تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816540540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ در عراق براي اخراج اشغالگران بايد بين مردم و دولت اين كشور همصدايي ايجاد شود.
شهيدي
¤ چرا دوم خردادي ها هيچ گاه جنايات آمريكايي ها و حاميان غربي شان را صراحتاً محكوم نكرده و نمي كنند؟
يك هموطن
¤ با وجود بحران ايجاد شده در غرب، عجيب است كه بازهم برخي در داخل سنگ اقتصاد غربي را به سينه مي زنند.
اصغر ضيايي از كردستان
¤ بلاي عظيمي كه امروز بر سر آمريكا و غرب آمده است، آخرين ميخ ها بر تابوت ليبرال دموكراسي غربي است.
مزرعتي
¤ جاي تعجب است كه افرادي كه خود زماني بر مسند امور بودند و عملكردشان مردود بوده، امروز منتقد شده اند و از عملكرد دولت انتقاد مي كنند.
يك خواننده كيهان
¤ روزنامه اعتمادملي اقدام وزارت ارشاد در ممنوعيت فعاليت بي بي سي در ايران را مورد انتقاد قرار داده و اين كار را نوعي دخالت در امور يك كشور دانسته است! آيا وقت آن نرسيده كه وزارت ارشاد به خط مشي برخي روزنامه نگاران و روزنامه هاي داخلي نيز رسيدگي كند.
اميراحمدي
¤ به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد مي دهم كه مثل رئيس جمهور ، در طول سال چند مرتبه به شهرهاي خود سفر كنند و مشكلات آن مناطق را از نزديك ببينند.
چشمي از پاكدشت
¤ به خاطر انعكاس مشكلات روستاي سارگاه مرزن آباد در چالوس كه رسيدگي مسئولين را در پي داشت از كيهان تشكر مي كنم.
خدارحمي از سارگاه
¤ از ترميم حقوق بازنشستگان توسط دولت تشكر مي كنم.
ميرزاخاني و چند تلفن مشابه ديگر
¤ از دولت محترم خواهشمند است نظارت و كنترل بيشتري روي محصولات لبني داشته باشد. چون اين محصولات در سال جاري دو برابر گران شده اند.
رضايي
¤ چرا شركت ايران خودرو در حالي كه به تعهدات قبلي خود عمل نكرده است، اقدام به ثبت نام مجدد با قول تحويل فوري مي نمايد؟
يك هموطن از سبزوار
¤ راه اندازي پالايشگاه در استان مازندران موجب صدمه ديدن محيط زيست اين استان مي شود. به همين دليل از مسئولان امر تقاضاي در نظر گرفتن اين مسئله را داريم.
رهگذر
¤ در حال حاضر در پرده سينماهاي كشور بويژه تهران فيلمهاي سينمايي به نمايش درمي آيد كه با كمال تاسف بازيگران خانم بازهم روسري خود را در وسط سر خود قرار داده اند و حجاب اسلامي را مراعات نكرده اند و اين يعني ترويج بدحجابي. از معاون سينمايي وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي خاضعانه تقاضا مي كنيم به اين مسئله عنايت فرمايند.
سليمان بلغاري
¤ از فرماندهي محترم ناجا تقاضا مي شود يكي دو افسر براي ممانعت از پارك دوبله و برخورد با متخلفين خيابان مازندران جنب ميدان امام حسين«ع» كه شركت واحدهايي از خيابان ولي عصر«عج»، 7 تير و شريعتي و... از اين خيابان عبور مي كنند مامور نمايند.
محمدمهدي رحماني
¤ از شركت رجا و مسئولين وزارت راه تقاضا مي شود به جاي هزينه گزاف زيرزميني كردن مكان راه آهن فعلي با توجه به بارترافيكي شهر نسبت به انتقال راه آهن به شهرري يا ورامين اقدام نمايد تا از هزينه گزاف جلوگيري شود و ضمن آنكه چند سال آتي تهران ديگر جاي سوزن انداختن نخواهد داشت. مردم هم با مترو تا مسير جديد شركت رجاء به راحتي تردد خواهند كرد.
ابراهيم مهرباني
¤ از آموزش و پرورش خواهشمند است با توجه به زيان هاي سوسيس و كالباس ، فروش ساندويچ در بوفه هاي مدارس را ممنوع كند.
يك شهروند
¤ چندي پيش در شهر ساري هنگام رانندگي دچار گرفتگي قلب شدم. در حالي كه اورژانس تاخير داشت، ماموران نيروي انتظامي بنده را به نزديك ترين بيمارستان رساندند و حتي به كارهاي درماني بنده رسيدگي كردند. خواستم از اين طريق از آنها تشكر كنم.
مرتضي نوبخت
¤ از شهرداري منطقه 14 و راهنمايي و رانندگي اين منطقه تقاضا مي شود با توجه به ازدحام و ترافيك بيش از حد بلوار هجرت- ميدان شهيد مطهري نسبت به نصب چراغ راهنمايي اقدام نماييد تا از تصادفات هر روزه و از ترافيك سنگين بويژه در ساعت 7 تا 8 صبح جلوگيري شود.
طاهري
¤ با توجه به فصل بارندگي وگل ولاي خيابانها و معابر چند ماهي است كه خيابان استاد مطهري روستاي همه سين (پشت سرخه حصار- تركمن ده) نيمه كاره آسفالت شده و رها گرديده است از شهرداري منطقه تقاضا مي كنيم نسبت به حل مشكل بقيه خيابان مساعدت كنند.
اهالي خيابان استاد مطهري روستاي همه سين
¤ متروي تهران به دليل شكسته شدن كارت اعتباري ام هزار تومان جريمه گرفت همچنين 500 تومان وديعه آن را برنگرداند. لطفا رسيدگي شود.
يك شهروند
¤از مسئولان سازمان سنجش خواهشمند است نتايج تكميل ظرفيت دانشگاه ها را اعلام كنند. چون داوطلبان در انتظار اين نتيجه بلاتكليف هستند.
يك داوطلب
¤ دو ماه پيش اعلام شد كه قرار است به بازنشستگان كشوري و لشكري كالاي سبد خانوار داده شود و مرغ هم جزو همين سبد بود. اما الان كه سبد را داده اند، مرغ در آن نيست.
باقري از يزد
¤ بعد از گذشت يك سال از راه اندازي روشنايي در جاده تهران، پرديس، آرزو به دل مانده ايم كه يك شب اين چراغ ها روشن باشند، اما هميشه مشكل دارد همچنين خروجي شهر بومهن نياز به يك سرعت گير دارد. چون تا به حال تصادف هاي زيادي در آن نقطه شده است.
پورجلالي از پرديس
¤ از شهرداري منطقه 12 خواهشمنديم كه به وضعيت كوچه هاي قادري و كيميا (خيابان ايران) رسيدگي كند. وضعيت جوي آب و بهداشت آن و همچنين عدم برداشتن تير برق از مشكلات اين كوچه هاست.
هاشمي
¤ از شهرداري محترم شهريار تقاضا مي شود علي رغم چندماه تماس با 137 و بررسي موضوع توسط عوامل شهرداري نسبت به آسفالت كوچه 50 متري خيابان ولي عصر(عج) بعد از ميدان فرمانداري كوچه سخاوت اقدام نمايند.
اهالي كوچه سخاوت
¤ از شهرداري مي خواهم براي بازسازي پياده رو خ نيايش بعد از ايستگاه والفجر به طرف بيمارستان شهيد رجايي اقدام نمايند تا جان مردم به خاطر تردد از خيابان به مخاطره نيفتد.
رحمپويا
¤ جاده مخصوص انديشه فاقد روشنايي است. خواهشمند است رسيدگي شود.
عباسي
پاسخ روابط عمومي شركت قطارهاي مسافري رجاء
در پاسخ به چاپ مطلبي در روزنامه كيهان مورخ 1387.7.22 به شماره 19204 صفحه 2 زير عنوان «تاخير قطار اكسپرس تهران- تبريز» به آگاهي مي رساند: علت عمده تاخيرهاي اخير قطار تهران- تبريز، انجام پروژه انتقال مسير راه آهن تهران- تبريز در منطقه 17 تهران به زيرزمين است كه از تاريخ 16 مهر ماه سال جاري با دست پر مهر و توانمند رياست محترم جمهوري اسلامي آغاز شده است. بر همين اساس قطارهاي اين مسير از كمربندي و از سمت اسلام شهر تردد مي كنند كه به دليل تغيير مسير و طولاني شدن آن، افزايش تراكم قطارها در مسير جديد، بهسازي راه آهن و تعويض تراورس براي افزايش سرعت قطارها، موجب دير رسيدن قطارها مي شود. لذا از اين بابت از همه هموطنان عزيزي كه متحمل مشكلات و سختي هاي ناشي از اين تاخيرها شده اند، صميمانه عذرخواهي مي شود. اميدواريم با اتمام اين اقدامات و رفع مشكلات ياد شده بتوانيم خدمات مطلوب و درخور شأن هموطنان عزيزمان را ارائه دهيم.
ضمناً هموطنان عزيز براي كسب هرگونه اطلاعات در ارتباط با مسائل حمل و نقل مسافري ريلي مي توانند با سامانه اطلاع رساني 139 تماس بگيرند يا به آدرس اينترنتي اين شركت: wwwrajair مراجعه كنند.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن