تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با توليد فيلم تلويزيوني «قصيده شب باراني» براي شبكه تهران شيرين بينا ، چالش‌هاي يك پرستار را تصوير مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: با توليد فيلم تلويزيوني «قصيده شب باراني» براي شبكه تهران شيرين بينا ، چالش‌هاي يك پرستار را تصوير مي‌كند
جام جم آنلاين: قصيده شب باراني ، عنوان فيلم تلويزيوني جديدي است كه براي گروه فيلم و سريال شبكه تهران در حال تصويربرداري است.


به گزارش خبرنگار ما، اين تله‌فيلم را علي سبزواري براساس فيلمنامه‌اي از رضا جولايي جلوي دوربين برده و تهيه‌كننده كار هم علي‌اكبر تحويليان است. بازيگران اصلي اين فيلم هم شيرين بينا، نگين صدق‌گويا، مهدي فقيه، محمد عمراني، مهرداد ضيايي، حديث ميراميني، پويا اميني و محمود پاك‌نيت هستند.

به گفته تحويليان، قصيده شب باراني، قصه پرستاري را در سال 67 و در اوج جنگ و موشك‌باران روايت مي‌كند كه تلفيق مسائل و مشكلات خانوادگي‌اش با مشكلات محل كار، اتفاقات جديدي را پيش رويش قرار مي‌دهد، اين در حالي است كه براي دخترش ارغوان خواستگاري به اسم بابك مي‌آيد و ...

نقش اين پرستار را شيرين بينا بازي مي‌كند كه در فيلم او را به اسم وثوق خانم مي‌شناسيم. نگين صدق گويا در اين تله‌فيلم هم مثل عالم واقعيت نقش خواهر شيرين بينا را ايفا مي‌كند كه اسمش آذر است. مهدي فقيه و مهرداد ضيايي را هم به عنوان پدر و برادر اين دو خواهر مي‌بينيم. حديث ميراميني، ارغوان دختر وثوق است و پويا اميني نقش بابك خواستگارش را ايفا مي‌كند. محمد عمراني نقش پدر بابك را دارد و محمود پاك‌نيت نقش يك راننده آژانس را.

قصيده شب باراني، از اواخر مهر كليد خورده و تاكنون حدود 70 درصدش تصويربرداري شده. همه لوكيشن‌هاي كار در تهران انتخاب شده و عليرضا فارسيجاني به صورت همزمان، مشغول تدوين آن است.

برخي از عوامل و دست‌اندركاران ديگر اين تله‌فيلم عبارتند از:

تصويربردار: عليرضا وداد تقوي، طراح صحنه و لباس: بهزاد كزازي، چهره‌پرداز: خاطره خاشعي، صدابردار: سعيد احمدي، مدير توليد: بهرام محمدي‌پور، برنامه‌ريز: بهنود محمدي‌پور.

اين تله‌فيلم كه سومين تجربه علي سبزواري به حساب مي‌آيد ، مناسبت خاصي براي پخش ندارد ولي تهيه‌ كننده‌اش حدس مي‌زند چون شخصيت اصلي‌اش پرستار است ، براي اين روز در جدول پخش شبكه تهران قرار بگيرد. براي همين آنها بايد كار آماده شده را نهايتا تا يك ماه و نيم ديگر به اين شبكه تحويل بدهند.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن