تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار رزن: جايگاه روابط عمومي‌ها فراموش شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار رزن: جايگاه روابط عمومي‌ها فراموش شده است
خبرگزاري فارس: فرماندار رزن گفت: عدم توجه بعضي از مسئولان به جايگاه روابط عمومي و اطلاع‌رساني موجب منعكس نشدن فعاليت‌هاي دولت نهم شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از رزن، ناصر صفايي پيش از ظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومي‌هاي سازمان‌ها و نهادهاي رزن افزود: روابط عمومي‌ها پل ارتباطي بين مسئولان، مردم و رسانه‌ها هستند و لازم است با خبرنگاران تعامل بيشتري داشته باشند.
وي از پوشش خبري اخبار شهرستان رزن در صدا و سيماي مركز همدان و ديگر رسانه‌ها قدرداني كرد و گفت: تمامي مسئولان اداره‌ها موظف هستند گزارشي از عملكرد خود جهت آگاهي مردم در اختيار خبرنگاران قرار دهند.
فرماندار رزن به اقدامات دولت نهم در تحقق شعارهاي عدالت‌محور و رفع محروميت از روستاها اشاره كرد و گفت: در سال جاري مبلغ 107 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني براي تكميل و يا اجراي 190 پروژه عمراني، كشاورزي، خدماتي، ورزشي و فرهنگي به رزن تخصيص يافت كه نسبت به سال گذشته 37 درصد افزايش داشته است و هم‌چنين اعتبارات قابل توجهي نيز از محل اعتبارات كشوري به اين شهرستان تخصيص يافته است.
وي از برخورداري 32 روستا از شبكه گازرساني در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: واگذاري تلفن خانگي به تمامي روستاها، آسفالته كردن 95 درصد روستاها، تأمين آب شرب بهداشتي 69 درصد روستاها، مقاوم‌سازي منازل مسكوني 82 درصد روستاها و راه‌اندازي چهار دانشگاه پيام نور و آزاد از اقدامات دولت نهم در رزن است.
انتهاي پيام/ر30
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن