تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813450220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون واليبال: براي حضور در ليگ جهاني واليبال، در حال مذاكره هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس فدراسيون واليبال: براي حضور در ليگ جهاني واليبال، در حال مذاكره هستيم
اصفهان - رئيس فدراسيون واليبال گفت: براي حضور در ليگ جهاني واليبال، در حال مذاكره و گفت و گو با مقامات فدراسيون بين المللي واليبال هستيم.


به گزارش خبرنگار ايرنا از اصفهان، "محمدرضا داورزني" روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هيات واليبال استان اصفهان افزود: خوشبختانه درخشش خوب واليباليست هاي نوجوان و جوان ايراني موجب شده تا فدراسيون بين المللي واليبال و كنفدراسيون واليبال آسيا، ديدگاه مثبتي براي حضور ايران در ليگ جهاني داشته باشند.
وي اظهار داشت: در اين راستا كنفدراسيون واليبال آسيا، چراغ سبزهايي را به واليبال ايران نشان داده كه اميدواريم بتوانيم حضور ايران در ليگ جهاني واليبال را محقق كنيم.
رئيس فدراسيون واليبال با اشاره به اينكه تيم ملي واليبال بزرگسالان ايران هر چند سال يكبار با تيم هاي مطرح دنيا روبه رو مي شود، اظهار داشت: اين ديدارها به پيشرفت واليبال ايران كمك نمي كند بلكه تيم ما بايد هر سال با تيم هاي مطرح جهان روبرو شود تا اعتماد به نفس لازم را براي پيشرفت خود به دست آورد.
به گفته داورزني، 218 كشور جهان عضو فدراسيون بين المللي واليبال هستند كه از اين تعداد تنها 16 تيم اجازه حضور در ليگ جهاني را دارند.
وي، قرار گرفتن ايران در بين 12 تيم برتر واليبال جهان را بسيار دشوار دانست اما در عين حال تصريح كرد: واليبال ايران براي دست يابي به اين هدف از استعدادهاي خوبي بهره مند است كه مي توان با تفكر برنامه اي و برنامه ريزي علمي به اين هدف نزديك شد.
رئيس فدراسيون واليبال، جايگاه نوجوانان و جوانان ايراني در رده بندي جهاني واليبال را رتبه نخست اعلام كرد و افزود: شرايط در تيم بزرگسالان متفاوت است اما بايد شرايطي را بوجود آوريم تا تيم بزرگسالان ما نيز در جمع تيم هاي مطرح جهان قرار گيرد.
وي با اشاره به اينكه كسب اين جايگاه انتظارات را از تيم هاي پايه بالا برده است، اظهار داشت: اين انتظارات، رسالت فدراسيون واليبال را سنگين كرده است و بايد با تلاش و كوشش به اين انتظارات پاسخ مثبت دهيم.
داورزني افزود: موفقيت تيم هاي پايه، يك شبه بوجود نيامده است بلكه برنامه ريزي و سرمايه گذاري در اين خصوص از چند سال قبل آغاز شد.
وي افزود: از دو سال قبل نيز برنامه هاي خود را به دور از جنجال و تبليغات براي بازيهاي المپيك لندن آغاز كرده ايم و به رغم فشارهاي مطبوعاتي، آن را اجرا كرده ايم كه تحمل اين فشارها موفقيت تيم ايران در جام كنفدارسيونها كه 8 تيم برتر دنيا در آن حضور داشتند، را در پي داشت.
داورزني با اشاره به اينكه 10 استان كشور در ليگ برتر واليبال حضور دارند، جاي نماينده اصفهان در بين اين تيم ها را خالي دانست و افزود: اصفهان نقش مهمي در پرورش بازيكنان مستعد واليبال داشته و بايد زمينه حضور نماينده اي از اين استان در ليگ برتر واليبال فراهم شود.
وي با انتقاد از برخي از باشگاههاي ورزشي استان اصفهان به خاطر علاقه نداشتن به سرمايه گذاري در اين رشته افزود: يك باشگاه در يك رشته چند تيم بزرگسال را حمايت مي كند اما حاضر نيست در واليبال سرمايه گذاري كند كه اين به سود ورزش اصفهان نيست.
رئيس فدراسيون واليبال با اشاره به اينكه استان اصفهان در رده هاي سني پايه بسيار موفق عمل مي كند، افزود: واليبال استان اصفهان اگر در ليگ برتر حضور نداشته باشد،‌ به رغم تلاش هايي كه در رده هاي سني پايه انجام مي دهد، به دليل نداشتن انگيزه در نزد بازيكنان نوجوان پيشرفت چنداني نخواهد كرد.
وي ابراز اميدواري كرد كه زمينه حضور اصفهان در فصل آينده ليگ برتر واليبال فراهم شود.
داورزني در بخش ديگري از سخنان خود به واليبال زنان اشاره كرد و افزود: بعد از 37 سال، شرايطي را فراهم كرديم تا واليبال زنان ايران بتواند در مسابقات آسيايي حضور يابد و سال گذشته واليبال زنان ايران در مسابقات قهرماني باشگاههاي آسيا و قهرماني آسيا شركت كرد.
وي افزود: امسال نيز تيم واليبال نوجوانان بانوان ايران به مسابقات آسيايي اعزام خواهد شد.
رئيس فدراسيون واليبال، كم تحركي دختران در دوره راهنمايي و دبيرستان را يكي از مشكلات ورزش بانوان به خصوص واليبال بيان كرد و افزود: براي رفع اين مشكل، فدراسيون واليبال تصميم گرفت تا به شناسايي دختران مستعد در سنين پايه توجه كند و همچون كشورهاي كره جنوبي و ژاپن از سن 10 سالگي بر روي آنها سرمايه گذاري كند.
در مجمع انتخابات هيات واليبال استان اصفهان، "محمدصادق پشنگ"، تنها نامزد احراز پست رياست اين هيات با كسب 13 راي موافق و 2 راي ممتنع از 15 راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس هيات واليبال استان اصفهان انتخاب شد.
7132
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن