان خود را در جهت رفع مشكلات دانشگاه به كار مي‌بنديم.

دكتر ميبدي در خصوص تخصيص امكانات و دفتر براي كانونها و تشكلهاي دانشجويي دانشگاه، گفت: درست است كه امكانات محدود است ولي قول مي‌دهم كه از اين پس فضاي بيشتري را براي كانونها و تشكلهاي دانشجويي فراهم كنيم تا آنان بتوانند آزادانه به فعاليت خود ادامه دهند، ولي اينطور هم نبوده كه پولي را به جاي خودش مصرف نكرده و در قسمت‌هاي ديگر هزينه كرده باشيم.

وي در خصوص افزايش امكانات كتابخانه مركزي دانشگاه، گفت:‌ حسينيه ورودي مجتمع علوم مشكل سالن مطالعه دارد كه حل خواهد شد، در مورد كتابخانه دانشكده علوم انساني نيز تمهيداتي را انديشيده‌ايم و قرار است آن را كامل كرده و مجموعه كاملي را در آنجا تشكيل دهيم.

رييس دانشگاه يزد در مورد هزينه‌اي كه از دانشجويان براي كارت خوابگاه اخذ شده است، گفت:‌ بنده اطلاعي از اين مساله ندارم، با اين حال توجيه مسئولين براي اعلام هزينه صدور هر كارت در اطلاعيه اين بود كه دانشجو بداند چه مقدار براي اين كارتها هزينه شده‌ است نه اينكه هزينه آن را پرداخت كند و مطمئنا مبالغ دريافت شده، برگردانده مي‌شود.

ميبدي با اشاره به علاقه‌اش به دانشجويان ادامه داد: درست است كه در دانشگاه و در مقابل دانشجويانم كوتاه مي‌آيم، ولي در جلساتي كه در خارج از دانشگاه برگزار مي‌شود با اقتدار كامل و محكم براي منافع دانشگاه و دانشجويانم ايستادگي مي‌كنم.

رياست دانشگاه يزد در خصوص بسته بودن فضاي سياسي دانشگاه گفت: اگر فعاليتي در چارچوب قاعده انجام شود،‌ ما از آن پشتيباني هم مي‌كنيم.

وي همچنين قول داد كه سيستم gms خوابگاهها را راه بيندازد.

انتهاي پيام
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن