تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803992551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
شاهرود- خبرنگار كيهان: دومين كنگره شهر دفاع مقدس استان سمنان با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد. بيش از 80 شاعر استان سمنان با ارسال 110 اثر در فراخوان دومين كنگره با موضوع دفاع مقدس مقاومت لبنان و فلسطين و نگاه عاشورايي به فرهنگ دفاع مقدس شركت كردند كه در مراسم پاياني به منتخبين جوايزي اهداء شد.
نجف آباد- خبرنگار كيهان: با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نجف آباد و آموزشگاه هنري برگستان، نمايشگاه آثار هنري مربيان و هنرجويان اين آموزشگاه با 70 تابلو نقاشي به سبك هاي مختلف تجسمي از 23 مهر تا 10 آبان ماه در محل نگارخانه مجتمع شهيد منتظري اميرآباد برگزار شد.
نايين- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته بسيج دانش آموز، روز 13 آبان و هفته تربيت اسلامي، كانون هاي فرهنگي تربيتي شهيد مطهري و آسيه با همكاري معاونت پرورشي و تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش نايين اقدام به برپايي ايستگاه نقاشي مدادرنگ كردند. از اين برنامه بيش از هزار نفر دانش آموز به همراه والدين خود استقبال كردند.
اراك- خبرنگار كيهان: 6 برگزيده جشنواره قصه گويي استان مركزي پس از قرائت قصه خود در بين 200 دانش آموز، معرفي شدند.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان مركزي در گفت وگوي با خبرنگار كيهان در اراك افزود: اين افراد از بين 16 قصه گو و توسط 5 داور انتخاب و به مرحله كشوري راه پيدا كردند.
قم- خبرنگار كيهان: فيلم داستاني «بيداري» به نويسندگي و كارگرداني جواد عبدي و به همت حوزه هنري استان قم توليد شد. موضوع اين فيلم 100 ثانيه اي، برداشتي از حديث حضرت علي(ع) است كه مي فرمايند: «مردم خوابند پس چون بميرند، بيدار شوند.»
لردگان- خبرنگار كيهان: نمايش سوي بازگشت به كارگرداني اكبر دانيالي به مدت سه روز به همت انجمن نمايشي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان لردگان در محل سالن آمفي تئاتر اداره فرهنگ ارشاد اسلامي لردگان به روي صحنه رفت كه علاقمندان زيادي از اين نمايش ديدن كردند.
انديمشك- خبرنگار كيهان: 69 متن به دبيرخانه جشنواره تئاتر استاني خوزستان در شهرستان انديمشك ارسال شده است. بهمن راق سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انديمشك با بيان اين خبر فوق گفت: از ميان 69 متن ارسالي به دبيرخانه جشنواره، 66 متن در مرحله بازخواني پذيرفته شدند و از اين ميان 12 نمايش در مرحله بازبيني براي حضور در جشنواره انتخاب مي شوند.
وي افزود: بيستمين جشنواره تئاتر استاني خوزستان با حضور سه داور از مركز هنرهاي نمايشي از دهم تا 14 آذر در تالار خورشيد و تالار فرهنگ شهرستان انديمشك برگزار مي شود.
دهلران- خبرنگار كيهان: عبدالحسين رحمتي، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ايلام در جلسه بررسي مشكلات انجمن هاي فرهنگي- هنري استان گفت: بدون شك موقعيت هنرمندان خوب اين ديار، سربلندي استان در عرصه هاي فرهنگي و هنري است. وي در پايان خواستار مساعدت بيشتر فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به انجمن ها شد. در اين جلسه ملكي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام ضمن تأكيد بر حفظ نشاط جامعه، با كمك به برنامه هاي فرهنگي و هنري انجمن هاي شهرستان ها موافقت كرد.
اسلامشهر- خبرنگار كيهان: از سوي ناحيه مقاومت بسيج سيدالشهداء اسلامشهر با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه محمد رسول الله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر و شهرداري اسلامشهر، جشنواره تئاتر بسيج از چهاردهم آبان ماه به مدت سه روز در فرهنگسراي شهيد صارمي درحال برگزاري است.
به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر، اين جشنواره با اجراي نمايش هاي تولد يار، اخلاص بسيجي، توبه، مهتابي، جنگ بازي، ياور در كمينگاه، از سقيفه تا بقيع، فرياد و نجواهاي دختر ترسا و رافت اسلامي به كار خود پايان داد.
اردبيل- خبرنگار كيهان: همزمان با دهه كرامت نمايشگاه عكس و پوستر جشنواره هاي كرامت ولايت با عنوان سيره رضوي در نگارخانه اقوام الدين مجتمع فرهنگي و هنري فدك اردبيل برگزار شد. در اين نمايشگاه كه توسط كانون فرهنگي و هنري مساجد و الهادي(ع) اردبيل، پايگاه مقاومت شهيد حسن جوري محله آقا كاظم و با مشاركت دبيرخانه جشنواره مديحه سرايي و چاوشي خواني رضوي برگزار شد 20تابلوي عكس و 20 تابلوي پوستر در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.
كاشان- خبرنگار كيهان: كتاب دو سالانه نقاشي معراج ويژه هنرمندان هنر كاشان به چاپ رسيد.
اين كتاب گزارش عملكردي است از برنامه دو سالانه نقاشي معراج كه از تاريخ 9 تا 16 دي ماه 86 در دو شاخه نقاشي و مقاله با موضوعات هنر اصيل و فاخر، اتحاد ملي و انسجام اسلامي و آزاد و مقالات با موضوعات چشم انداز نقاشي ايران، جايگاه نقاشي ايران و جايگاه نقاشي در نگرش عامه برگزار گرديد.
اصفهان- خبرنگاركيهان: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان با 8نفر مربي قصه گو، با سه نفر برگزيده وارد مرحله كشوري شد.
گلناز كياني مربي مسئول مركز شماره 3 با قصه «دستمال گل گلي» در بخش قصه گويان برگزيده با ابزار خانم ارنواز فيروزيان مربي فرهنگي مركز شماره 8 با قصه «راه و بيراه» در بخش قصه گويان برگزيده بدون ابزار جشنواره قصه گويان منطقه اي با حضور قصه گويان استان هاي يزد، اصفهان، كرمان، خراسان جنوبي و سيستان و بلوچستان از 7 لغايت 9آبانماه 87 در استان يزد و مرحله كشوري در دي ماه 87 در اصفهان برگزار خواهد شد.
¤نمايشگاه آثار نقاشي عكس وحيد شريفي در نگارخانه حوزه هنري كاشان برپا شد.
در مراسم گشايش اين نمايشگاه وحيد شريفي با بيان چگونگي خلق و توليد تابلوها و با اشاره به زيبايي هاي موجود در طبيعت تابلوهاي خود را تلفيقي از احساسات دروني با زيبايي هاي خدادادي طبيعت دانست و استفاده از هنر عكاسي و تفكيك هاي رايانه اي و نقاشي را به صورت خاص از شاخصه هاي اين تابلوها ذكر كرد.
¤ نمايشگاه عكس عزاداري و قاليشويان حضرت علي بن محمدباقر(ع) با هدف معرفي اين حضرت و آيين هاي مربوط به عزاداري اين امام مانند قاليشويان در روز جمعه 10 آبان ماه در كاشان افتتاح شد.
اين نمايشگاه شامل 40 عكس از مراسم قاليشويان و آيين هاي مربوطه است كه از ميان 1000 عكس ارسالي به معاونت فرهنگي آستان مقدس حضرت سلطانعلي ابن محمدباقر(ع) انتخاب شده است.
اردبيل- خبرنگار كيهان: دوازدهمين جشنواره قصه گويي مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل با معرفي قصه گويان برتر به كار خود پايان داد. در اين جشنواره كه به مدت سه روز برگزار شد 45نفر از قصه گويان كودكان و نوجوانان استان از 27 مركز ثابت و سيار شركت داشتند.
قم- خبرنگار كيهان: همزمان با دهه كرامت، تئاتر «خواهر عشق» در سالن معصوميه استانداري قم به روي صحنه رفت. اين نمايش با محوريت ديني و مذهبي به تاريخچه زندگي و شخصيت حضرت فاطمه معصومه(س) مي پردازد. كه محمدجواد طاهري نويسندگي و كارگرداني آن را برعهده دارد. خواهر عشق تا 25 آبان بر روي صحنه است.
گرگان- خبرنگار كيهان: در چهارمين جشنواره فيلم كوتاه ديني رويش «بهروز كياء» كه از هنرمندان استان گلستان است موفق به كسب رتبه دوم در بخش فيلم نامه نويسي شد.
مدير روابط عمومي حوزه هنري استان ضمن اعلام اين خبر گفت: اين هنرمند به خاطر ارائه فيلم نامه «علاج در علاج» جايزه دوم بخش فيلم نامه نويسي جشنواره را از آن خود نموده است.
كلاهدوزي افزود: در اين جشنواره كه از 6 الي 10 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار گرديد، آقايان عزيزالله حاجي مشهدي، فريدون فرهودي، محمود عبدالهي و خانم مينو فرشچي داوري بخش فيلم نامه نويسي را برعهده داشتند.
بندرعباس- خبرنگار كيهان: همزمان با سيزدهم آبان واحد هنرهاي تجسمي حوزه هنري استان هرمزگان اقدام به برگزاري ايستگاه نقاشي و خطاطي روي پارچه در مسير راهپيمايي دانش آموزان بندرعباسي كرد.
اين برنامه با هدف تقويت روحيه ايثار و آزادمنشي و همچنين بيان احساسات دانش آموزان در قالب نقاشي در مورد حماسه سيزدهم آبان برگزار شد.
اوز- خبرنگار كيهان: به همت انجمن خوشنويسان شعبه اوز نمايشگاهي از آثار هنرمندان خوشنويس شهر اوز در كتابخانه عمومي برپا شد.
در اين نمايشگاه 19 نفر از جوانان خوشنويس 165 تابلو آثار خويش را در انواع خطوط خوشنويسي مانند نستعليق، شكسته نستعليق، نسخ، ثلث خط لاتين به سبك كاپرپليت به مدت 10 روز در معرض ديد علاقه مندان قرار دادند.
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن