تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816528859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اشرفي اصفهاني: خاتمي بيايد 30 ميليون رأي مي آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اشرفي اصفهاني: خاتمي بيايد 30 ميليون رأي مي آورد
مجيد انصاري هم خاطر نشان كرد: مطمئنا اگر آقاي خاتمي بيايد و از سوي مردم انتخاب شود موانع كمتري نسبت به گذشته خواهد داشت چرا كه حاكميت پذيرفته است و تنها با راي مردم مي توان ادامه طي طريق نمود.
همايش "دعوت از خاتمي " به منظور جلب موافقت سيد محمد خاتمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري عصر امروز با حضور برخي چهره ها وگروههاي اصلاح طلب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در اين گردهمايي حاميان نامزدي سيدمحمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم با عنوان همايش موج سوم و با حضورجمعي از چهره هاي اصلاح طلب همچون مجيد انصاري ، محمد علي ابطحي ، سيد صفدر حسيني ، محمد اشرفي اصفهاني، حجت الاسلام رضوي ، مصطفي تاج زاده ، عبدالله رمضان زاده و جمعي از جوانان حامي خاتمي عصر امروز در مسجد اميرالمومنين برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم محمد علي موحد حقوقدان و پژوهشگر حوزه تاريخ در سخناني گفت: برخي مسائل مطروحه كنوني و عدم موفقيت هاي اصلاح طلبان در انتخابات اخير را نبايد تعبير به شكست اصلاحات كنيم. بلكه اين مسائل نيازي بود در جهت تكميل اصلاحات.

وي افزود: پرچم اصلاحات به رغم آمد و رفت دولتها همچنان دراهتزاز است و به فعاليت خود ادامه مي دهد. شاخصه هاي حضور خاتمي در انتخابات آينده استيفاي حقوق كشور درعرصه بين المللي و در زماني است كه ما به حضور وي به عنوان رئيس جمهور نيازمنديم.

موحد تاكيد كرد كه نبايد اجازه دهيم برخي حركات نفس خاتمي را بگيرد و وي در اتخاذ تصميم براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم تمركز لازم را نداشته باشد و گرنه همان بهتر كه خاتمي خاطر خود را رنجه نكند و به عرصه انتخابات پاي ننهد .

دراين مراسم همچنين سهيل محمودي شاعر و گوينده تلويزيون با اشاره به ديدار خود و 8 تن از هنرمندان با سيد محمد خاتمي در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: در اين ديدار به همراه ساعد باقري ، كمال تبريزي ، حسين خسروجردي ، احمد رضا درويش ، حسام الدين سراج و عبدالجبار كاكايي از آقاي خاتمي خواستيم تا با ديدگاههاي فرهنگي وانساني خود كه جامعه ايراني آماده پذيرش آن است در اين عرصه حضور يابد.

وي ادامه داد: در ديدار ما با آقاي خاتمي وي حرف هاي مهمي را بيان نمود و بر اين اساس ما بايد به صورت نظام يافته صداي نسل جوان ،فرهنگيان و متدين كه در دلشان عميقا نگرانند ومشتاق حضور خاتمي درانتخابات رياست جمهوري هستند را به گوش وي برسانيد.

در اين مراسم همچنين يكي از هموطنانمان با لباس كردي به عنوان يكي از اهالي كرد و اهل سنت ايران در حمايت از حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري به سخنراني پرداخت.

قرار بود در مراسم دعوت از خاتمي سعيد حجاريان عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي و نظريه پرداز طيف اصلاح طلب حضور يافته و به سخنراني بپردازد كه به دليل همزماني ساعت برگزاري برنامه با ساعت برنامه درماني وي پيامي را با عنوان " خاتمي بين المحذورين " به اين مراسم ارسال كرد كه از سوي سعيد شريعتي براي حاضران قرائت گرديد.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام محمدعلي ابطحي عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در سخناني اظهار داشت: در اينجا شايد اصلي ترين حرف ما اين است كه ما مي خواهيم مشخص كنيم كه رئيس جمهور آينده كشورمان چه كسي خواهد بود.

ابطحي افزود: ملت ايران بزرگ است و خاتمي تراز اين ملت است . در اين سالها در سطح ايران و بين الملل بعضا مردم ما تحقير شدند كه بزرگترين دليل ما براي آمدن خاتمي رفع تحقير از ملت بزرگ ايران است.وي با بيان اينكه خاتمي اعتقاد عميقي به انسان محوري دارد تصريح كرد: انسان در ذهن خاتمي ابزار نيست و او به اين موضوع در رفتار و عمق باور شخصي اش به شدت معتقد است.

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينكه خاتمي نمي تواند براي انتخابات رياست جمهوري دهم كانديدا نشود گفت: كسي كه راي جامعه را به همراه دارد حتي اگر ساماندهي چنين كشوري براي او سخت باشد اما به واسطه انتظاري كه ملت از او دارند براي حل مشكلات مردم وارد عرصه خواهد شد.

در ادامه مراسم حاميان خاتمي به منظور دعوت از وي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم، همسر شهيد موسوي فرمانده سپاه خرمشهر طي سخناني حمايت خود از حضور سيد محمد خاتمي براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دهم اعلام نمود.

در بخشي از اين مراسم كليپي از ديدارهاي گروه پويش ( دعوت از خاتمي ) باآيت الله موسوي خوئيني ها ، سعيد حجاريان، محمد علي نجفي، محمد رضا عارف، بهزاد نبوي، ابراهيم يزدي و مصطفي ملكيان كه در جهت حمايت از حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم برگزار شده بود به نمايش گذاشته شد.

در قسمتي از اين مراسم حجت الاسلام مجيد انصاري دبير اجرايي مجمع روحانيون مبارز اظهار داشت: از ديد نظامي كه سياست را با ديانت قبول دارد همانطور كه صحنه هاي اعتكاف را نشانه رشد معنوي مي داند بايد از اعتكاف و فعاليت هاي سياسي جوانان نيز خوشحال باشند و آن را ترويج كنند چرا كه صحنه هاي سياسي همچون صحنه هاي عبادي بسيار مهم است.

وي گفت: در جلسات مجمع روحانيون مبارز بحث هايي كه درباره انتخابات رياست جمهوري مطرح شد در نهايت به حضور سيد محمد خاتمي دراين انتخابات ختم گرديد ومجمع روحانيون از وي خواست تا عليرغم دشورايهاي موجود وارد عرصه انتخابات شود چرا كه معتقديم براي رسيدن به پيشرفت بايد راه امام را ادامه داد.

انصاري با بيان اينكه پيگيري آرمانهاي امام و تحقق آن تنها از طريق دنبال كردن راه وي توسط نظام ممكن است كه ما بر اين اعتقاديم ادامه اين راه تنها از طريق حضور خاتمي درانتخابات رياست جمهوري دهم ممكن خواهد بود.وي تاكيد كرد: تنها روحاني كه در حال حاضر با تكيه راه امام و اسلام مي تواند كشور را به خوبي اداره كرد و از بن بست هاي موجود خارج كند خاتمي است كه اميدواريم در نهايت او هم اين موضوع را بپذيرد.

معاون خاتمي در دولت اصلاحات با اشاره به اينكه موانع دولت خاتمي در دوره دوم آن نسبت به دوره اول كمتر شده بود خاطر نشان كرد: مطمئنا اگر آقاي خاتمي بيايد و از سوي مردم انتخاب شود موانع كمتري نسبت به گذشته خواهد داشت چرا كه حاكميت پذيرفته است و تنها با راي مردم مي توان ادامه طي طريق نمود.

وي نسبت به برخي اقدامات براي كسب راي يك كانديدا هشدار داد و گفت: از برخي منابع خبر رسيده كه ظاهرا منابعي در دست تهيه است در پايان سال و آغاز سال جديد يكبار به حقوق و مزاياي مستمري بگيران ، حقوق بگيران و افراد تحت پوشش كميته امداد اضافه شود كه حتي در اين زمينه شنيده شده يكي از دلايل رفتن مظاهري از بانك مركزي اين عدم امانت داري است.

درادامه اين مراسم همچنين عليرضا علوي تبار، ليلا حاتمي در حمايت از حضور سيد محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري سخنراني نمودند.سعيد فائقي معاون سازمان تربيت بدني دولت اصلاحات علت عدم تصميم گير خاتمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم را عدم شناخت از آزادي و دشمنان آزادي عنوان نمود.آيت الله موسوي بجنوردي از ديگر سخنرانان اين مراسم بود كه به دليل كسالت در اين برنامه حضور نيافت.علي مصفا همسر ليلا حاتمي و بازيگر با قرائت شعري حمايت خود را از حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم اعلام نمود.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام محمد اشرافي اصفهاني با اشاره به ديدار خود با سيد محمد خاتمي گفت: از طرف خانواده هاي شهداي محراب از آقاي خاتمي درخواست كردم تا تصميم نهايي خود را بگيرد و پاي به عرصه انتخابات نهد.وي در اظهار نظري عجيب گفت: قطعا اگر خاتمي بيايد و انتخابات سالم برگزار شود مطمئنم كه آراي وي بيش از 30 ميليون خواهد بود.

اشرفي اصفهاني در بخش ديگري از سخنانش به رئيس جمهور توصيه كرد كه آقاي احمدي نژاد تنها به همين دوره رياست جمهوري اكتفا كند و براي انتخابات رياست جمهوري دهم ثبت ننمايد و بگذارد كه آيندگان در مورد او قضاوت كنند اين نصحيتي برادرانه به اوست.

درپايان اين مراسم مصطفي ملكيان استاد دانشگاه ونظريه پرداز جريان اصلاح طلب خطاب به خاتمي گفت: او مطمئنا در پيشگاه مردم ما ، خود و جهان درصورت عدم حضور درانتخابات يك عذاب وجدان خواهد داشت چرا كه اگر در اين اوضاع حساس نيايد يك طلبكاري به مردم به عنوان طرفداران آزادي ، معنويت ،اخلاق و دموكراسي دارد.

وي خاطرنشان كرد: آمدن خاتمي اگر هيچ كاري براي مردم نكند تنها به همان اندك مقداري كه آزادي به همراه خواهد آورد حتي اگر هيچ مسئله و مشكلي را رفع نكند يك خصوصيت دارد و آن اين كه مردم با خبر مي شوند كه در چه وضعيتي قرار دارند.

منبع خبر :
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن