تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816605161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهمين اجلاس مديران سازمان انتقال خون كشور در قم آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دهمين اجلاس مديران سازمان انتقال خون كشور در قم آغاز شد
قم-دهمين اجلاس مديران سازمان انتقال خون سراسر كشور روز چهارشنبه در مركز همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم آغاز به كار كرد.


به گزارش ايرنا، 30 نماينده از 30 استان كشور دراين همايش سه روزه گردهم آمدند تا مسائل مربوط به انتقال خون و راهكارهاي توسعه و بازدهي بيشتر خدمات اين سازمان را مورد تحليل و بررسي قرار دهند.
رييس انتقال خون كشور در اين اجلاس با اشاره به سابقه طولاني انتقال خون در ايران گفت: ايران تنها كشوري است كه اهداي خون در آن به صورت صد در صد داوطلبانه و بدون پرداخت وجهي به مراجعين انجام مي گيرد.
دكتر "حسن ابوالقاسمي" افزود: سازمان انتقال خون موفق به كسب جايگاه برتر در ميان 20 كشور در خاورميانه و كشورهاي اسلامي شد كه فرايند خونگيري و توليد فرآورده هاي خوني آن با استاندارهاي بهداشت جهاني مطابقت دارد.
وي بيان داشت: اين افتخار براساس سند چشم انداز 20 ساله نظام تدوين شده بود كه درحال حاضر حفظ اين جايگاه از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي ادامه داد: در حال حاضر انتقال خون در كشور به شاخص سالانه 25 در هزار نفر دراهداي خون رسيده كه حاصل فرهنگ ديني، معنوي و حس نوعدوستي ايرانيان مي باشد.
ابوالقاسمي اظهار داشت: ايران از لحاظ شاخص فوق نيز در سطح منطقه منحصر به فرد و ممتاز مي باشد درحالي كه در ساير كشورها دولت مجبور است در ازاي اهداي خون به آنها مبلغي را پرداخت نمايد.
وي اضافه كرد: درحال حاضر سالانه يك ميليون و 800 واحد خون از مردم گرفته مي شود كه يك چهارم مصرف كنندگان خون و فرآورده هاي آن را بيماران تالاسمي تشكيل مي دهند.
وي براي توسعه بيشتر كمي و كيفي انتقال خون بر تعامل و استفاده از ظرفيت دانشگاه ها تاكيد كرد و افزود: محيط انتقال خون را بايد دانشگاهي كرد تا با علمي كردن فضا به اهداف بالاتري دست يابيم.
ابوالقاسمي حمايت دولت نهم ازانتقال خون را قابل تقدير ذكر كرد و افزود: اعتبار اين سازمان طي اين چند سال دو تا سه برابر در سطوح اعتبارات استاني و ملي شده است.
وي در ادامه برگسترش و مجهز شدن اين سازمان به امكانات روز تاكيد كرد و گفت: رسيدن به اين هدف نيازمند مديريت قوي و تعامل مديران با استانداران است.
استاندار قم نيز دراين اجلاس گفت: با توجه به اتفاقات طبيعي وغيرطبيعي و جنگ اين سازمان بايد آمادگي هميشگي براي پاسخگويي به نياز داخلي وحتي خارج از مرزهاي كشور را داشته باشد.
دكتر "محمد ناظمي اردكاني" افزود: بنابراين سازمان پيوسته نيازمند همكاري و ارتباط با مردم مي باشد.
وي بيان داشت: كشور اسلامي ايران به دليل پايبندي به ارزش هاي اجتماعي، مذهبي، ديني و اخلاقي رسالت سنگين تري نسبت به حفظ جان ديگران بر دوش دارد.
ناظمي اردكاني اظهار داشت: روحيه بالاي مذهبي و همبستگي سرمايه اصلي انتقال خون مي باشد كه منجر به كسب رتبه اول ايران درمنطقه در اهداي خون داوطلبانه شده است.
به گزارش ايرنا ، اين اجلاس سه روزه موضوعاتي چون الزامات قانوني بودجه سال88، اهداف كيفي سازمان انتقال خون و علل عدم اهدا خون درافراد واجد شرايط مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
ك/2
7402/550/1840
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن