تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاز دوم پروژه اخير ناتوي فرهنگي تهاجم عليه اسلام با عناصر شكار شده


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: فاز دوم پروژه اخير ناتوي فرهنگي تهاجم عليه اسلام با عناصر شكار شده
پيش از اين از قاچاق هنرپيشگان ايراني به هاليوود گفتيم كه بنا به اسناد و مدارك انكارناپذير پروژه اي ديگر از شبكه جهاني ناتوي فرهنگي جهت سربازگيري از جبهه مقابل براي سازماندهي تهاجم جديد به ارزش هاي اسلامي و فرهنگ ايراني به شمار مي رود.
هنرپيشه اي كه با سرمايه مادي و معنوي اين سرزمين به موقعيت كنوني خود رسيده بود را به خدمت گرفتند تا آنچه را ساليان سال خواسته اند به ذهن و افكار ملت ايران ديكته كنند، از طريقي ديگر دنبال نمايند.
پيش از اين گفتيم كه ابتدا از طريق هنرپيشگان ورشكسته و فراري اقدام كردند و با صرف هزينه هاي هنگفت حتي آنها را به مراسم اسكار كشاندند (مثل شهره آغداشلو كه بدون توجه به هويت خود بر عليه ميهن و سرزمين خود در مقابل دوربين دشمنان ايران قرار گرفت تا با ايفاي نقش يك ايراني تروريست، توهين هاي آنان به اين ملت را تكرار نموده و آنچه را خون و گوشت و پوست خودشان است، به ملت نجيب و شريف ايران نسبت دهند و يا «فرزانه تاييدي» هنرپيشه بهايي مسلك فراري كه سال ها پيش با بازي در فيلم ضد ايراني «بدون دخترم هرگز» با ارائه تصويري غيرواقعي از مردم ايران نقش آفريني كرد) تا نسل جوان را اغوا كنند اما تيرشان به سنگ خورد و از آن فقره برايشان آبي گرم نشد. تا اينكه پس از مطالعات بسيار و كار سنگين از طريق شبكه هاي مافيايي خود در داخل كشور (عليرغم موانع مختلف در آمريكا از قبيل تحريم و منع مبادلات اقتصادي و قراردادهاي مالي با طرف هاي ايراني كه حتي در به كارگيري يكي از بازيكنان ورزشي به مشكلات عديده اي برخوردند تا با كارت سبز وزارت امور خارجه آن را حل كردند!) توانستند معدودي از هنرپيشگان درجه دوم و سوم داخلي را به خود جذب كرده و پروژه جديدي را كليد بزنند. خبرهاي موثق حاكي از آن است كه اين شبكه به سراغ بازيگران مختلفي رفته ولي عليرغم وعده و وعيدهاي ريز و درشت نتوانسته اند رضايت آنان را جلب نمايند كه البته اين تلاش ها همچنان ادامه داشته و دارد. پيش از اين گفتيم كه هدف اين تلاش ها نه استفاده از هنر هنرپيشگان ايراني ولو به قصد گيشه و بازار است (باتوجه به حضور حدود تنها 10دقيقه اي گلشيفته فراهاني در يك فيلم 130دقيقه اي، اين مقصود بيشتر روشن مي شود) و نه آنگونه كه برخي ساده لوحان باور دارند جهاني شدن سينماي ايران!! محسوب مي گردد بلكه عقيده اي را مدنظر دارند تا همراه هنرپيشه مذكور مخاطبان ايراني آنها را نيز جذب به اصطلاح زرق و برق و ظواهر نخ نما شده خود نموده و از اين راه به تصور خويش بخشي ولو ناچيز از نسل جوان را با شعر و شعارهاي خود همراه سازند.
اما قسمت دوم پروژه فوق را مدتي پيش در بعضي از نقاط كشور از جمله شهر تهران شاهد بوديم. درحالي كه هنوز كمتر از يك هفته از اكران عمومي فيلم «مجموعه دروغ ها» در تعدادي از شهرهاي آمريكا نگذشته بود،DVD فيلم مذكور از طريق شبكه قاچاق در كنار خيابان ها به فروش رسيد! قطعاً ميليون ها دلار بايستي هزينه شده باشد تا فيلمي كه برخلاف معمول 3 تا 4 هفته زمان مي برد تا از آمريكا به شبكه هاي قاچاق داخلي برسد، در عرض كمتر از 5روز در سطح گسترده اي تكثير و دوبله فارسي گرديده، كاغذ جلد با معرفي هنرپيشه ايراني برايش تدارك ديده شده و در بين دستفروش هاي متعدد براي عرضه در كوچه ها و خيابان هاي شهرها توزيع شود تا به صداي بلند و نام بردن از اسم هنرپيشه ايراني، مردم را با جمله «تازه ترين فيلم آمريكايي با بازي هنرپيشه ايراني رسيد» درحالي كه هنرپيشه ايراني اين فيلم را با يك نقش كاملاً حاشيه اي در كمتر از 8درصد از زمان فيلم مذكور تشويق كنند. به اين ترتيب خانواده هايي كه طبعاً برايشان بازيگران و هنرپيشه هاي خارجي اهميتي نداشته و ندارند، با شنيدن اسم هنرپيشه نام آشناي ايراني جذب دستفروش مربوطه شده و متأسفانه DVD قاچاق شده مذكور را تهيه نمايند.
به راستي قصد شبكه هاي ناتوي فرهنگي چيست كه با صرف ميليون ها دلار بازيگري را به آن طرف آب ها مي كشانند تا فقط در 10 دقيقه از فيلم خود بازيش بدهند (و اين درحالي است كه هزاران مشابه وي را در دسترس دارند) و سپس با هزينه ميليون ها دلار ديگر سعي كنند تا فيلم ياد شده را زودتر از زمان معمول به شبكه هاي قاچاق داخلي برسانند و بعد هم از طريق رسانه هاي داخلي شان تبليغات خود را با بهانه هاي ابلهانه و واهي (از قبيل جهاني شدن سينماي ايران و بازيگر بين المللي و...) براي لانسه كردن فيلم آغاز نمايند؟
نگاهي اجمالي به فيلم مذكور مي تواند پاسخ قانع كننده اي براي سؤال فوق باشد. فيلم «مجموعه دروغ ها» ساخته كارگردان شبه دولتي آمريكايي يعني رايدلي اسكات (كه همواره براي حمايت از روش هاي نظامي گري و سلطه گرانه حاكمان آمريكا فيلم ساخته) در يك جمله، تأييدي ديگر بر لشكركشي هاي اشغالگرانه آمريكا در خاورميانه، سياست هاي سركوبگرانه و تروريستي آن و فريبكاري هايش به بهانه دمكراسي و حقوق بشر بوده و در مقابل با وقاحت، هر آنچه كه اشغالگران و جنگ طلبان آمريكايي لايقش هستند را به اسلام و مسلمانان نسبت مي دهد!
در فيلم «مجموعه دروغ ها» طبق معمول فيلم هاي هاليوودي، اين جاسوسان آمريكايي هستند كه براي نجات ملت ها مي آيند و هر آنچه خشونت و تروريسم است از ناحيه مسلمانان صادر مي گردد! رايدلي اسكات به روالي كه امروزه در محافل استكباري باب است، بنابه خواست اربابان صهيونيستي، نوك حمله خود را متوجه مسلمانان و كتاب آسماني شان گردانده و آيات كلام الله مجيد را مورد وهن قرار مي دهد.
در فيلم «مجموعه دروغ ها» گروه هاي تروريستي نشان داده مي شوند كه با قرائت آيات قرآن به قتل و كشتار دست مي زنند و مأمور آمريكايي را شكنجه مي دهند!!! در مقابل اين اعمال در كمال شگفتي جاسوس و تروريست سازمان سيا (با بازي هنرپيشه معروف آمريكايي) كه علنا در خيابان مردم را به خاك و خون مي كشد، مصداق همان مثل معروف مي شود كه «گربه شد عابد و مسلمانا» و به نصيحت تروريست ها پرداخته و آنها را از چنان جناياتي منع مي كنند!!!!
چه كسي ديگر امروز ترديد دارد كه اغلب اين گروه هاي تروريستي اعم از القاعده و طالبان و... دستپخت سازمان هاي اطلاعاتي امنيتي غرب و به خصوص آمريكا هستند كه به جان ملت ها انداختند تا بتوانند لشكركشي هايشان را توجيه نمايند؟ به قول بي نظير بوتو نخست وزير فقيد پاكستان كه قبل از ترور خود اعلام كرده بود، در ايجاد پروژه طالبان فكر از انگليس، برنامه ريزي از آمريكا، پول از عربستان و اجرا از پاكستان بود. ضمن اينكه او نقش محوري اسرائيل را از ياد برده بود درحالي كه خود جريان اصلي سينماي آمريكا سال گذشته در فيلمي به نام «جنگ چارلي ويلسن» براساس ماجراي واقعي سناتور دمكرات سناي آمريكا در تجهيز و تقويت طالبان، به روشني حضور صهيونيست ها را در پشت تشكيلات تروريستي طالبان بيان كرده بود. اخيرا نيز علاوه بر كتابي كه درباره روابط پس پرده انگليس و طالبان انتشار يافت، اظهارات سفير اين كشور در كابل نيز بعد تازه اي به مقوله ارتباط غرب با گروه تروريستي فوق بخشيد كه خواستار مذاكره با سران آن شده بود و آنان را تنها گروه تعيين كننده در افغانستان دانسته بود.
اما در اين بين و در فيلم «مجموعه دروغ ها» گلشيفته فراهاني نقش پرستاري اردني را بازي مي كند كه اصليتي دومليتي (ايراني- فلسطيني) داشته و در دو صحنه فيلم به پانسمان همان جاسوس آمريكايي (كه از قضا اصليتي صهيونيستي دارد و در صحنه اي از فيلم با همين لقب از سوي اردني ها خطاب مي شود) مي پردازد تا كم كم وي را عاشق خود كند. در واقع كاراكتر وي همان نقش زن فريبكار است كه در اين گونه فيلم ها (مثل جيمزباند و امثال آن) قهرمان فيلم را به خود جذب كرده و در واقع وي را به طعمه اي بدل مي سازد. در فيلم «مجموعه دروغ ها» نيز اين زن با همكاري سازمان امنيت اردن، جاسوس سيا را فريب داده تا وي به هواي ربوده شدنش توسط تروريست ها به دام آنها بيفتد و محل اختفايشان را روشن گرداند. و همه اين صغري وكبري چيدن ها براي تبليغات بي واسطه كانون هاي پشت صحنه توليد اين فيلم ها كه تحقيقا ازكانون هاي صهيونيستي هستند جهت اسلام زدايي، تكرار اتهام هاي هميشگي عليه ايران و مسلمانان (اين بار گوش مخاطباني كه ممكن است غوغاي آنها را از رسانه هاي وابسته نشنيده و نديده باشند) و رخنه در افكار ديني و ميهني ايرانيان براي توطئه هاي بعدي شان است. اگر پيش از اين با عناصر خودي حملات فوق را انجام مي دادند متأسفانه اين بار با جذب نيرو از اين سو، تهاجم خويش را سازمان داده اند.
به نقل از مجله «زن روز»
 پنجشنبه 16 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن